וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ninja Polo: שבעה שעוני נשים יוקרתיים לשנת 2020

בשיתוף נינג'ה פולו, בשיתוף נינג'ה פולו

27.7.2020 / 16:33

יש ב80 ₪ ויש ב2000 ₪, בחנות שעוני האונליין האיכותית Ninja Polo תמצאו מגוון רחב של שעונים לנשים לכל צורך ותקציב. ויש גם בונוס - שירות איכותי וחלקי חילוף לשנים. יצאנו להכיר מקרוב

נינג'ה פולו. יח"צ,
נינג'ה פולו/יח"צ

מהי המתנה האהובה ביותר על נשים מכל העולם? אין ספק כי מדובר בשעוני היד. שעוני היד המעוצבים נחשבים ל"דובדבן שבקצפת" בכל תלבושת או מראה.

מסתבר כי נשים מהוות את הקהל החזק ביותר של שוק השעונים, ורואות בהם תכשיט לכל דבר, עד כדי כך שבכל מגזין אופנה מופיעות פרסומות של שעוני יד איכותיים לנשים של המותגים המובילים.

נינג'ה פולו היא חנות שעונים אונליין לשעונים לנשים ולגברים, שהוקמה במטרה להנגיש את הפריט הנחשק לכולם. באתר החנות המעוצב בצורה ידידותית ומושכת למשתמש מצאנו מאות דגמים מרהיבים ואיכותיים של שעונים לאישה שנבחרו בקפידה. ומה לגבי המחירים? טוב ששאלתם.

מחירי השעונים הוגנים ביותר ונעים בין 80 ₪ לשעון מהודר ועד 2000 ₪ לשעוני יוקרה שלא היו מביישים הופעה בטקס האוסקר הנוצץ והיוקרתי.

לפניכם 7 שעונים יוקרתיים ומרשימים לנשים לכל מטרה:

1.האלגנטית והפשוטה- שעון יד ‏אנלוגי Casio LTP-1095Q-9A (קסיו) 89 ₪

שעון יד המתאפין באלגטיות רבה ומעוצב במיוחד לנשים. פני השעון עוצבו בטקסטורה עדינה ומיוחדת. פני השעון עשויים זכוכית מינרלית העמידה בפני שריטות פי כמה וכמה יותר מזכוכית רגילה. בנוסף, רצועת השעון עשויה עור איכותי, המשתלב באופן נפלא עם כל מלבוש או מראה יוקרתי שנבחר בו.

2.ספורטיבית בטוב טעם שעון יד ‏דיגיטלי casio LW-203-4AV 128 ₪

אם את פחות מתחברת לשעון בסטייל יוקרתי, ומעונינת להראות ספורטיבית אך בטוב טעם, זה השעון עבורך. מדובר בשעון דיגיטלי מבית חברת קסיו, עם תצוגה ברורה וכפתורי הפעלה גדולים. השעון מתאים לפעילות ספורטיבית מכל סוג כולל שחיה, והוא עשוי זכוכית מינרלית למניעת שריטות, וכולל סטופר ותצוגת 12/24 שעות. בנוסף, לשעון סוללה המחזיקה ל-10 שנים. ללא ספק מדובר בדגם איכותי ועמיד שיכול ללוות אותך לאורך שנים בכל פעילות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

3.המיוחדת והבלתי שגרתית GP12592E-3 G&P שעון יד לנשים 219 ₪

שעון שלא רואים בכל מקום, ייצור מיוחד של חברת G&P היוקרתית. מדובר בשעון בעל נראות אלגנטית במיוחד, המעוצב בטקסטורה עדינה ומיוחדת. למרות הנראות האלגנטית של השעון, הוא מתאים גם לתקציב לא גבוה.

השעון הינו אנלוגי, עשוי פלדת אל חלד זהובה. מסגרת השעון משובצת אבנים יפיפיות.

השעון מגיע כשהוא ארוז בשקית עם ספר הדרכה מפורט ותעודת אחריות.

4.לאירועים ויציאות מיוחדות: שעון יד אנלוגי Michael Kors MK5910 מייקל קורס 498 ₪

שעון בוטיקי מעוצב, בעל נראות יוקרתית ויוצאת דופן. רקע השעון כרונוגרף בגוון טורקיז בשילוב ספרות קווים מעוצבות. לשעון מנגנון קוורץ לדיוק מושלם בהצגת השעה.

השעון משדר נראות יוקרתית במיוחד, שכן גוף השעון עשוי פלדת אל-חלד מוזהבת איכותית ומעוצבת, והוא מכיל רצועת חוליות פלדת אל-חלד מוזהבת בעיצוב מיוחד.

אם את מעוניינת להתאמן עם השעון או לבצע פעילות ספורטיבית, אין בעיה. השעון עמיד במים עד 50 מטרים, ועשוי זכוכית מינרלית שמבטיחה את עמידותו בפני שריטות ופגעים.

5.שעון שהוא תכשיט: שעון יד אנלוגי Calvin Klein K3M2212Z 650 ₪

שעון יד יפיפיה ומעוצב בסגנון ספורט אלגנט. מושלם כמתנה לאישה אהובה, במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

השעון מבית חברת קלווין קליין המוכרת, והוא מאופיין בעיצוב מרהיב בגוון כסף בשילוב לוגו החברה. גוף השעון עשוי פלדת אל-חלד עוצמתית ואיכותית שמחזיקה מעמד לאורך שנים. מנגנון השעון הינו קוורץ מדויק ושוויצרי.

בנוסף, השעון עמיד במים עד 30 מטרים- ניתן לשחות איתו בבריכה, להתקלח ולשטוף ידיים ללא חשש.

6.להרגיש מיוחדת כל יום: שעון יד ‏אנלוגי 5416704 Swarovski 1189 ₪

לראשונה שעון מותגים אמיתי במחיר שתוכלי להרשות לעצמך! שעון ייחודי מבית המותג סברובסקי לנשים, הפועל על מנגנון שוויצרי. לוח השעון כסוף ופנים השעון משובץ באבני סברובסקי היוקרתיות.

על גבי השעון משובץ לוגו סברובסקי היוקרתי. רצועת השעון מוסיפה נראות יוקרתית ומיוחדת, כשהיא נראית כמו צמיד עדין.

לשעון אחריות של שנתיים על המנגנון ע"י פולו פרסום וסחר.

7.הבלתי נשכחת : EMBOSS Lady HeartBreaker SLOVE2TRGS EMBOSS WATCH 1869 ₪

אחד משעוני הבוטיק היוקרתיים ביותר בעולם, מבית חברת אמבוס.

השעון מעוצב בצורה אלגנטית ויוקרתית עם לבבות מינימליסטיים, והוא מאפשר הצצה למנגנון האוטומטי. בנוסף, לשעון מחוגים מעוצבים בטוב טעם ולוגו רקע EMBOSS.

השעון מציג עמידות מרשימה עד 100 מטר במים, מכיל ציפוי קריסטל חזק לעמידות מושלמת ומנגנון אוטומטי שוויצרי איכותי לתפקוד גם ללא סוללה.
השעון מגיע בקופסא מהודרת של היבואן הרשמי בישראל, עם אחריות של שלוש שנים מטעם החברה הרשמית.
.

נינג'ה פולו. יח"צ,
נינג'ה פול/יח"צ

הצגנו לפניכם 7 שעונים נבחרים, ממש על קצה המזלג. חשוב להדגיש כי מלאי השעונים באתר מתחדש ללא הפסקה ונערכות בו מכירות לקולקציות החדשות עם מבצעים משתלמים במיוחד.

בנוסף, מצאנו כי האתר Ninja Polo מאובטח וישנה אחריות של עד שלוש שנים על דגמי השעונים השונים. מנהלי החברה מתחייבים כי המשלוחים יגיעו במהירות, בדרך כלל תוך שלושה ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה.

שני, לקוחה מרוצה שהזמינה שעון מבית קלווין קליין דיווחה לכתבתנו בהתלהבות: "המשלוח הגיע כבר למחרת הקניה, ובנוסף האתר מציע מחירים נמוכים מהמתחרים. חשוב לציין כי מחירו של השעון שרכשתי, של המותג היוקרתי קלווין קליין נמכר במקומות אחרים במחירים גבוהים בהרבה".

לסיכום, Ninja Polo בהחלט הצליחו להרשים אותנו.

עם מבחר ענק ומגוון של שעונים לנשים הכולל מותגים מובילים בז'אנר האנלוגי והדיגיטלי, שירות מדויק ומהיר ומחירים טובים מאוד יחסית לשוק.

בשיתוף נינג'ה פולו, בשיתוף נינג'ה פולו
  • עוד באותו נושא:
  • שעונים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully