וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייק איט הלהיט המרענן שחייבים בכל בית - Shake it

בשיתוף שייק איט, בשיתוף שייק איט

27.7.2020 / 14:57

אחד הטרדנים שתפסו בישראל בשנים האחרונות הוא דוכני המיצים והשייקים למיניהם אותם ניתן למצוא במדרחוב בכל עיר ובמרכזי הקניות השונים. אבל האם ניתן להנות מהם בלי לצאת מהבית? הפרטים בכתבה הבאה

שייק איט. יח"צ,
שייק איט/יח"צ

במערכת "המומחים" למדנו כי מהיום אתם כבר לא חייבים לצאת החוצה כדי ליהנות משייקים טעימים ובריאים , אלא יכולים ל"שקשק" מהבית שלכם.

איך נשמע לכם הרעיון כי מהיום והלאה תוכלו ליהנות מהפירות הכי איכותיים שנקטפו במספר מדינות מסביב לעולם לארוחת הבוקר או בכל שעה אחרת במהלך היום? כל זאת מבלי לדאוג אם הפירות ירקיבו, מבלי להשקיע מאמץ בקילוף, חיתוך, גלעון והכי חשוב מבלי לנקות! נשמע טוב, נכון?

שייק איט. יח"צ,
שייק איט/יח"צ

יש מי שדאג בדיוק לפתרון הזה, טל דהבני, המנכ"ל של חברת "שייק איט | Shake It" מיקס פירות יומי להכנת שייק בריאות בדקה.

שייק איט שמה לעצמה מטרה לייצר חמישה שייקים, בחמישה צבעים, לחמישה ימים, כדי שהגוף שלכם יקבל את כל מה שהוא צריך בשביל שתהיו במיטבכם. פירות טריים שנבחרים בקפידה ומוקפאים מיד כדי לספק לכם חוויה מפנקת ומזינה שמוכנה ברגע.

כיצד נולד הרעיון? על השתלשלות האירועים סיפר טל: "הרעיון החל כאשר אחי הגדול שנוהג להכין לעצמו בכל בוקר שייק פירות בבלנדר עם תוספות בריאות כמו שיבולת שועל, גוג'יברי, טחינה וכדומה סיפר לי כי מדובר בארוחת בוקר מהירה ובריאה לכל דבר, כזו שהשאירה אותו שבע ועירני עד שעות הצהריים.

מתוקף היותי יזם ואיש עסקים ובגלל שתמיד אני מחפש את היעילות והחדשנות בחיים התחלתי לחקור יותר ויותר את הנושא, טעמתי, עיצבתי ופיתחתי מוצר מדויק, הן מבחינת האיכות והטעם והן מבחינת המחיר והיעילות. שייק פירות בתוספת מזונות על הוא הפתרון הטוב ביותר לפתוח את הבוקר ואני ממליץ זאת לכולם, לא עוד בורקסים ולא עוד ארוחות בוקר לא בריאות."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מה מכילים השייקים?

את מיטב הפירות הבריאים והטעימים ביותר. תות, בננה, קוקוס, מנגו, אננס, פסיפלורה, דובדבן, אוכמניות כחולות, פולי קקאו ותמר מג'הול בתוספת מזונות על: ספירולינה, גוג'יברי, גולדן ברי, אסאי, מאקה וזרעי צ'יה.

השייקים אינם מכילים תוספת סוכר ולכן קיבלו את הסימן התזונתי הירוק. ניתן למצוא אותם ברשתות הסופרמרקטים המובילות מדרום עד צפון ובקרוב מאוד גם באתר Shake It , דרך חברת השליחויות Wolt, ואתר Shookit הזמנת פירות וירקות עד הבית.

שוחחנו עם כמה לקוחות שנוהגים לרכוש את המארזים של Shake it.

מורן בן יהודה מתל אביב סיפרה לנו: "אני עושה משלוח מיוחד בכל תחילת חודש, הילדים שלי מאוהבים בטעמים, אני יודעת שזה מאוד בריא וככה גם נחסך זמן יקר לי ולבעלי בבוקר כשצריך להכין אותם לגנים ובית הספר."

גם שי מלכה מכפר סבא סיפר: "מדובר בפתרון יעיל לפירות קפואים ואני כל כך נהנה להכין שייקים וגם קינוחים בזכות המוצר של שייק איט. כל מה שצריך להוסיף זה מים או חלב וקצת קרח, ויש לך ארוחה בדקה."

"טעם, יעילות, מהירות, איכות ומחיר הוגן, בהשקפת עולמי, זה מה שהופך מוצר בעולם המזון למוצר טוב", סיפר טל והוסיף, "בניגוד לדעה הרווחת, הקפאה של פירות לא פוגעת באיכות או בטעם אלא שומרת עליהם. פירות טריים שהוקפאו מספר שעות לאחר הקטיף שומרים על ערכים תזונתיים הרבה יותר מאשר פירות טריים שיושבים על השולחן או אפילו נכנסים למקרר. לכן במפעל שלנו אנחנו חותכים את הפירות ומקפיאים אותם בטכנולוגיית Shock Freeze שמקבלת תוקף עד שנתיים".

לפי טל המכשיר Value For Money המומלץ ביותר להשתמש בו בבית להכנת השייקים באופן עצמאי הוא בלנדר מסוג "נינג'ה".

מעוניינים לנסות?

לכל הפרטים ניתן לבקר באתר החברה: https://www.shakeit.co.il/

חמישה טעמים - חמישה צבעים - לחמישה ימים:

1) Sunday (ורוד) - תות, בננה, קוקוס, גוג'יברי, תמר מג'הול, זרעי צ'יה.

שייק איט Sunday. יח"צ,
Sunday/יח"צ

2) Monday (ירוק) - בננה, מנגו, אבוקדו, ספירולינה, תמר מג'הול, זרעי צ'יה.

שייק איט Monday. יח"צ,
Monday/יח"צ

3) Tuesday (צהוב) - מנגו, אננס, פסיפלורה, גולדן ברי, תמר מג'הול, זרעי צ'יה.

שייק איט Tuesday. יח"צ,
Tuesday/יח"צ

4) Wednesday (סגול) - תות, דובדבן, אוכמניות כחולות, אסאי, תמר מג'הול, זרעי צ'יה

שייק איט Wednesday. יח"צ,
Wednesday/יח"צ

5) Thursday (חום) - מנגו, בננה, פולי קקאו, מאקה, תמר מג'הול, זרעי צ'יה

שייק איט Thursday. יח"צ,
Thursday/יח"צ
בשיתוף שייק איט, בשיתוף שייק איט
  • עוד באותו נושא:
  • שייקים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully