וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשבר זוגיות? לשירן ברביבאי, קוסמת הזוגיות, יש פתרון בשבילכם

בשיתוף שירן ברביבאי, בשיתוף שירן ברביבאי

29.7.2020 / 12:05

חיי הזוגיות יכולים להיות קשים, בעיקר בתקופה כמו זו בה משבר הקורונה מערים אתגרים חדשים. אבל כדאי לדעת שיש פיתרון ולא כדאי לוותר

שירן ברביבאי. יח"צ,
שירן ברביבאי/יח"צ

משבר בזוגיות כבר מזמן אינו סוד או מילה גסה. השגרה היום יומית יכולה לשחוק כל זוגיות טובה, גם כזו שהתחילה חלק, עם פרפרים בבטן. לחץ בעבודה, מריבות עם המשפחה המורחבת, הטיפול המשותף בילדים, משברי אמון - כל אלה עלולים להעמיד במבחן זוגות צעירים ומבוגרים כאחד. וזאת עוד מבלי שדיברנו על משבר הקורונה שהוציא את השד הרע שבנו. אי הוודאות הכלכלית, השהייה הממושכת בבית וההגבלות, כל אלה יצרו מציאות חדשה ומעיקה על הזוגיות.

שירן ברביבאי. יח"צ,
שירן ברביבאי/יח"צ

יש פתרונות קסם

לא מרוצים מההתנהלות בקשר? חושבים להיפרד או להתגרש? גם אם זה נראה אבוד, תמיד יש תקווה. שירן ברביבאי, מאמנת הזוגיות שהמטופלים קוראים לה "קוסמת", מאמינה שבעזרת הכלים הנכונים אפשר לצאת מכל משבר זוגיות.

שירן ברביבאי נשואה ואם ל-3 ילדים. היא מאמנת אישית, יועצת זוגית, מאסטרית בשיטת NLP ומטפלת בפסיכותרפיה הוליסטית בעלת קליניקה בבאר שבע. באמצעות הכלים המקצועיים המצויים באמתחתה, שירן מסייעת לזוגות בעת משבר, כדי לשפר את הזוגיות, לעורר את האהבה לחיים ולהחזיר את בני הזוג למסלול הנכון בחייהם. היא גם עוזרת לאנשים - גברים ונשים להתמודד עם משברי פרידה, העצמה, התפתחות אישית, בניית מערכת זוגית חדשה יותר והסרת מחסומים פנימיים במציאת זוגיות.

בצל משברי הזוגיות הרבים שנגרמו בעקבות משבר הקורונה, הזמנו את שירן לשיחה מרתקת על זוגיות ולמדנו על הקליניקה שלה.

אחד הדברים המעניינים שלמדנו הוא שהיום קיימת התנגדות מצד גברים להגיע לטיפול זוגי. מסתבר שגברים מאמינים פחות בטיפול מאשר נשים, וכן האגו והקושי שלהם להיפתח בפני אדם זר מקשים עליהם לפנות לעזרה. לכן בדרך כלל, שירן לוקחת את הנשים לטיפול פרטני ונותנת להן כלים חשובים שהן יכולות ליישם עם בן הזוג שלהן. זה עובד כל כך טוב שבדרך כלל בן הזוג אינו נדרש להגיע לשיחה עם המאמנת. מצד שני, אומרת שירן, "כשהגברים רואים תוצאות, הם תמיד חוזרים בהם, מברכים אותי, מודים לי, ואפילו אומרים שלא יודעים איך הזוגיות שלהם הייתה נראית מבלי שהייתי נכנסת להם לחיים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שירן ברביבאי. יח"צ,
שירן ברביבאי/יח"צ

בעקבות משבר הקורונה, קרה מהפך בקליניקה של שירן, כפי שהיא מספרת: "הקליניקה שלי ממוקמת בבאר שבע, ועד מגבלות הקורונה קיבלתי בעיקר לקוחות לטיפול פרטני-פיזי אחד על אחד. בסגר קרה שינוי משמעותי. מאימון זוגי פרונטלי, עברתי לתהליך טלפוני, מה שפתח אופציה לא רק למי שגר בבאר שבע, אלא לזוגות הגרים מחוץ לעיר. החלטתי לעשות פיילוט לייעוץ טלפוני, וזה הלך מעולה. אפשר לומר שהקורונה שינתה את התנהלותו של העסק. השיחות הטלפוניות מוזילות עלויות, ואני מקבלת פניות מגברים ונשים כאחד".

אבל שירן לא הסתפקה רק בשיחות טלפוניות, אלא גם פתחה קבוצת פייסבוק בשם אושר אמיתי, זוגיות, ילדים ומה שביניהם. זוהי קבוצה פרטית שאליה יכולים החברים בה להעלות שאלות בוערות בנושא זוגיות, ולקבל מענה מלא ואיכותי. הקבוצע כוללת גם קטעי מידע, חוות דעת מקצועית ומשפטי השראה. כמובן, הקבוצה מנוהלת ללא תשלום.

"השיחות, הליווי, הכלים ההתמדה והרצון הם אלו שמצילים את הזוגיות", אומרת שירן, "והכי נוח שאפילו לא צריך לצאת מהבית לבזבז זמן על נסיעות או לחפש בייביסיטר לילדים. ובכל זאת מי שמעדיף פרונטלי עדיין אפשר להגיע לקליניקה, כמובן".

המיוחד בטיפול הזוגי של שירן הוא לא רק הכלים החשובים שהיא מעניקה למטופליה, אלא גם הזמינות שלה, היחס האישי והליווי עד הסוף: "אני זמינה למטופלים שלי 24/7 ומלווה אותם כל היום בוואטסאפ, אם צריך, לא עוזבת אותם לרגע. אני גם נשארת בקשר בחגים ובימי הולדת".

ויש לה גם מועדון שמקנה 10% הנחה בטיפול הראשון, 20% הנחה בטיפול השני, ואפילו 30% הטבה לחודש יום הולדת. כמו כן, כשתקופת הקורונה תיגמר שירן מתכננת להכין קורסים וסדנאות בנושא התפתחות והעצמה אישית ושמירה על הזוגיות בחיי הנישואים.

לסיום, שאלנו את שירן מה המסר החשוב ביותר שהיא רוצה להעביר למטופליה ולכל מי שנמצא במשבר זוגיות: "אני מאמינה שאפשר לצאת מכל משבר ואפילו ליצור משהו חזק עוצמתי ויציב יותר. הכל תלוי ברצון של בני הזוג, ועם כלים נכונים אפשר בקלות לעלות על דרך המלך".

למידע נוסף היכנסו עכשיו לפייסבוק או לאינסטגרם.

שירן - אימון אישי וזוגי לחיים - 050-9550681

בשיתוף שירן ברביבאי, בשיתוף שירן ברביבאי
  • עוד באותו נושא:
  • ייעוץ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully