וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהחווה לצרכן: קצביית הבוטיק של איציק הגדול מעניקה חגיגה של בשרים בזכות בשר וואגיו משובח

בשיתוף מיט בוטיק איציק הגדול, בשיתוף מיט בוטיק איציק הגדול

30.7.2020 / 8:41

לכל אחד יש את הריח שמעורר לו את התיאבון. חובבי הבשר המושבעים מוכנים להישבע שאין כמו ריח של נתח בשר עסיסי, שנצלה באיטיות על האש. עבור הקוראים שיודעים להעריך בשר איכותי, המומחים מצאו את המקום האולטימטיבי לרכישת הבשר - "מיט בוטיק איציק הגדול". יצאנו לבדוק

מיט בוטיק איציק הגדול. יח"צ,
מיט בוטיק איציק הגדול/יח"צ

כמעט אין מי שלא מכיר את המסעדה של ''איציק הגדול'', מסעדת גריל הבשרים המוכרת המציעה לאורחיה חוויה קולינרית עשירה בטיב נתחי הבשרים בארץ כבר עשרות שנים. לפני 4 שנים הקים איציק יחד עם שותפו בן, קצביית בוטיק המתמחה בשיווק בשר איכותי במיוחד Farm to table.

בשיחה שערכנו עם בן, הוא משתף אותנו ברקע שהוביל לפתיחת הקצבייה. "הרומן שלנו עם הוואגיו התחיל כאשר רצינו לעבוד עם הסטייק הטוב ביותר במסעדה. חיפשנו את הנתחים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו, חקרנו ובדקנו עד שטעמנו את הטעם החלומי של הוואגיו. כאשר ראינו את התגובות הנלהבות של הלקוחות במסעדה, החלטנו שאם כבר מדובר בבשר הכי איכותי בעולם, ראוי שנשווק אותו גם בקצביית בוטיק על טהרת הוואגיו."

הקצבייה ממוקמת בסמוך למסעדה, ברחוב רזיאל 2, שדרות ירושלים, יפו. כבר בכניסה לחנות מרגישים באווירה הייחודיות היות והיא שוכנת בתוך מבנה עתיק ומשומר בן 140 שנה שמעניק תחושה קסומה. כאשר נכנסים לחנות קשה להבחין כי מדובר באטליז בשרים. החנות נקייה להפליא ומרגישה כמו בית מרקחת לבשרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בשר וואגיו איכותי. שי אוחיון,
בשר וואגיו איכותי/שי אוחיון

הקצבייה מתהדרת בייבוא עגלים מסוג וואיגו, הבשר שנמצא כעת בחזית הקולינריה בארץ ובעולם. מדובר בבשר איכותי ובריא במיוחד בשל כמויות אומגה 3 ואומגה 6 שהוא מכיל. בן מרחיב על תהליך הגידול של הבשר "אנו רוכשים עגלים מאוסטרליה ומייבאים אותם על גבי אוניות המשמשות לשיוט חקלאי. אנו מגדלים את הבקר שלנו בשלושת חוות הגידול בגליל המערבי. החוות מנוהלות באופן מדעי-אגריטקי עם פיקוח וטרינארי צמוד וברמת הומניזציה הגבוהה ביותר."

בקצבייה תוכלו ליהנות מחגיגת בשרים המיועדים לכל סוגי הבישול - צלייה, טיגון, בישול בתנור ואף לטחינה. הייחודיות של בשר הוואגיו טמונה בכך שניתן להתאימו לכל אירוע - החל מערב ברביקיו משובח עם חברים ועד לארוחה אינטימית עם נתחי בשר מבושלים.

חגיגה של בשרים. יח"צ,
חגיגה של בשרים/יח"צ

בין הנתחים המובחרים תוכלו למצוא סטייק אנטריקוט, צלעות טלה, נתח קצבים, אוסבוקו, שייטל, צלי, פילה, אונטריב, טיבון וואגיו, חזה, שווארמה, צ'אך, המבורגר וקבב הבית של איציק ועוד מוצרי עוף מובחרים. כל המוצרים עשויים אך ורק מבשר, ללא עיבוד או הוספת חומרים כלשהם. אין ספק כי ב"מיטבוטיק איציק הגדול" 100% בשר זו לא רק סיסמה.

כמו כן, קצביית "מיט בוטיק איציק הגדול" מפעילה חנות מקוונת למשלוחי בשר כמעט לכל חלקי הארץ. באתר ניתן להזמין מבחר רב של בשרים בהתאם לצורת חיתוך מבוקשת, לפי משקל או נתח ולקבלם עד פתח הבית במשלוח מהיר במיוחד.

התיאבון של עורך המערכת נפתח מיד בסיום הביקור בקצביית הבוטיק של איציק הגדול, אם גם אתם מרגישים כך, אתם מוזמנים להזמין נתח עסיסי מהקצבייה ולהתענג על הטעם. מילה של מומחים.

מיטבוטיק איציק הגדול

דוד רזיאל 2, תל אביב

03-7773337

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מיט בוטיק איציק הגדול, בשיתוף מיט בוטיק איציק הגדול
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully