וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעה בטוחה בלב אזור השרון המתפתח - כמיליון שקלים רווח!

בשיתוף קליימקס, בשיתוף קליימקס

29.7.2020 / 13:49

השקעה בקרקעות חקלאיות שהתוכניות לפיתוחן כבר אושרו יכולה להעניב רווחים נאים במיוחד. כעת נוצרה הזדמנות פז כזו בהוד השרון

פרויקט 1202 הוד השרון. יח"צ,
פרויקט 1202 הוד השרון/יח"צ

בעוד שוק ההון ניחן בתנודות חדות ורבים ממהרים למכור את מניותיהם, בשוק הנדל"ן צצות עסקאות משתלמות ששווה לבחון. אין זה מפליא. הביקוש לדיור בישראל הוא גבוה מאוד - והבית הנכסף הוא אחד מהחלומות הנפוצים ביותר של משפחות רבות בישראל. בשוק שכזה, השקעות נדל"ן מספקות פוטנציאל לרווחים נאים ולכן, כאשר מגיעה הזדמנות לרכישת קרקע שתוכניות ההכשרה שלה לדיור כבר אושרו, כדאי לבחון אותה ברצינות.

פרויקט 1202 בהוד השרון - הזדמנות אחרונה ונדירה להשקיע

בלב לבה של אחת מהערים האטרקטיביות באזור המרכז, אושרו בימים אלו בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה תוכניות להכשרת קרקעות חקלאיות לבניה. משמעות הדבר היא שכעת יש באפשרותך לרכוש אדמה במחיר משתלם במיוחד ובאזור המתפתח בקצב אדיר ובסופו של דבר ליהנות מרווחים המתחילים מסכום של כ-1,000,000 שקל. מדובר באחד מהאזורים המבוקשים והקרקעות כבר נחטפות, לכן רבים מהמשקיעים בוחרים להזדרז ולנצל את ההזדמנות כעת, כאשר המחירים עוד נמוכים.

למה דווקא בהוד השרון?

• הוד השרון מציעה איכות חיים גבוהה לתושביה כנקודה ירוקה ושקטה בלב אזור השרון. אף על פי שמדובר בעיר לכל דבר ועניין, משהו מאווירת המושבה הקטנה ממנה היא התפתחה עדיין נשמר. העיר בעלת אופי כפרי וישנם אינספור פארקים, חורשות ומבואות ירוקות שהופכות את העיר לנקייה, שקטה ובעלת כל המרכיבים הנדרשים לילדות מאושרת.

• המיקום המרכזי של הוד השרון וקרבתה לנתיבי תחבורה מרכזיים כגון כביש 6, כביש 4, כביש 531 ולתחנות הרכבת נורדאו וסוקולוב הופכים אותה לנגישה ונוחה במיוחד. רק חצי שעה מתל אביב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הכשרת הקרקעות כבר יוצאת לדרך

בפרויקט 1202 בהוד השרון, נמנעים המשקיעים מחשש נפוץ - "להיתקע" עם קרקע חקלאית שתישאר מוקפאת למשך עשורים ללא כל יכולת לעשות בה שימוש. התוכניות כבר אושרו והכשרת הקרקעות לבנייה כבר נמצאת בעיצומה.

תוכנית הפרויקט כוללת בניית שכונת מגורים רחבת היקף המכילה מעל 4,000 יחידות ולצידן מתחמי ספורט ונופש, מרכזים מסחריים, מתחם תעשיית היי טק ומגוון מתחמי תעסוקה נוספים ומתקנים רבים אחרים אשר מציבים את איכות החיים בשכונה החדשה כגבוהים במיוחד - וצפויים להעלות את ערך הקרקע באופן ניכר.

והחדשות הטובות באמת?

• ניתן להשקיע בקרקעות אשר ירשמו על שם הרוכש בטאבו החל בסכום של 199 אלף ₪ - וליהנות מצפי רווח של 1 מיליון ₪ תוך שנים בודדות בלבד. למעשה, ניתן יהיה להקים על הקרקע משרד בגודל 100 מ"ר אשר נמכר היום ב-1.6 מיליון ₪.

• בהשקעה של כ-449,000 ₪, ניתן לרכוש קרקע אשר תזכה אותך בדירת 4 חדרים שערכה משוערך כיום בסכום של כ-2.5 מיליון ₪.

• עיריית הוד השרון היא היזמית של הפרויקט, אשר התוכנית שלו אושרה בכל הוועדות הרלוונטיות לתכנון ובנייה, הן בוועדה המקומית והן במחוזית (הקרקע צפויה להיות זמינה לבנייה בתוך 2-4 שנים, והוודאות למימוש הפרויקט - מלאה!)

השקעת נדל"ן רווחית בהישג יד

דווקא בימים אלה, כשהעתיד גדוש באי וודאות, זהו הזמן המושלם לקבל החלטה שתספק ביטחון ויציבות כלכלית לך ולמשפחתך. קליימקס נדל"ן פועלת בשוק הנדל"ן הישראלי וסייעה ללקוחות רבים להגיע להשקעות נדל"ן מניבות ואיכותיות. ההיכרות המעמיקה של צוות החברה עם הנתונים הייחודיים של כל קרקע ועם כלל הגורמים הכלכליים המרכיבים את העסקה המשתלמת, מאפשרת למומחי הנדל"ן שלה לזהות את הקרקעות הבאות שיהפכו לשכונות היוקרה של המחר, לרכוש אותן ברגע המתאים ולייצר ערך השקעה משמעותי, בשיעור גבוה באופן ניכר לעומת הממוצע בשוק. נשמח ללוות אותך בהשקעה נבונה, משתלמת ובטוחה עם עורך דין מקרקעין צמוד, ייעוץ השקעות מגובה בניסיון ואפשרויות מימון גמישות ומשתלמות.

לקבלת פרטים נוספים על ההשקעה המשתלמת שייצא לך לעשות בחייך, ביכולתך להשאיר פרטים כאן ואנו נחזור אליך בהקדם.

לאתר של חברת קליימקס נדלן לחצו כאן

בשיתוף קליימקס, בשיתוף קליימקס
  • עוד באותו נושא:
  • הוד השרון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully