וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי נוטריקה: המאמן שמשנה אורח חיים

בשיתוף אבישי נוטריקה, בשיתוף אבישי נוטריקה

27.7.2020 / 15:41

לא חייבים ללכת לחדר כושר כדי לרזות - לתזונה בריאה יש תפקיד מרכזי בניהול אורח חיים בריא. אבישי נוטריקה מעניק ליווי אישי בדרך לתזונה מאוזנת

אבישי נוטריקה. יח"צ,
אבישי נוטריקה/יח"צ

המודעות לביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא, במקביל לתזונה נכונה, הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. בהתאם לכך, מידע רב חלקו נכון יותר וחלקו נכון פחות מופץ במדיות רבות, ביניהן הרשתות החברתיות. תזונה נכונה הינה חלק בלתי נפרד משיפור ביצועים גופניים, ורבים טועים כאשר הם מתמקדים אך ורק בפן הספורטיבי ולא בפן התזונתי, שכן תזונה נכונה לספורטאים ובכלל, חשובה לשיפור אורח החיים וכמובן הבריאות שלכם.

צוות המומחים שלנו סקר את נושא התזונה בתקופה האחרונה. מגוון רחב של תזונאים נבדקו ולאחר מכן הגיע למסקנה כי עם אבישי נוטריקה תוכלו להגיע ליעד המבוקש, מבלי להיפרד מהרבה מאד כסף. אבישי נוטריקה עוסק בתחום התזונה ומעניק ליווי אישי בפן הזה. הרבה אנשים פחות אוהבים ללכת לחדר כושר, בטח בתקופה הזאת של הקורונה כשהכל לא ידוע, וכאן הוא נכנס לתמונה עם תזונה נכונה שיכולה להביא לתוצאות נהדרות.

נוטריקה לייף סטייל, החברה שבבעלותו, מעניקה שירות עבור אנשים בני 18 ועד 70, כאשר הליווי האישי נעשה בצורה פרונטלית, אונליין או דרך הוואטסאפ. נוטריקה בן 23 מירושלים, בעל ארבע שנות ניסיון בתחום עם מאות לקוחות מרוצים. עם שחרורו מהצבא הוא תפס פיקוד על העסק שלו והרים אותו בצורה מעוררת השראה ומאד מקצועית.

אבישי נוטריקה. יח"צ,
אבישי נוטריקה/יח"צ

הוא גיבש שלושה מסלולים עבור הלקוחות כאשר שיחות הייעוץ הן בחינם עבור כל מי שפונה אליו. הליווי מתחיל בכך שאבישי סוקר את האדם, איך הוא מתאמן? מי ליווה אותו? מה הגובה? משקל? וכדומה, על מנת שהוא יוכל לחשב בדיוק מה הלקוח צריך. לאחר מכן כאמור אבישי מציע שלוש חבילות:

1- חודשית - פעם בחודש אבישי רואה איך הלקוח התקדם מבחינת אוכל, תזונה והאם יש משהו בתפריט שצריך לשנות. החבילה מוצעת במחיר של 290 שקל עם התחייבות לשלושה חודשים.

2- שבועית - ליווי שבועי הכולל שקילות אונליין פעם בשבועיים במחיר של 490 שקל בחודש, עם התחייבות לשלושה חודשים.

3- יומית - תכנית תזונה מותאמת אישית באופן יומיומי ושקילות אונליין פעם בשבועיים במחיר של 590 שקל בחודש, עם התחייבות לשלושה חודשים.

בשיחה שערכנו עם אבישי נוטריקה הוא סיפר: "השאיפה שלי היא להגיע לכמה שיותר אנשים מבחינה תזונתית, אני חולם להיות בפריסה ארצית בעוד כמה שנים. אני תמיד אוהב לעזור לאנשים להגיע ליעד שלהם ובכך להגשים את הייעוד שלי. כושר זה דבר טוב ויפה, אני הראשון שאמליץ להיכנס לחדר כושר, אבל אם אנשים לא אוהבים חדר כושר הם לא חייבים לעשות את זה כדי לרדת במשקל, אפשר לעשות אימונים בבית או הליכות. התזונה לא מצריכה מאיתנו להירשם לחדר כושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תן איזה טיפ לארוחה נכונה

"אני ממליץ לפתוח את הבוקר בארוחה טובה שיש בה חלבון פחמימה ושומן (מלפפון, עגבניה, 2 ביצים, 2 פרוסות לחם מלא ו2 כפות אבוקדו). לאחר מכן בארוחת ביניים אני ממליץ לאכול פרי או 4-5 שקדים כדי לא להגיע לארוחת צהריים רעבים מדי".

אבישי נוטריקה תזוניה מומלצת. יח"צ,
ארוחת בוקר/יח"צ
אבישי נוטריקה תזונה מומלצת. יח"צ,
ארוחת ביניים/יח"צ

אחת הלקוחות שלו סיכמה את פני הדברים: "תהליך פשוט מהמם. הרגשתי שבזכות הליווי הצמוד של אבישי נוטריקה אני ממש לא לבד, כל הזמן הוא היה שם למקרה שאפול והיו פעמים שכמעט פרשתי. בלי היחס האישי, ההתעניינות והדרבון מצידו מזמן כבר הייתי פורשת. אני מודה לו על ההתאמה של התכנית בדיוק לפי הצרכים שלי, זה עשה את התהליך הרבה יותר קל משחשבתי. קיבלתי תוצאה מצוינת שגורפת המון מחמאות וזה רק בזכותו".

צרו קשר: אבישי 0505817788

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: avishay3344@gmail.com

בשיתוף אבישי נוטריקה, בשיתוף אבישי נוטריקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully