וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון לוי חומרי בניין, העסק ששדרג לנו את הבית מבלי לרוקן את הארנק

בשיתוף מימון לוי חומרי בניין, בשיתוף מימון לוי חומרי בניין

29.7.2020 / 9:07

כבר כשנתיים ש"מימון לוי חומרי בניין" פועל באור עקיבא. ל"המומחים" הגיעו דיווחים כי אנשי מקצוע מכל הארץ מגיעים למקום שמעניק מענה ראוי בכל מה שקשור לתחום הבנייה והשיפוצים. קפצנו גם אנחנו לבדוק וחזרנו מוקסמים מהמחירים, המגוון הרחב של המוצרים, היעילות והשירות

מימון לוי חומרי בניין. יח"צ,
מימון לוי חומרי בניין/יח"צ

החנות "מימון לוי חומרי בניין", שהיא האנגר למעשה, הוקמה במטרה לספק לתושבי האזור מענה ראוי בכל מה שקשור לתחום הבנייה והשיפוצים. זאת לאחר שכבעלי חברת בנייה בעצמם נתקלו הבעלים במחירים מוגזמים. הם החליטו לעשות מהפיכה בשוק חומרי הבנייה. בתור היבואנים הם יכולים להציע לקהל לקוחותיהם מוצרים זולים וגם עבודות שיפוץ במחירים שפויים.

שמענו שהמחירים שלהם הם האטרקטיביים ביותר בשוק וקפצנו לבדוק אם כך הם פני הדברים. הגענו לרחוב אברהם שפירא 1 באור עקיבא. כבר בכניסה קיבלנו את הרושם כי שירות הלקוחות פה הוא עולם אחר לעומת מקומות אחרים שביקרנו בהם. אחד הלקוחות שפגשנו במקום, יוסי מצליח, בן 41 מחדרה, סיפר לנו, "אני קבלן צבע ובכל פעם שהייתי צריך לקנות סחורה חדשה הייתי נוסע למרחקים להביא את המחירים הטובים ביותר, לשמחתי המקום הזה נפתח לפני כשנתיים וחסך לי זמן מיותר, כי יש פה הכל במחירים מצויינים ואם משהו חסר אז מיד מזמינים במיוחד עבורי, במהירות האפשרית, פשוט שירות מקצועי של מלכים".

מימון לוי חומרי בניין. יח"צ,
מימון לוי חומרי בניין/יח"צ

המקום עובד עם החברות והמותגים המובילים בשוק, כאשר היתרון הגדול שלו הוא החצר הגדולה שמאפשרת מכירה של מוצרי בנייה כמו באלות, חול, טיט, מלט, חצץ ועוד, כמו גם תפעול וביצוע פעילויות לוגיסטיות מורכבות ברמה הגבוהה ביותר. זו הסיבה שרשימת הלקוחות הקבועה של "מימון לוי חומרי בניין" כוללת בתוכה קבלני בנייה ושיפוץ גדולים, חברות גינון וכן קבלני נוי ופיתוח מאזור קיסריה, אור עקיבא והסביבה, כמו גם מוסדות מובילים כגון עיריות, בתי ספר, מתנ"סים ומפעלים תעשייתים אשר משתמשים בחומרי הגלם לבנייה ושיפוץ. לאחרונה המקום התרחב והם אף הוסיפו מוצרי חשמל, כל-בו לבית במחירים הזולים ביותר לצרכן.

רצינו גם אנחנו לעשות השוואת מחירים לעומת מקומות אחרים שביקרנו בהם או העלנו ברחבי הרשת, מצאנו כי "מימון לוי חומרי בניין" בהחלט מציעים מחירים שווים ביותר על מגוון גדול של מוצרים, גם עבור המשפץ הביתי או הגנן החובב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מימון לוי חומרי בניין. יח"צ,
מימון לוי חומרי בניין/יח"צ

העסק פועל כבר כשנתיים ופתוח בכל יום משבע בבוקר עד שבע בערב ובימי בשישי עד שתיים וחצי, הבעלים של המקום הוא שי לוי ביחד עם אביו מימון, ומי שמשמש כיד ימינם זה מנהל המקום, צחי סעדון יחד עם אלמוג עמר ונטלי לוי (הנה"ח).

לסיכום, פגשנו באנשי מקצוע חכמים שידעו לקרוא את המפה בצורה נכונה. מקום גדול ומרשים שמכיל בתוכו את כל המוצרים וכלים הדרושים לאנשי המקצוע, גדולים וקטנים כאחד. השירות מצד כל העובדים היה מקצועי ומסביר פנים, כאמור, במחירים מצוינים. פשוט כל הכבוד.

מספר טלפון ליצירת קשר: 04-8884032/3

054-6691295 שי לוי

עמוד הפייסבוק


אתר הבית


אינסטגרם

בשיתוף מימון לוי חומרי בניין, בשיתוף מימון לוי חומרי בניין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully