וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב - תרשו לעצמכם ליהנות מהחיים הטובים

בשיתוף פרימיום TLV, בשיתוף פרימיום TLV

28.7.2020 / 9:33

להתעורר בלב תל אביב. לשתות את הקפה המשובח ביותר בבוקר, להיות בלב העניינים, במרחק הליכה מכל מה שקורה ולגור בדירה השקטה שלכם. החלום של הישראלים מתגשם בדירות היוקרה בצפון הישן של תל אביב. הסביבה מושלמת, החיים ברמה גבוהה והבית הוא המקום שתמיד רוצים לחזור אליו

דירות צפון ישן תל אביב. arc deco,
הצפון הישן/arc deco

אם גם אתם חולמים למצוא את דירת היוקרה המושלמת עבורכם, כדאי שתמשיכו לקרוא. את הדירה שתוכלו לקרוא לה "הבית" לא תמצאו כנראה בלוחות המודעות. הנכסים הטובים באמת מקבלים טיפול מסור של אנשי מקצוע מנוסים ואתם תרצו לעבוד איתם. האם בעלי המקצוע משפיעים על שביעות הרצון שלכם מהנכס? ואיך תמצאו את דירת היוקרה המושלמת? על כך בכתבה.

בחירה בצפון הישן של תל אביב

אזור הצפון הישן של תל אביב מתחיל ברחוב אבן גבירול שבמערב ומגיע עד לנתיבי איילון שבמזרח. גבולותיו נמצאים בין נחל הירקון שבצפון ועד שדרות שאול המלך שבדרום. אזור זה מציע את כל הטוב שיש לעיר הכי שוקקת להציע. משמעות המגורים באזור זה של העיר היא להיות במרכז העניינים וליהנות מהחיים התל אביביים במלואם.

פנינו אל חברת פרימיום TLV כדי לשמוע מה הופך את הצפון הישן של תל אביב לאזור המגורים המועדף על רבים. "מצד אחד האזור קרוב לכל מקום ואפשר ללכת ברגל למקומות בילוי רבים. מצד שני דירות היוקרה מנותקות מכל מה שמתרחש בחוץ ומעמידות סטנדרט מגורים גבוה". שילוב זה הוא חלומם של ישראלים רבים, צעירים, מבוגרים ובעלי משפחות.

דירות בצפון הישן של תל אביב מהוות את הבחירה הטבעית עבור רבים. אלו אשר רוצים ליהנות מאיכות חיים, סביבה ירוקה קרובה, שלל מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה, נהנים מאזור זה של העיר שתמיד יש לה מה להציע.

דירות צפון ישן תל אביב. סטודיו ארט,
חברת פרימיום TLV/סטודיו ארט

למצוא את הנכס המתאים עבורכם

בצפון הישן ישנן דירות יוקרה מיד שנייה ופרויקטים חדשים. גם היום עוד ממשיכים לבנות בתוך העיר וסטנדרט הבניה נחשב לגבוה במיוחד. הדירות מאובזרות בכל טוב ונראה שכל פרט נבחר בקפידה. עם זאת, חשוב להבין כי הדירות לא מוצעות למכירה בלוחות המודעות. כפי שהיחס של הבעלים והקבלנים לדירה הוא יחס קפדני, כך מתבצע גם תהליך המכירה.

בעלי וקבלני דירות היוקרה לא יפרסמו אותן בלוחות המכירה הרגילים אלא ירצו שהנכסים שלהם יקבלו את היחס הטוב ביותר. חברה המתמחה בתחום דירות היוקרה ושמכירה היטב את הצפון הישן תוכל לקשר בין הלקוחות הנכונים לדירות המתאימות.

"חשוב להבין כי הנכס שנראה בביקור הוא לא תמיד הנכס שנעבור אליו", מסבירים בחברת פרימיום TLV ומפרטים לנו על כך יותר לעומק. לא פעם הבעלים הנוכחיים של הנכס יצרו את הסביבה המתאימה עבורם, אך זו אינה מושלמת עבור אלו שרוצים לקנות את הנכס. לכן, חשוב מאד להגיע למקום גם עם מעצבת שתוכל לראות כיצד הדירה תיראה לאחר שתעבור שינויים והתאמות לקונים.

כמובן, הבסיס חייב להתקיים. הנכס חייב להיות במקום שמתאים לסגנון החיים שאתם רוצים לחוות, הנוף צריך להתאים לכם והמפרט צריך להיות גבוה. ניתן לעשות שינויים והתאמות, אך המטרה היא למצוא נכס שיתאים לתקציב, לסגנון החיים שתרצו לחיות ולשם כך כדאי לפנות למומחים בתחום.

לקנות איכות חיים

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות איכות חיים - תל אביב היא העיר המושלמת והצפון הישן הוא אזור המגורים שתרצו להסתכל עליו. מחירי דירות היוקרה משתנים בהתאם למיקום, למפרט, למצב הנוכחי של הנכס ובעליו ומושפעים מגורמים גלובליים. אלו שנמצאים עם אצבע על הדופק יוכלו למצוא מציאות ולנצל נכון הזדמנויות שיוצאות לשוק.

רגע לפני שתצאו לדרך מומלץ להיות עם ראש פתוח. לדעת שלעתים שינוי קטן במבנה יעשה הבדל גדול ולכן כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום העיצוב שיוכלו לראות את הפוטנציאל של המקום. מומחים יעזרו לכם להפיק את המרב מהדירה, יהפכו אותה למותאמת עבורכם וביעוץ משפטי ופיננסי נכון ידאגו שתשלמו פחות.

בשיתוף פרימיום TLV, בשיתוף פרימיום TLV
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully