וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

O.K. MEAT: גילינו את עולם הבשרים מחדש

בשיתוף ok meat, בשיתוף ok meat

29.7.2020 / 16:38

חבר טוב במערכת המומחים חגג יום הולדת וחשבנו כיצד נוכל להפוך את האירוע לערב בלתי נשכח. הגענו למסקנה שלעבוד קשה אנחנו לא מוכנים ואל שולחננו הגיעה הצעה לבחון את קונספט השף הפרטי. הגענו להחלטה לתת את המושכות לאור קפלן, הבעלים של O.K. MEAT

ok meat. יח"צ,
ok meat/יח"צ

מהר מאד גילינו שתמו הימים בהם בזבזנו שעות מול הכיריים כדי לחגוג יום הולדת לחבר, כי כל מה שהיינו צריכים, בשביל ערב כזה, הוא להזמין את השף אור קפלן, אשר דאג להכל. אז בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האשה או ערב לחברה, בה אתם עובדים, עם השף הפרטי, אור קפלן, תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם.

כאמור, אחרי בדיקה מעמיקה, צוות המומחים שלנו מצא כי אור קפלן יעניק לכם ולקרובים שלכם את הפתרון לכל אירוע. חוויה קולינרית בלתי נשכחת, החל מערבי בשרים למספר אנשים מצומצם, עובר במסיבות רווקים ורווקות וימי הולדת, וכלה בקייטרינג לאירועים עד 200 איש. אז תרשו לעצמכם להתכונן לאירוע שכולו ריחות וטעמים מדהימים.

ok meat. יח"צ,
ok meat/יח"צ

אור קפלן בן ה-22 מקריית חיים פתח לפני כשנתיים את O.K. MEAT. הוא עוסק בתחום הבשר כבר עשור. כאשר היה בן 12 הדליק את המנגל הראשון שלו ומאז - הכל היסטוריה. תחום הבשר עניין אותו בעקבות הוריו, שהיו עורכים הרבה ארוחות משותפות, אשר כללו גריל ופיקניקים בחוץ. "התחברתי לכל התחום הזה. התלהבתי מהאש, העשן, הריח. היתי מגיע הרבה לקצב המשפחתי, מתעניין, שואל שאלות על כל נתח ונתח, בין אם המבורגרים, פרגיות, וקבבים ובין אם נתחים מובחרים של סטייקים'', אמר אור קפלן.

"נהגתי להכין בבית ארוחות ולהעלות תמונות לרשת. קיבלתי תגובות רבות ובתור ילד בגיל 16 זה קצת היה מוזר עבור החברים ששאלו למה אני לא משחק כדורגל איתם, אבל אני תמיד התחברתי לתחום והמשפחה פרגנה לי. הביקוש עלה אט אט, חברים היו מזמינים אותי לימי הולדת, משפחות של חברים היו מבקשות שאגיע לתפעל מנגלים באירועים עד שהחלטתי לפתוח עסק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ok meat. יח"צ,
ok meat/יח"צ

בגיל 19 דחפו אותו לעשות משהו יותר גדול עם התחום הזה. קרוביו ראו שיש פה הזדמנות שאסור לפספס עבורו. קפלן החליט להקשיב להם וזרם עם הרעיון. הוא קרא ולמד הרבה על התחום שממילא כבר זרם לו בוורידים וכשהכל נעשה מאהבה התוצאות לא מאחרות להגיע. הוא רכש מוצרים לעסק: כלים, מנגל, סכו''ם ויצר קשר עם הקצבים המובחרים ביותר בארץ.

האירוע הממוצע של השף אור קפלן כולל 10-20 אורחים, כאשר כל ארוחה מתחלקת למנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. מנת הדגל של המנות הראשונות הינה ''העראייס של קפלן" - תערובת בשרים המורכבת באופן אישי וכוללת תבלינים סודיים, פטרוזיליה ובצל אשר נטחנים יחדיו. התערובת יוצרת את הקציצה המושלמת שנכנסת לפיתה. הפיתה מונחת במרחק מהמנגל, שם היא מתבשלת באופן איטי. בדרך זו הפיתה לא נשרפת ומקבלת קראנצ'יות קסומה. לאחר מכן קפלן מוסיף טחינה, צ'ימיצ'ורי וריבת בצל.

בהמשך טעמנו את המנות העיקריות והמומלצת ביותר היא הפיקניה אשר נפרסת לסטייקים ומגיעה במידת עשיה מדיום, על מצע של פירה בטטה. מעל הכל זורה קפלן פתיתי מלח, פלפל ונגיעה של צ'ימיצ'ורי. המנה העיקרית השניה המומלצת היא הטומהוק (אנטריקוט על העצם) - נתח של ק"ג ויותר. לנועזים ישנה אפשרות לצפות את הנתח בזהב אכיל.

לסיום, שולחן הקינוחים היה מושלם עבור מנה אחרונה וכלל אננסים מקורמלים, פירות העונה, מרשמלו מקורמל, שערות חלבה, קרם לוטוס וברוסקטה מטוגנת בשומן כבד אווז, עליה פרוסת כבד אווז וקרם לוטוס חם מלמעלה. תאווה לעיניים ולחיך.

ok meat. יח"צ,
ok meat/יח"צ

''עוד לא הגשמתי את כל החלומות'', אמר קפלן והוסיף: "בעוד עשור אני מקווה להיות בעל מסעדת בשרים מהסוג שטרם נראה בארץ. זה רץ לי בראש ואני מקווה להביא את זה ארצה בקרוב מאד. הקולינריה בארץ מאוד גבוהה, ובכל זאת יש מעט מסעדות שמתמחות בנתחי בשר איכותיים".

השף אור קפלן מגיע לכל רחבי הארץ עם הצוות המורחב שלו והוא עורך כמובן גם אירועים לימי הולדת ואפילו ערבים רומנטיים לזוג. לא רוצים לעבוד? אל חשש. O.K_MEAT. דואגים להכל: החל מסכו''ם ועריכת השולחן לאורחים שלכם ועד לבטן מלאה בסוף הארוחה.

צרו קשר לאירוע שלא תשכחו הרבה זמן: ‪054-318-1309‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

אינסטגרם


פייסבוק


מייל: okmeat33@gmail.com

בשיתוף ok meat, בשיתוף ok meat
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully