וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'נדה פיננסית: הדרך שלכם לייצר הכנסה נוספת מהשקעה בנדל''ן גם ללא הון עצמי

בשיתוף Agenda Academy, בשיתוף Agenda Academy

30.7.2020 / 12:29

משבר הקורונה העלה על נס את חשיבותו של מקור הכנסה נוסף על מנת להגדיל את ההכנסה החודשית. אחד מאפיקי ההכנסה הללו הינו השקעה ומסחר בשוק הנדל''ן. הכירו את אג'נדה פיננסית, המכללה שתלמד אתכם לשנות תפיסה של איך הכסף עובד עבורנו, ולא אנחנו עובדים עבורו

אלירן תור ורוני פלטניק. יח"צ,
אלירן תור ורוני פלטניק/יח"צ

Agenda Academy הוקמה לפני 8 שנים על ידי אלירן תור, יזם נדל"ן, בעלים ומנכ"ל של חברת השקעות נדל"ן בארץ ובארה"ב, עם ניסיון וניהול של עשרות עסקאות נדל"ן, ורוני פלטניק, משקיע נדל"ן וסוחר בשוק ההון, שותף ומנהל חברת השקעות נדל"ן בארץ ובארה"ב.

בשיחה שערכנו עם השניים הם מספרים על הרקע שהוביל אותם להשקיע בתחום הנדל''ן ולהקים את המכללה. "אנחנו חברי ילדות. גדלנו בגבעת זאב, ישוב קטן ליד ירושלים, בבתים ממעמד סוציו אקונומי נמוך וללא השכלה אקדמאית. במהלך השירות הצבאי שלנו קראנו את הספר ''אבא עשיר אבא עני" ואפשר לומר שכאן התחיל השינוי הגדול בחיינו. החלטנו לצאת ממרוץ העכברים ולאחר אפיזודה קצרה כאנשי מכירות ברחבי העולם, חזרנו לארץ זיהינו את הנדל''ן כענף השקעה רווחי מאוד, התחלנו ללמוד את הנושא ולהשקיע בדירות בפריפריה."

ההצלחה לא איחרה להגיע, עם הזמן רוני ואלירן הפכו למטאורים בעולם ההשקעה בנדל''ן. לאחר עשרות עסקאות נדל''ן מוצלחות בארץ ובעולם, השניים החליטו לפתוח את ''אג'נדה פיננסית'', מכללה להשקעות בנדל''ן ולהשכלה פיננסית.

כיום המכללה מעניקה את מגוון הכלים והידע המתקדם והעדכני ביותר בנוגע להשכלה והתנהלות פיננסית בכלל ולהשקעות נדל"ן בפרט, דרך הכשרות פרונטליות, קורסים דיגיטליים ותוכניות מנטורינג.

שוחחנו עם אלירן ורוני על היתרונות הטמונים בהשקעה בנדל''ן וכיצד ניתן לייצר הכנסה פסיבית של מאות אלפי שקלים ממסחר בנדל''ן.

אלירן תור. יח"צ,
אלירן תור/יח"צ

מדוע להשקיע ולסחור בנדל"ן?

תחום הנדל"ן היה מאז ומעולם לתחום הכי בטוח והכי נחשק בעולם ההשקעות ולא בכדי. להשקיע ולסחור בנדל"ן זו הדרך הכי טובה להרוויח הכנסות פסיביות ולייצר ביטחון וחופש כלכלי אמיתי. על מנת להשיג חופש כלכלי אנו חייבים לייצר הכנסה ממספר מקורות שונים. להסתמך על פרנסה ממקור אחד או שניים זה מאוד מסוכן ולא יציב, לכן הנדל''ן הוא אופציה נהדרת להשקעה שמייצרת עבורנו הכנסה פסיבית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

האם לנוכח משבר הקורונה ומחירי הנדל''ן הגבוהים זוהי תקופה בטוחה להשקעה בנדל''ן?

ראשית, נדל"ן זה תחום יציב ובטוח בעיקר בגלל שמדובר על נכס פיזי ועל צורך בסיסי הישרדותי (מקלט/מחסה) מה שהפוך את הנדל"ן למוצר עם ביקוש קשיח. בנוסף, בתור אנשי נדל''ן עם ניסיון רב בתחום ומתוך היכרותנו עם מבנה עולם הנדל''ן בישראל - הסיכוי שמחירי הדירות ירדו נמוך מאוד. מעבר לכך, נדלניסט מקצוען יודע להסתדר היטב גם בתקופות מיתון, בהן אפשר למצוא נכסים טובים מאוד במחירים אטרקטיביים, להשביח אותם ולמכור בתקופות טובות יותר. אחד הדברים המרכזיים שאנחנו מלמדים את התלמידים שלנו הוא בניית אסטרטגיה נכונה להתנהלות עם מצבים שונים.

לרוני ואלירן יש אג'נדה מעניינת במיוחד בעניין דירה למגורים, שנוגדת את התפיסה הרווחת בקרב רוב הזוגות הצעירים בישראל "רכישת דירה למגורים היא הטעות הפיננסית מספר 1 של הזוגות הצעירים בישראל. אנחנו דוגלים בכך שאדם צריך להשקיע איפה שהוא יכול ולגור איפה שהוא רוצה. אני ואלירן עד היום חיים בשכירות, למרות שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לרכוש דירות יוקרה, אך זה פשוט לא כלכלי. עדיף להשקיע את הסכום של ההון העצמי ברכישת דירה או דירות להשקעה, ודמי השכירות שנקבל יסייעו לנו לשלם את המגורים."

רוני פלטניק. יח"צ,
רוני פלטניק/יח"צ

מהם הכלים שאתם מעניקים לתלמידים במסגרת הלימודים במכללת Agenda Academy?

בשלב הראשון לומדים את החלק הכי חשוב בעולם ההשקעות בנדל"ן והוא איך למצוא עסקאות טובות שאפשר לסגור ולהרוויח. בנדל"ן יש משפט שחשוב לדעת - יש תמיד יותר כסף שמחפש עסקאות טובות, מעסקאות טובות שמחפשות כסף, החכמה היא לדעת לאתר עסקה טובה. בנוסף, לומדים איך להשקיע ולסחור בנדל"ן גם בלי כסף או ניסיון בתחום וכיצד לבצע חקר שוק ברמה גבוהה שמאפשר לפעול בשוק הנדל''ן מבלי לקחת סיכונים מיותרים. הדגש בקורסים הינו הפרקטיקה. במהלך הקורס התלמידים בונים אסטרטגיה בהתאם למטרות שהציבו לעצמם, ואף יוצאים לשטח ומתחילים לבצע עסקאות בתחום גם ללא הון עצמי או ניסיון קודם.

כיצד ניתן להשקיע בנדל''ן ללא הון עצמי?

אחד הדברים החשובים בקורסים שלנו הוא מימון עסקאות בעזרות OPM (Other Pepole's Money). עולם ההשקעות בנדל''ן מתחלק לשניים: אנשים שמביאים זמן וידע ואנשים שמביאים כסף. בעזרת שיתופי פעולה בין חברי הקהילה שלנו, ניתן לגייס משקיעים על מנת לקבל הון עצמי לביצוע עסקה, ולאחר מכן להתחלק עם המשקיע ברווחים מהעסקה.

הייחודיות של "אג'נדה פיננסית" היא יצירת קהילה שיתופית אדירה שמורכבת מתלמידי הקורסים, בוגרים, משקיעים מעולם הנדל''ן ועוד אנשי מקצוע עתירי ניסיון. מדובר בקבוצת פייסבוק סגורות של נדל"ן מתחת לרדאר, שבה כל בוגרי המכללה מחליפים ביניהם מידע, טיפים ועסקאות חמות מהשטח.

להרשמה לכנס דיגיטלי להשקעות נדל"ן בשידור חי

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Agenda Academy, בשיתוף Agenda Academy
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully