וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלי יעיש - שחם ביטוח'': הזכות לבחור

בשיתוף אלי יעיש – שחם ביטוח, בשיתוף אלי יעיש – שחם ביטוח

28.7.2020 / 14:47

בחיי היומיום אנו טרודים ועסוקים ואיננו עוסקים במצב הביטוחים השונים שיש לנו - מדובר בעולם ומלואו, כאשר בראשם נושא הבריאות. זה המקום לפנות לאדם שיודע לעשות לנו סדר - סוכן הביטוח

אלי יעיש. יח"צ,
אלי יעיש/יח"צ

במצב של אי ודאות רפואית, במצב בריאותי לא תקין או חלילה במקרה של חשש רפואי של אחד מילדכם, לא תמיד ניתן להסתמך על הכיסוי הרפואי הקיים באמצעות קופת החולים ובמצבים רבים מאוד הוא אינו מספק ולא נותן מענה. רכישת שירותי ביטוח רפואי פרטי מעידה על רצונם של אנשים להבטיח שירות רפואי טוב, רחב ועדכני לאורך זמן, ורק הביטוח הרפואי הפרטי נותן מענה לכך.

תחום הביטוחים רחב ולא מסתכם רק בבריאות אלא גם בביטוח סיעודי, חיים, תאונות אישיות, משכנתא, דירה, רכב, עסק, נסיעות, מנהלים, פנסיוני, פיננסים ועוד. כך למשל, לחוסך יש אלטרנטיבות אחרות חוץ מפיקדון בנקאי. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לציבור הרחב להשקיע בלי לצאת מהבית בקרנות נאמנות, מניות, אגרות חוב וניירות ערך אחרים. אולם מסלול זה לא מתאים לכולם מפני שדרוש יידע בשוק ההון ומעקב צמוד אחר ההשקעות.

לאור עובדות אלו, צוות המומחים שלנו סקר מגוון סוכנויות ביטוח, שנותנות מענה על כל התחומים, והגיע למסקנה כי ב"אלי יעיש- שחם ביטוח" תזכו לשירות הטוב ביותר.

המשרד מנוהל על ידי המנכ''ל אלי יעיש, סוכן ביטוח מורשה כ-16 שנה, בעל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, מנהל הסדרים פנסיוניים, PHM-Personal Health Management. בסוכנות תמצאו פתרונות יציבים בכל תחומי הביטוח ושוק ההון, המותאמים לצרכיו של כל לקוח אשר מהווים יחד קשת ביטוחית שלמה ומקיפה. סוכנות הביטוח אלי יעיש פועלת תחת המטרייה של שחם סוכנויות ביטוח 1977 בע"מ.

"אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם יועצים בכירים בשוק הביטוח אשר מלווים את הלקוחות שלנו" אמר אלי יעיש והוסיף: "אנו פועלים תחת המטריה של שחם סוכנות ביטוח אשר פועלת כחמישים שנה במהלכן הפכנו לסוכנות ביטוח יציבה ונאמנה עבור הלקוחות העסקיים והפרטיים שלנו" כסוכנות מובילה אנו בעלי קשר בלתי אמצעי עם קברניטי הרפואה במדינת ישראל. לדוגמא רבים מלקוחותינו צורפו לשירות הקונסיליום של פרופי גבי ברבש והוא הגורם המתכלל עבור לקוחותינו הרבים בתחום הבריאות''.

מה מייחד אתכם?

"כמה דברים: הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בעובדה שאנחנו שומרים על קשר אישי והדוק עם הלקוחות שלנו, שאנחנו זמינים עבורם, שאנחנו מתמקצעים כל הזמן במאגרי המידע הכי טובים שיש בשוק, שאנחנו יודעים לקחת את נושא הביטוח, שהוא קצת מורכב, לפשט אותו ולהפוך אותו למאוד ברור וידידותי ללקוח.

"בתום פגישה או אחרי שיחת טלפון, הלקוחות מצוידים על ידינו בסקירת התיק הביטוחי והפיננסי הבנויה על מתכונת של One Stop Shop שהיא למעשה מעטפת פתרונות בכל תחומי הביטוח, החל מתכנון פנסיוני, קרנות השתלמות, חיסכון לילדים וכלה בביטוח בבריאות למשפחה. אנו מתמחים בתפירת חליפה אישית ומדויקת תוך התאמה אישית לכל לקוח. בתחום הבריאות - לקוחותינו נהנים מפתרונות ייחודיים הכוללים שירות תור מהיר לבדיקות אבחנתיות, פענוח בתוך 48 שעות, תור לרופא מומחה תוך 3 ימים ועוד. אנו מעמידים לרשותם את טובי היועצים בשוק ומטפלים בהם מא' ועד ת'. בתחום הפנסיוני - אנו רואים יחד עם הלקוח את מצב התיק הקיים, לומדים את רצונותיו וחלומותיו ויודעים לבנות יחד איתו פתרון פנסיוני, פיננסי ורפואי לעתיד הרחוק''.

אלי יעיש. יח"צ,
אלי יעיש/יח"צ

לאיזה קהל אתם פונים בעיקר?

"לאזרחי מדיינת ישראל שהבריאות המשפחתית והעתיד הפיננסי בראש סדר העדיפויות שלהם. אנו היום מבטחים אלפי בתי אב ועסקים בכל הגילאים והמגזרים. המשרד מנהל בכל חודש מאות תביעות ויש לנו הצלחה גדולה מאד בתחום זה. יש לנו ניסיון רב מול חברות הביטוח - המזכה אותנו בשירות VIP ובאוזן קשבת והלקוחות נהנים בהתאם. אין הרגשה מספקת יותר כאשר אתה זוכה לדאוג ללקוח לכיסוי שהוא צריך בזמן אמת.

"בשנים האחרונים המשרד טיפל בהיקף תביעות של מיליוני שקלים ששולמו ללקוחותינו וראינו את משמעות כוחו של סוכן ביטוח מקצועי לצד הכסף הגדול ששילמו חברות הביטוח אשר הציל אפילו משפחות אמידות מאוד בישראל. דאגנו לתשלום של מילוני שקלים מחברות הביטוח עבור ניתוחים בארץ ובחו"ל, טיפולים מחליפי ניתוח, תרופות שלא בסל, מצבים סיעודיים, החזרים בגין ייעוציים ובדיקות הדמיה וכן במקרה מוות ונכות ועוד. אנו מתמחים גם במגזר העסקי ומבטחים חברות גדולות וקטנות אך גם יודעים לתת את הפתרון הנכון והמדויק לכל משפחה בכל הרכב - מרווקים עד משפחות ברוכות ילדים''.

מה רמת הדרישה לביטוחים, במיוחד בתקופת הקורונה?

"בעקבות הקורונה ולאור רפורמות רבות של משרד האוצר, יש התעניינות רבה בביטוחים פרטיים בכלל וביטוחי הבריאות בפרט. אנחנו יודעים להציע פתרונות מתאימים לכל הלקוחות שלנו ובמסגרת הזאת אנו מבצעים בדיקה כוללת של התיק הביטוחי, עם דגש רב על הכיסויים הנכונים. במסגרת הבדיקה אנו מחפשים כפילויות, מקטינים עלויות, משפרים כיסויים ומאתרים חוסרים וכספים אבודים''. שירותים רבים קיבלו תשומת לב רבה בתקופה זו כגון שירות און ליין עם רופא מומחה (מדרגת פרופ'/ מנהל מחלקה) בדיגיטל מבלי לצאת מהבית וכן הוספת תרופות בהתאמה אישית ללא השתתפות עצמית ובדיקה גנטית להתאמת טיפול תרופתי לכל מחלה ועוד''.

למה דווקא עכשיו?

''אנו מודעים לעובדה שבימים אלו כולם מהדקים חגורה וזהו זמן מצוין לעשות אחת ולתמיד סדר בתיק הביטוחי ולבטל ביטוחים יקרים, כפולים או מיותרים. אנו נמצאים בתקופה של אי ודאות בה קיימים שינויים וכניסה של רגולוציה בתחום חדשות לבקרים אשר משפיעים על אופן ההצטרפות לביטוח, על המוצרים השונים בשוק ולכן אנו ממליצים לכל לקוחותינו לבדוק שיש בידיהם ההגנות הדרושות עוד היום. מכיוון שזהו צו השעה אנו מאפשרים בדיקת תיק ביטוחי ללא עלות וללא התחייבות לתקופה מוגבלת. לבדיקת תיק הביטוח שלכם ניתן להיכנס לכאן ונחזור אליכם בהקדם עם המלצות''.

אלי יעיש. יח"צ,
אלי יעיש/יח"צ

איך מתבצע התהליך מולכם?

''כל אדם אשר חפץ בשקט נפשי ומעוניין לבדוק את תיק הביטוח שלו - פונה אלינו וזוכה לשיחת תיאום ציפיות. ברגע שהלקוח אומר מה הוא מבקש, אנחנו שולפים מידע מהאתרים של משרד האוצר ומכינים לו את תיק ביטוחי מודפס ו/או דיגיטלי ישירות לנייד שלו. הלקוח מוזמן לפגישה בזום, במשרד או בבית שלו. אנו מנתחים איתו יחד את התיק, מסבירים לו בצורה הכי פשוטה על מה הוא משלם היום, כיצד ניתן לשפר את מצבו, מה הוא עושה בזמן תביעה ח"ו ואילו שירותים אנו מעמידים לרשותו.

בסופו של תהליך - הלקוח מקבל תיק מסודר בגיבוי קובץ דיגיטלי, המכיל פירוט מלא של הפוליסות שלו וכולל המלצות לשלב הבא. הלקוח נכנס למאגר הלקוחות שלנו וכאשר הוא כבר שם, זה כמו משפחה, מאחר והוא זוכה מאיתנו לעדכון תקופתי על כל שינוי שכדאי לעשות. אנו מלווים אותו ונמצאים בכל הצמתים החשובים בחיים שלו, כאשר הוא צריך לקבל החלטות. אנו מצוותים לו את האדם הנכון בזמן הנכון''.

אלי יעיש. יח"צ,
אלי יעיש/יח"צ

הרבה מאד אנשים חשים בלבול מול הביטוחים - איך אתם הופכים את זה לפשוט?

"אני מציע לכל אחד שמעט מבולבל ורוצה שיהיה לו חבר בעולם הביטוח - לפנות אלינו. הלקוח מקבל מאיתנו את כל סל השירותים שאנחנו יודעים לתת. אותו לקוח, לבטח יצא הרבה יותר חכם אחרי הפגישה או שיחת הטלפון מאשר הוא היה לפני כן.. אנחנו מאפשרים לכל אחד, בכל גיל, לדעת כיצד בעולם הביטוח אפשר ללכת איתנו על בטוח, צעד צעד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר''.

אין ספק כי התרשמנו מאד מההצעות שהוגשו עבורנו בדבר הביטוחים השונים שסוכנות הביטוח אלי יעיש הציעה. אתם מוזמנים גם כן להצטרף לאותם הלקוחות, אותה הסוכנות משרתת בנאמנות, אחריות, מקצועיות וראייה לטווח רחוק.

סוכנות הבוטיק, המנוהלת על ידי המנכ''ל אלי יעיש, כוללת עשרה עובדים והמשרד מחולק למחלקת שירות לקוחות, מחלקת תביעות, מחלקת ניהול תיקי לקוחות ,מחלקה פנסיונית ופיננסית ומחלקת ביטוחים אלמנטריים כמו עסקים, רכב או דירה. ''בגלל העוצמות שלנו והגב שיש לי, אנחנו יכולים להעניק ביטוחים נכונים למשפחה ולעסק. אנחנו יודעים לבצע היום התאמה אופטימלית ומקצועית לכל אחד והכל בעלויות הוגנות מאד'' הוסיף אלי יעיש.

טלפון: 054-4470572 , 03-9206692

פקס: 03-9208345

כתובת: רח' שוהם 9, קריית מטלון, פתח תקווה

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: eliya@shaham.co.il

בשיתוף אלי יעיש – שחם ביטוח, בשיתוף אלי יעיש – שחם ביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully