וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן חיים בכיף: מורן בייליס עיצוב פנים

בשיתוף מורן בייליס עיצוב פנים, בשיתוף מורן בייליס עיצוב פנים

28.7.2020 / 15:58

בשנים האחרונות עולם עיצוב הפנים צובר תאוצה ואנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים על מנת להתאים את הדירה או המשרד לאופי ולצרכים שלהם וכמובן, לתת טאץ' מקצועי שייצור ייחודיות ותחושה נעימה בכניסה למתחם

מורן בייליס עיצוב פנים. יח"צ,
מורן בייליס עיצוב פנים/יח"צ

במסגרת סדרת הכתבות של מערכת המומחים התרות אחר השמות העולים בתחום העיצוב הגענו אל מורן בייליס, מעצבת פנים ומומחית בהדמיות. מורן, בת 31, בוגרת הטכניון, מבצעת עיצובים לדירות חדשות מקבלן, דירות יד שנייה, משרדים, מסעדות ובתי קפה.

בשיחה שערכנו איתה, מורן מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "האהבה לעיצוב נרקמה אצלי עוד במהלך הילדות. החל מגיל קטן הייתי מעצבת את החדרים שלי בסגנונות שונים. אני אוהבת את כל מה שקשור לעולם האסתטיקה והעיצוב, בפרט עיצוב עצמים בחלל. אני מכורה לתהליך העיצוב, שמתחיל בצפייה בחלל מסוים שעתיד לעבור מהפך עיצובי ומסתיים במראה אחר לחלוטין ומשודרג יותר. מבחינתי עיצוב זו יצירה אמנותית."

הקו העיצובי שמורן מתמחה בו הוא סגנון מודרני קלאסי, כאשר בכל חלל שהיא מעצבת מורן מעניקה את הטאץ' האישי שלה. על כך היא מספרת "אני מגדירה את הסגנון העיצובי שלי כ''מודרני עם קיק''. אני נורא מתחברת לקו המודרני הנקי אך משלבת בו אלמנטים מיוחדים שיוצרים ייחודיות מסוימת לכל חלל. בנוסף, אני אוהבת לאתגר את עצמי ולעצב בתים שמצריכים חשיבה ''מחוץ לקופסה'' בעיצוב שלהם, כמו בתים קטנים או גדולים מאוד עם מפלסים."

מורן בייליס עיצוב פנים. יח"צ,
מורן בייליס עיצוב פנים/יח"צ

מורן מדגישה כי אבן היסוד בקשר בין מעצבת פנים ללקוח הוא הכימיה והחיבור ביניהם. "בסוף מדובר כאן בחיבור בין אנשים שיוצאים יחד לדרך על מנת להוביל למטרה משותפת. כדי שזה יקרה חייבת להיות כימיה ביני לבין הלקוחות. כאשר יש כימיה נוצרים הפרויקטים הכי יפים ומרשימים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מורן בייליס עיצוב. יח"צ,
מורן בייליס עיצוב פנים/יח"צ

תהליך הליווי של מורן עם הלקוחות מתחיל בפגישת יעוץ ראשונה, במהלכה מורן מגיעה לראות את הבית ולאחר מכן מבצעת תחקיר יחד עם בני הזוג, על מנת להבין את ההעדפות שלהם מבחינה עיצובית. תהליך הליווי ממשיך לאורך כל הדרך, כולל כתיבת תכנית העיצוב ויצירתה בטכנולוגיית תלת ממדית, פגישה עם הספקים השונים תוך שיתוף הלקוחות בכל שלבי ההתקדמות.

הייחודיות של מורן כמעצבת טמונה במומחיות שלה ביצירת הדמיות ריאליסטיות בטכנולוגיה תלת ממדית במיוחד עבור הלקוחות שלה. באמצעות ההדמיות הלקוחות יכולים להתרשם באופן ריאליסטי כיצד יראה הבית שלהם לאחר העיצוב.

מורן בייליס עיצוב פנים. יח"צ,
מורן בייליס עיצוב פנים/יח"צ

מורן מודעת לדעה הרווחת לגבי מעצבי פנים, לפיה לא ניתן לעבוד עם תקציב מוגבל, אך היא טוענת שבמרבית המקרים גם עם תקציב קטן אפשר להוציא תוצאות ראויות.

לסיום, ביקשנו ממורן את ''טיפ הזהב'' עבור אנשים שמעוניינים לעצב את ביתם. "אני מציעה לכל מי שנמצא לקראת שיפוץ או עיצוב דירה חדשה, לבצע סקר שוק בחנויות שונות לגבי המחירים ולהתאים את השיפוץ או העיצוב בהתאם לתקציב שלהם. שלב התכנון חשוב מאוד וחוסך המון אתגרים בהמשך אם מבצעים אותו נכון."


מורן בייליס עיצוב פנים

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מורן בייליס עיצוב פנים, בשיתוף מורן בייליס עיצוב פנים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully