וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

New מתנות: עולם שלם של מתנות מיוחדות

בשיתוף New מתנות, בשיתוף New מתנות

28.7.2020 / 15:22

המתנה היא הדרך האולטימטיבית להבעת אהבה. אך אם נודה על האמת, בחירתה עלולה להיות כאב ראש. אנו שוכחים כי תהליך רכישת המתנה יכול להיות חוויה. צוות המומחים מצא את חנות המתנות שמיוחדות זה השם השני שלה - New מתנות בדיזינגוף סנטר בתל אביב

NEW חנות מתנות. יח"צ,
NEW חנות מתנות/יח"צ

כמה פעמים יצא לכם ''לשבור את הראש'' כדי למצוא מתנה ייחודית לאנשים שאתם אוהבים? בדיוק לשם כך התגייסנו למשימה ויצאנו לבדוק עבורכם את חנות המתנות האולטימטיבית, בה תוכלו למצוא מתנה לכל מטרה ובסגנון מיוחד שיגרום ליקירי ליבכם להתמלא באושר - New מתנות בדיזינגוף סנטר תל אביב.

החנות קיימת מעל ל-33 שנים, לאחר שנפתחה בשנת 1987 כחנות מתנות לגבר ועם השנים התרחבה והתאימה את התמהיל כך שיתאים לקהל רחב יותר. החנות נחשבת לשם דבר בתחום המתנות. לרשת סניף נוסף בקניון הזהב בראשון לציון, המשמר את אותם הערכים ואותה חווית קנייה של הסניף בדיזינגוף סנטר.

הרשת מתמחה באוסף פריטים ייחודיים למתנות לנשים וגברים כאחד, החל מתכשיטים, שעוני קיר, משחקי חשיבה, ארנקים איכותיים, מוצרי פנאי, מוצרי פינוק ועוד מגוון מוצרים עשיר שמשלב בין אומנות ישראלית, מוצרים מעוצבים ומותגים המובילים בעולם. בנוסף, בחנות מתמחים במתנות בעיצוב אישי באמצעות חריטות מיוחדות והקדשות לכל מטרה.

בכניסה לחנות בדיזינגוף סנטר מיד מרגישים שנכנסים למקום של מתנות ייחודיות, באמצעות יער שלם של מוצרים שמסודרים לעילא ולעילא על פי תחומים וקטגוריות שונות. נראה שחווית הקנייה במקום מקבלת דגש מיוחד בחנות, שכן היא באה לידי ביטוי בפרטים הקטנים, באווירה הנינוחה ובעיצוב המוקפד של החנות.

הייחודיות של New מתנות טמונה ביחס האישי שכל לקוח זוכה לקבל בחנות. צוות העובדים במקום, בניהולו של מאיר, מעלים על נס את נושא השירות במקום ושמחים להעניק שירות ולייעץ בבחירת המתנה המושלמת בהתאם לצורך. בשיחה שערכנו עם מאיר הוא מספר שהשירות היא אבן היסוד ברשת "המתנה כלי שבאמצעותו אדם מעביר מסר לאדם חשוב לו, אני מרגיש תחושת שליחות אמיתית בסיוע שאני מעניק לאדם לבחור את המתנה עבור היקרים לו ולהפוך אותה לייחודית ביותר עבורו. לכן אני משתדל תמיד להעניק 200% עבור הלקוח באהבה ומכל הלב."

במהלך השיטוט בחנות צדו את עינינו מספר מתנות ייחודיות:

שחמט מהודר מיתולוגיה יוונית

NEW חנות מתנות. יח"צ,
שחמט מהודר מיתולוגיה יוונית/יח"צ

חווית משחק מהעולם העתיק. לוח שחמט מעוצב בסגנון עתיק בצורת הקרב בין היוונים לרומאים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

ארנקי "סקריד"

NEW חנות מתנות. יח"צ,
ארנקי "סקריד"/יח"צ

הפטנט הנמכר ביותר בעולם שמקפיץ כרטיסי אשראי.

מצתי ''זיפו''

NEW חנות מתנות. יח"צ,
מצתי ''זיפו''/יח"צ

המציתים המיתולוגיים שלא נס ליחם. המותג מזוהה עם החנות עוד מהיום שנפתחה בשנת 1987.

להקת ג'אז מדהימה ביופיה

NEW חנות מתנות. יח"צ,
להקת ג'אז מדהימה ביופיה/יח"צ

בחנות מתמחים בשיווק כל הטרנדטים החכמים בעולם המתנות והג'אדטים המיוחדים. מאיר מספר כי החנות היא זו שהחלה את טירוף הספינרים בישראל, ששיגע את המדינה לפני מספר שנים.

המתנות המיוחדות בחנות עשו את דרכם עד לתוכניות הטלוויזיה המובילות בישראל. בחנות מבצעים שיתופי פעולה עם ''ארץ נהדרת'' ו''חתונה ממבט ראשון'' באמצעות שיווק מתנות בתוכנית.

עורכי מערכת המומחים הוקסמנו מהמתנות הייחודיות שיש לחנות להציע. מילה של מומחים.

New מתנות שאוהבים לתת

סניף דיזינגוף סנטר

לפרטים 052-510-6914

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף New מתנות, בשיתוף New מתנות
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully