וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן החלקות שיער: הספר שמביא בשורה חדשה לעולם החלקות השיער

בשיתוף תמיר כהן החלקות שיער, בשיתוף תמיר כהן החלקות שיער

28.7.2020 / 16:18

חולמות על שיער חלק, מבריק ורך? החלקת שיער היא הפתרון האידיאלי עבורך. רבות מאתנו משקיעות שעות שלמות בשבוע עבור הטיפוח שלנו כאשר אחד התחומים הוא כמובן השיער, עבורו רובנו מוכנות לשבת שעות שלמות אצל הספר

תמיר כהן החלקות שיער. יח"צ,
תמיר כהן החלקות שיער/יח"צ

בעקבות המלצות מנשים רבות שמבצעות החלקות שיער בביתן, באמצעות שירות ''ספר עד הבית'', עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכן את מעצב השיער שמבצע החלקות מהממות ומגיע עד פתח הבית של לקוחותיו - תמיר כהן.

תמיר הינו ספר מקצועי בעל תעודה בתחום עוד מגיל נעוריו ומספק שירות VIP לכל לקוחותיו בכל רחבי הארץ. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום. "נמשכתי אל עולם עיצוב השיער עוד בילדותי. תמיד היה לי שיער מתולתל וכיוון שרציתי שיער חלק הייתי עושה פנים על בסיס קבוע. כשגיליתי את עולם ההחלקות, הוקסמתי מהאפשרות שיהיה לי שיער חלק לאורך זמן וזה נתן לי הרגשה מדהימה. החלטתי להתמקצע בנושא ולאחר שלמדתי את כל סוגי ההחלקות התחלתי לבצע החלקות בצורה מקצועית."

תמיר כהן החלקות שיער. יח"צ,
תמיר כהן החלקות שיער/יח"צ

תמיר מתמחה בכל סוגי ההחלקות ולכל סוגי השיער כאשר ביניהן החלקת קרטין שמטרתה להפחית בנפח של השיער, לשקם אותו ולהחליקו בצורה עדינה; החלקה אורגנית המחליקה את כל סוגי השיער ב100% ומבריקה, משקמת ומעניקה מגע רך ונעים; החלקה יפנית ועוד. "אין שיער שאני לא יכול לעמוד בפניו. אני מחליק כל שיער ברמה הכי גבוהה שיש".

ההחלקות של תמיר הן באיכות הטובה ביותר שניתן למצוא כיום, ועל כך יעידו הלקוחות הרבות שצבר לאורך שנות פעילותו. ההחלקות עמידות במים, ניתן להיכנס לים או לבריכה ללא כל חשש.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
תמיר כהן החלקות שיער. יח"צ,
תמיר כהן החלקות שיער/יח"צ

כאמור, הייחודיות של תמיר טמונה בכך שהוא מבצע את ההחלקות בבית הלקוחה. כך שבעצם הוא חוסך עבור הלקוחה זמן יקר וכסף, על כך הוא מספר "ספר שמגיע עד הבית הפך ליותר פופולרי בעקבות הקורונה אך אני עושה את זה כבר שנים והלקוחות שלי מבחינות מיד ביתרונות הבולטים ונשארות כלקוחות קבועות. ראשית, השעות שלי הן גמישות וניתן לקבוע איתי מראש. שנית, מדובר בחסכון של המון זמן יקר - במספרה לוקח בממוצע להחליק שיער כ-5 שעות. אצלי זה לוקח כ-3 שעות מכיוון שאני משקיע את כל כולי רק בלקוחה אחת שמקבלת ממני יחס אישי ואין לי הסחי דעת שמסיבים את תשומת ליבי".

בכל הקשור למחירים, תמיר מספק מחירים אטרקטיביים במיוחד עבור ההחלקות שלו - עלות החלקה אורגנית של לקוחה בודדת היא 600 ש''ח, מדובר בסכום זול משמעותית מהמחיר הממוצע של החלקה במספרה. כמו כן, במקרה של החלקה עבור זוג לקוחות - המחיר הוא 500 ש''ח לכל אחת. עבור החלקת קרטין המחיר הינו 400 ש''ח, כאשר זוג לקוחות ישלמו 350 ש''ח כל אחת.

בנוסף, תמיר ער למצב הכלכלי הקשה שפוקד את המשק בשל משבר הקורונה, ולכן בימים אלו השיק מבצע מיוחד לחיילות - החלקה אורגנית + קצוות ב500 ש''ח בלבד.

תמיר כהן החלקות שיער. יח"צ,
תמיר כהן החלקות שיער/יח"צ

"אני מאוד מאמין בכך שעשירים אוהבים לשלם בזול, ועניים חייבים לשלם בזול. לכן מתוך עקרון וחזון אני דואג לכך שהלקוחות שלי יחסכו כסף וזמן יקר ולא ישלמו מחירים שטומנים בחובם עלויות שונות כגון שכירות, עובדים וכו'."

עם זאת, המחירים האטרקטיביים של תמיר אינם באים על חשבון האיכות. כל החומרים שאיתם תמיר נוהג לעבוד הם חומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות. "אני מתעסק אך ורק עם חומרים איכותיים שעברו אישור ופיקוח של משרד הבריאות. לצערי, לעיתים ספרים משתמשים בחומרים זולים שיכולים להוביל לאסון."

עורכות המערכת התלהבו מאוד מהאפשרות של החלקה מקצועית עד לפתח ביתן, וממליצים במיוחד על שירותיו של תמיר כהן. מילה של מומחים.

תמיר כהן החלקות שיער עד הבית

לפרטים והזמנות 0546674010

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף תמיר כהן החלקות שיער, בשיתוף תמיר כהן החלקות שיער
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully