וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארזי פרחי סבון מפנקים לכל הזדמנות

בשיתוף Floren Flowers, בשיתוף Floren Flowers

28.7.2020 / 8:54

בת מצווה, יום האהבה,או כל אירוע משמח אחר - מארז פרחי סבון יכול להיות מתנה נהדרת שתהפוך כל אירוע לזיכרון מתוק לכל החיים

מארזי פרחי סבון. יח"צ,
מארזי פרחי סבון/יח"צ

יש אירועים בחיינו שהופכים לרגעים גדולים ובלתי נשכחים, ואנו עושים הכול כדי להנציח אותם. לאירוע משמעותי דרושה מתנה גדולה ואיכותית שתעיד על אהבה גדולה עוד יותר. אם אתם מחפשים מתנה מקורית שתפתיע את האנשים שאתם אוהבים, מארז פרחי סבון בהרכבה אישית הוא התשובה. עם מארז שכזה כיף לעשות סלפי ולהעלות את התמונה מייד לפייסבוק ולאינסטגרם. והכי חשוב, כל אחד ישמח לקבל מארז שכזה, בכל אירוע משמח ובכל גיל.

מארז שלא חשבתם עליו: פרחי סבון מעוצבים

המיוחד במארזי פרחי סבון הוא שלא מדובר בפרחים אמיתיים שנובלים כעבור שלושה ימים או שבוע, אלא בפרחים העשויים מסבון שנשארים לזמן רב, ואפשר לקשט בהם את חדר האמבטיה או כל מקום אחר בבית שתבחרו. השילוב הייחודי בין הסבון לצורתו היפה של הפרח, הוא לב המארז. כל אחד ישמח לקבל מתנה יפה ושימושית כזו שתלווה אותו לטווח הארוך בכל רגעי החיים.

מארזי פרחי סבון. יח"צ,
מארזי פרחי סבון/יח"צ

מארזים בהרכבה אישית: אתם בוחרים את המארז שלכם

דבר מיוחד נוסף במארזי פרחי סבון הוא האפשרות שלכם לבחור איך ייראה מארז הפרחים. על פי רוב, המארז מגיע בקופסה גדולה, מהודרת ומעוצבת, כשאתם בוחרים את הצבע, הצורה שלה וצבע פרחי הסבון שיהיה בתוכה. וזה עוד לא הכול, כי לצד הסבונים הריחניים אתם יכולים לבחור אם להוסיף בקבוקי יין ושתייה חריפה או שוקולדים טעימים ומפנקים. תוכלו לעצב את המתנה שלכם כיד הדימיון הטובה אליכם. רוצים לקבל רעיונות? בבקשה:

• קופסה שחורה ויוקרתית ובתוכה פרחי סבון ורדרדים ובקבוק יין יוצרת רושם סולידי ומתאימה במיוחד לאירועים רשמיים או לחברה שאוהבת לקבל מתנה יקרה ואיכותית.

• רוצים ללכת לכיוון קלאסי יותר ועדיין לשמור על היוקרה? קופסת זהב בצורת לב המלאה בפרחי סבונים לבנים יפהפיים, כשביניהם מונחים בקבוקי יין היא בחירה טובה. לצד הקופסה מסודרים כמו חיילים שוקולדים של פררו רושה.

• מחפשים מתנה לבת 12 לכבוד הבת מצווה שלה? אין כמו מארז ורוד מתוק של לב ורדרד וסבונים ורדרדים בעלי ריח משכר.

• לאוהבי הרומנטיקה שבינכם שלעולם לא שוכחים את ט"ו באב או את ה-14 בפברואר, מוצעים מארזי לב מיוחדים. אחד מהם מגיע בדמות קופסת לב אדומה נסגרת המעוטרת בסרט לבן, ובתוכה פרח סבון אדומים ושוקולדים מעוצבים.

כמובן, אלה רק חלק מבין הרעיונות שתוכלו להיעזר בהם לצורך הרכבה אישית. כל מארז שתרכיבו יהיה יחיד במינו, ואל תשכחו שיש לכם אפשרות להוסיף הקדשה אישית מכל הלב שתעוצב עבורכם.

מארזי פרחי סבון. יח"צ,
מארזי פרחי סבון/יח"צ

מתאימים לכל אירוע

מארזי פרחים מתאימים לכל אחד ולכל אירוע. זו יכולה להיות סבתא שרוצה להזמין קופסת פרחים מעוצבת ליום ההולדת של נכדתה, חבר לחוץ המציע נישואין לחברתו או ילדים שרוצים להפתיע את זוג ההורים המבוגרים שלהם לקראת יום הנישואים ה-30 שלהם. מעבר לכך, מארזי הפרחים מתאימים לאירועים גדולים כמו מסיבות בר מצווה, בת מצווה חתונות, בריתות ועוד. כי אין דבר יותר משמח מלקבל פרחים ריחניים בתוך קופסה מעוצבת.

הכירו את המארזים המיוחדים של Floren Flowers

יום ההולדת של החברה מתקרב ואתה לא יודע מה לקנות לה? רוצה להפתיע את אמא שלך לקראת יום האם במתנה מיוחדת? אצל Floren Flowers תוכלו למצוא מארזים יפהפיים וגם להרכיב מארז אחד כזה בכוחות עצמכם, ועל הדרך לקבל גם עזרה מקצועית בעיצוב והרכבה, אשר תוביל לתוצאות הטובות ביותר. המארזים מוצעים לכם בהרכבה אישית, והרכיבים שלהם מתחלפים בכל פעם, כך שאין מארז אחד שדומה לקודמו.

ב-Floren Flowers מבצעים משלוחים לכל הארץ ותמיד שמחים לעזור לכם לשמח את האנשים שאתם הכי אוהבים.

להזמנות התקשרו עכשיו ל-052-7264040.

למידע נוסף אתם מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם.

בשיתוף Floren Flowers, בשיתוף Floren Flowers
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully