וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד בתקופת קורונה - קורס פסיכומטרי לומדים ברשת

בשיתוף האקדמיה לפסיכומטרי, בשיתוף האקדמיה לפסיכומטרי

28.7.2020 / 14:13

בכתבה הבאה נסביר מהם ההבדלים בין קורס פסיכומטרי בכיתה לבין קורס פסיכומטרי מקוון ולמה כדאי ללמוד קורס פסיכומטרי אונליין דרך האינטרנט.

בוריס גולברג - יועץ של בית הספר.  סשה ברשאי, מילה קצמן ושירה אביר - תלמידות למועד דצמבר 2019. יהודה שרביט,
בוריס גולברג - יועץ של בית הספר. סשה ברשאי, מילה קצמן ושירה אביר - תלמידות למועד דצמבר 2019/יהודה שרביט

הבחינה הפסיכומטרית היא בחינה חשובה מאד ויש לה משמעות לקראת קביעת עתידו של מי שבוחר להיבחן בה. למרות דעות שמושמעות פה ושם - מאד לא מומלץ לגשת לבחינה בלי ללמוד לקראתה, שכן יש חשיבות גבוהה לנושאים כמו תכנון זמן, חלוקת קשב וריכוז וכמובן עלייה ברמה של השאלות.

המוסדות להשכלה גבוהה מתייחסים בכובד ראש לתוצאות הבחינה, בין אם לציון הכולל ובין אם לציון של כל אחד מהחלקים של הבחינה בנפרד ולכן חשוב להגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. בדיוק לשם כך כדאי מאד להכיר את הדרך הטובה והמתאימה ביותר ללימוד - בדרך האונליין. אם רשת האינטרנט כבר כאן ומסייעת בכל כך הרבה תחומים מתחומי החיים - למה שאי אפשר יהיה לנצל אותה גם כדי לקדם את נושא הלימודים לקראת הבחינה הפסיכומטרית?

סשה ברשאי ומילה קצמן  - תלמידות למועד דצמבר 2019. יהודה שרביט,
סשה ברשאי ומילה קצמן - תלמידות למועד דצמבר 2019/יהודה שרביט

פסיכומטרי - הכול עניין של גישה

אין זה מספיק רק לתרגל באונליין או לבצע סימולציות של מבחנים. כאשר לומדים פסיכומטרי דרך האינטרנט חשוב שתהיה תשתית אנושית טובה של חברה אמינה, מובילה ומוכרת ששמה בראש סדר העדיפויות שלה את התלמידים שלה ואת ההצלחה שלהם. התלמיד רוצה (וגם צריך) לדעת שיש מי שבודק את ההתקדמות שלו, שיש מי שמתאים עבורו את המשך הלמידה על פי הקצב האישי שלו, שיש מי ששם לב שפה ושם הוא מאבד ריכוז או צריך חזרה על חומר מסוים. בליווי אישי שכזה אפשר לדעת בדיוק מה מצבו של כל תלמיד ותלמיד וכך לסייע לו בכל מקרה שיידרש. זה בדיוק מה שחרטה על דגלה "האקדמיה לפסיכומטרי". הנוחות והגמישות של למידה באונליין - עם התמיכה והליווי האישי לכל תלמיד ותלמיד על פי צרכיו ועל פי קצב ההתקדמות האישי שלו.

היתרונות של שיטת האונליין ברורים - השגחה מרחוק ומתן מרחב לתלמיד על פי רצונו ונוחיותו. אין זה אומר שהתלמיד עומד ברשות עצמו ולא מקבל סיוע, שכן מדובר בחומר לימודי שדורש הסבר ממדריך מקצועי ומיומן על מנת להבין אותו עד תום, בוודאי ברמה של הבחינה הפסיכומטרית. כאשר ברקע המקוון יש מדריך מקצועי וגם מלווה אישי של התלמיד מטעם "האקדמיה לפסיכומטרי" - הרי שיש השגחה צמודה על התלמיד ותמיד שמים לב מה מצבו בחומר ואיך יהיה הכי טוב ונכון עבורו להתקדם. במידת הצורך יקבל התלמיד תגבור אישי, תוספת שיעורים או חזרה מרוכזת על החומר שמאתגר אותו יותר. מה שבאמת חשוב לשים לב אליו הוא השילוב הנכון והמתאים ביותר בין האונליין לאופליין וכאן מצטיינת "האקדמיה לפסיכומטרי" - במציאת האיזון הדרוש והמתאים ביותר עבור כל תלמיד בנפרד על פי יכולותיו וצרכיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ללמוד פסיכומטרי אונליין - ככה מצליחים היום!

היה זה רק עניין של זמן שרשת האינטרנט תבצע דריסת רגל גם בעולם של קורס פסיכומטרי אונליין. מה שהיה צריך הוא ההכנה הנכונה לפריצה הזאת, שכן חשוב היה למצוא את התמהיל הנכון ביותר לעשות זאת. אין זה פשוט ללמוד לבד לבחינה כל כך מהותית וחשובה וסביר מאד להניח שגם התלמיד בעצמו ירצה מינון מסוים של תמיכה פיזית וליווי אישי. לא תמיד מה שנאמר או מוסבר בפורום של כיתה מספיק ברור ותמיד יש את התלמידים שמבינים מהר יותר מאחרים. מכאן שהמענה האישי, במקביל ללמידה אונליין הוא החשוב והמהותי בכל העסק הזה. זו גדולתה של השיטה שנבנתה באקדמיה לפסיכומטרי - האיזון המדויק והמבוסס אישית לכל תלמיד של אונליין וסיוע - שיעורים פרטיים, תגבור או מענה אישי לכל שאלה בכל זמן.

איך בכלל מתחילים? על מנת שאפשר יהיה לתת לכל תלמיד את המענה האישי שמתאים לו על פי קצב ההתקדמות שלו - באקדמיה לפסיכומטרי מבצעים אבחון מסודר טרם תחילת הלימודים וכך קל יותר לאנשי המקצוע להתאים את הקצב לכל תלמיד בנפרד. האבחון מנסה ומצליח לאתר את התלמידים שיהיה להם יחסית קל או קשה יותר מאשר לאחרים, את אלה ש"ירוצו קדימה בחומר" או את אלה שיצטרכו הסברים מעמיקים על מנת להבין עד תום כל נושא ונושא.

זה המפתח להצלחה באקדמיה לפסיכומטרי, ואחרי 16 שנים של ניסיון בהוראת קורסי הכנה לפסיכומטרי - המעבר לאונליין נראה אך טבעי ואכן מציג אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של תלמידי "האקדמיה לפסיכומטרי". באתר "האקדמיה לפסיכומטרי" מוצעים מסלולים שונים של קורס פסיכומטרי דיגיטלי, מסלולים שמותאמים לתלמידים עם לקויות למידה, מסלול שמיועד למי שכבר ניגש בעבר לבחינה אך מעוניין לשפר את הציון שלו, ישנם קורסים שונים לתלמידים המתעתדים להירשם ללימודי רפואה או הנדסה וכמובן תכנית לימודים כללית להרשמה ללימודים גבוהים. החלוקה למסלולים שונים, ביחד עם האבחון שמבוצע בתחילת הדרך - נותנים לסגל "האקדמיה לפסיכומטרי" את כל המידע הדרוש אודות התלמידים כבר בתחילת הדרך.

אבי גולברג מנכ"ל "האקדמיה לפסיכומטרי ". יהודה שרביט,
אבי גולברג מנכ"ל "האקדמיה לפסיכומטרי "/יהודה שרביט

פסיכומטרי באונליין - כי כל מה שבאונליין פשוט עובד יותר טוב!

אין זה סוד שהרבה פעולות יומיומיות מבוצעות כיום דרך האינטרנט והמחשב ואין שום סיבה שגם התחום של לימודים לקראת הבחינה הפסיכומטרית לא יתאימו את עצמם לכך. עולם הלימודים הגבוהים, כמו גם כל מה שקשור בהכנה לקראת הלימודים במוסדות להשכלה גבוהה צועדים קדימה ואין סיבה שרשת האינטרנט לא תשתתף בקדמה הזאת. הטכנולוגיה כאן וקיימת וכל שנותר הוא להתאים אותה למציאות שמתחדשת כל הזמן, גם בנושא של הלמידה לפסיכומטרי.

לפרטים נוספים על קורס פסיכומטרי מקוון, צרו איתנו קשר בטלפון 072-3726-574

בשיתוף האקדמיה לפסיכומטרי, בשיתוף האקדמיה לפסיכומטרי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully