וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגות הסושי של אורטל: דרך נהדרת לחגוג את ט''ו באב

בשיתוף עוגות הסושי של אורטל, בשיתוף עוגות הסושי של אורטל

29.7.2020 / 14:41

רוצים להפתיע אוהבי סושי ליום ההולדת או בחג האהבה? את עוגת הסושי המרהיבה של אורטל הם לא יישכחו במהרה

עוגת סושי. יח"צ,
עוגת סושי/יח"צ

צוות המומחים שלנו התכנס בשבוע שעבר וחשב איך אפשר להפתיע את אחת העובדות לקראת יום הולדתה. ידענו כי מדובר בחובבת סושי גדולה אבל החלטנו שמיצינו כבר את ארוחות הצהריים הבנאליות מהסושיות הצמודות למשרדים. אז לאור העובדה כי מספר חברים בצוות המומחים שלנו הם חובבי סושי גדולים, החלטנו להזמין לאחת הישיבות שלנו, בה חברת המערכת חגגה יום הולדת, עוגת סושי.

ולא, הכוונה שלנו היא לא לעוגת שוקולד בעיגולים, אלא לסושי, ממש. עוגת סושי היא רעיון מעולה לחגיגה, שלא רק נראית טוב ומקבלת מאות לייקים אלא מעדן בפני עצמו. יצרנו קשר עם אורטל מסורי חזן מחולון וקיבלנו עוגת סושי מהממת שלא השאירה ספקות אצל אף אחד מחברי המערכת, זאת העוגה הטעימה ביותר שאכלנו בסגנון הזה.

עוגת סושי. יח"צ,
עוגת סושי/יח"צ

הכירו את "עוגות הסושי של אורטל" בבעלותה של אורטל מסורי חזן בת ה-36, מורה לחינוך גופני עם תואר ראשון ושני בתחום. אורטל, במשך כל חייה אהבה סושי ומעל 15 שנה היא מכינה אותו במעגל האישי של חייה, עבור המשפחה והחברים. בשיחה שערכנו איתה היא גילתה שהרבה זמן היתה לה תחושת בטן כזאת שהיא צריכה לעסוק בתחום. הכל החל כאשר במאי האחרון, גיסה של אורטל חגג יום הולדת ואחותה (אשתו) שברה את הראש לגבי עוגה. "היא אמרה לי שהוא רוצה לצאת איתה לאכול סושי. זה היה בלב הקורונה, אמרתי לה שאכין לה את העוגה" נזכרה אורטל והוסיפה: "החלטתי להכין את העוגה הראשונה שלי. הכנתי לו עוגת סושי גדולה עם מספרים והם היו בהלם, פשוט לא רצו לחתוך את העוגה מרוב שהיא הייתה יפה''.

לאחר האירוע, אחותה וגיסה העלו את התמונה לפייסבוק, כתבו כמה מילים והשאר היסטוריה. "קיבלתי המון פניות עם שאלות על המחיר והעלות" סיפרה אורטל והוסיפה: "התחלתי לתמחר את העוגות ופתחתי עסק. המון אנשים אמרו לי לעשות משהו בנושא אבל די חששתי כי זה עסק מסעדנות והענין עם האוכל די מרתיע, אבל החלטתי לקחת הימור''.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עוגת סושי. יח"צ,
עוגת סושי/יח"צ

והוא התברר כמנצח

"לגמרי. כל מי שאכל מהסושי עד כה התלהב מאד מהטעם. קיבלתי תגובות מפרגנות וזה מחמם את הלב. הכל קרה מהר מאד, מהעוגה הראשונה, תוך שלושה ימים כבר הזמנה חדשה הגיע ליעדה. זה החל עם ביקוש בכל אזור גוש דן, אז גם התחלתי לעשות שליחויות ללקוחות (משלוחים בחולון חינם ומחוצה לה בתשלום, בהתאם למרחק)".

לקראת יום האהבה (טו באב) החליטה ''עוגות הסושי של אורטל'' לצאת עם מארזים מיוחדים שכוללים מנה ראשונה-קימצ'י, קומבינציית ספיישל דגים: 4 רולים אינסייד אאוט בשמונה טעמים שונים וסנדוויץ סושי. המארז השני כולל עוגת סושי לב, מיני עוגת סושי רול ספיישל ושלוש ניגרי. המארז השלישי כולל עוגות גדולות לבחירה. כל המארזים כוללים רטבים, יין בלו נאן לבחירה, זוג כוסות, מפה משובצת אדומה ונרות אדומים להשלמת האווירה.

עוגת סושי. יח"צ,
עוגת סושי/יח"צ

עוגות הסושי של אורטל מגיעות במגוון סוגים על פי בקשת הלקוח, תלוי בכמות הרכיבים, הדגים וכמות הסועדים. הדגים בעוגות הסושי של אורטל טריים ומגיעים למטבחה הפרטי בבוקר ההזמנה, ממש "מהים לצלחת", כמו שאומרים. קיבלנו את הרושם כי אורטל לא מתפשרת על רמת המוצרים, איכותם ועד בחירת האריזות והנראות.

"חשוב לי שכל לקוח יקבל יחס אישי והתאמה אישית לטעמים שלו על מנת שהסושי שלי יהיה הצגה על השולחן מבחינת נראות וטעם. מה הלאה? השמים הם הגבול. אני מתעסקת כרגע בכאן ועכשיו. אני רוצה שכל לקוח יצא מרוצה ויהיה שמח שבחר בי. בגדול, אני עדין מעכלת את הקפיצה למים שעשיתי. אם היו אומרים לי לפני כמה חודשים שאפתח עסק כזה, היתי צוחקת. אם לא היו דוחפים אותי לזה לא היתי שם. התגובות שקיבלתי מדהימות. אין יותר מדי עוגות סושי בשוק, ברגע שאנשים נחשפים התגובות פשוט מטורפות". אמרה אורטל וסיכמה את פני הדברים: "המשפחה שלי דחפה לשם, לא הבינו איך לא עשיתי את זה קודם. תמיד אמרו לי לעשות את זה, הם עוזרים לי לאתר לקוחות. אני מאד שמחה שעשיתי את הצעד הזה. כל הזמנה היא אתגר חדש עבורי אבל בסוף, אין על ההרגשה הזאת כאשר הזמנה יוצאת לדרך ואחר כך לקבל הודעות חמות מהלקוחות - זה משהו שעושה לי את כל היום''.

ההזמנות מתקבלות יומיים לפני שהמשלוח יוצא לדרך אז צרו קשר בהקדם.

טלפון: ‏050-668-3221‏

מייל: 2010ortal@gmail.com

אינסטגרם


פייסבוק

בשיתוף עוגות הסושי של אורטל, בשיתוף עוגות הסושי של אורטל
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully