וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוטחי מכבי נהנים מטיפולים אסתטיים מוזלים בפריימדיקל תל השומר

בשיתוף פריימדיקל תל השומר, בשיתוף פריימדיקל תל השומר

28.7.2020 / 13:48

שיתוף הפעולה החדש בין מרכז "פריימדיקל תל השומר" לבין קופת החולים "מכבי שירותי בריאות" מבשר בשורות טובות למבוטחי הקופה בתוכנית "מכבי שלי" המעוניינים לעבור הליכים אסתטיים אצל רופאים מן השורה הראשונה, ובמחיר מסובסד!

ניתוחים אסתטיים מכבי. יח"צ,
מכבי משתפת פעולה עם פריימדיקל תל השומר/יח"צ

מה קורה כאשר הרפואה הציבורית והרפואה הפרטית מאחדות כוחות לטובת המטופל? הוא מרוויח, ובמקרה הזה - בגדול.

קופת החולים "מכבי שירותי בריאות" סרקה מגוון רחב של מרכזים רפואיים פרטיים המציעים שירותים אסתטיים בכדי לבחור את המרכז הנכון ביותר לספק שירותים למבוטחיה, ומרכז "פריימדיקל תל השומר" הוא המרכז שנבחר לספק את השירות. שיתוף הפעולה זה מאפשר לכל מבוטחי הקופה לעבור ניתוחים והליכים אסתטיים במחירים מסובסדים במיוחד, שמגיעים לעיתים אפילו ל-50% מן המחיר הקיים בשוק לאותו הליך.

הסכם שיתוף הפעולה מוצע היום לחברי הקופה הנמצאים במסלול "מכבי שלי", תוכנית הביטוח המשלים של הקופה, הכוללת מגוון רחב של זכאויות בתחום הבריאות. שיתוף הפעולה עם מרכז "פריימדיקל תל השומר" הוא הצעד פורץ הדרך הבא של קופת חולים מכבי, במטרה לאפשר למבוטחיה את איכות הטיפול הגבוהה ביותר, במחירים שוברי שוק.

ההליכים המוצעים במרכז

במסגרת שיתוף הפעולה, יזכו המטופלים לבחור מבין מגוון רחב מאד של ניתוחים והליכים אסתטיים אפשריים אותם הם מעוניינים לעבור, וביניהם:

• הגדלת חזה כולל שתלים

• הקטנת חזה

• הרמת חזה ללא שתלים

• הרמת חזה כולל שתלים

• גניקומסטיה

• הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים

• הרמת עפעפיים עליונים / תחתונים

• ניתוח אף

• תיקון אוזניים בולטות

כמה יעלו הניתוחים לאחר הסבסוד?

מרכז "פריימדיקל" הוא מרכז שהוקם על מנת לספק רפואת בוטיק פרטית, בזמינות גבוהה, ובמקום אינטימי ללא התחושה המנוכרת שניתן לקבל לעיתים בבתי חולים. כל הטיפולים המתבצעים עבור מבוטחי הקופה נמצאים בפיקוח מתמיד של "מכבי", וכאמור, מחיר ההשתתפות העצמית אותו משלם כל מבוטח על ההליך שבחר, הוא מסובסד מאד ומגיע לעיתים כמעט עד 50% ממחיר השוק הקיים.

אם ניקח לדוגמה את אחד הניתוחים הפופולריים ביותר - הגדלת חזה, ניתן לראות כי מחיר הניתוח בשוק עומד על בין 18,000 ₪ ל-25,000 ₪, בעוד שמבוטחי "מכבי שלי" יוכלו לבצע את ההליך במרכז "פריימדיקל" בעלות של 12,240 ₪, כולל השתלים עצמם. עוד ניתוח פופולרי הוא ניתוח אף, שעולה בממוצע בשוק 12,000 ₪, ועבור מבוטחי "מכבי שלי" יעלה 7,229 ₪ בלבד.

במיוחד בעונת הקיץ בה הביקוש לניתוחים האסתטיים עולה בצורה דרמטית, שיתוף פעולה מסוג זה מאפשר למטופלים רבים להגשים את חלומם בלי לקרוע את הכיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

רופאים מומחים ותורים מיידים

אחד היתרונות הגדולים של מרכז "פריימדיקל" זו היכולת הניתנת למטופל לבחור את הרופא המטפל מבין הרופאים העובדים במרכז. כל אחד מן המטופלים המגיעים לבצע הליך אסתטי כלשהו יוכלו לבחור מתוך רשימה מכובדת המכילה רופאים אסתטיים מומחים וביניהם: ד"ר רון פישל, ד"ר יואב אברהמי, ד"ר קרן אגם, ד"ר מיכל בנקלר ועוד. רשימת הרופאים ופרטים מלאים על כל רופא נמצאים באתר המרכז.

המטופל קובע פגישת ייעוץ ראשונית עם הרופא אותו בחר, בעלות של 300 שקלים, כאשר סכום זה מופחת ומתקזז לו בהמשך מעלות הניתוח. יתרון משמעותי נוסף הוא זמינות התורים המיידית הקיימת במרכז, כאשר ניתן לקבוע את פגישת היעוץ מהיום למחר ואת הניתוח לבצע בתוך שבוע.

לפרטים נוספים ותיאום פגישות ייעוץ >>>

בשיתוף פריימדיקל תל השומר, בשיתוף פריימדיקל תל השומר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully