וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה פתרונות הדברה: התשובה לקורונה

בשיתוף אמה פתרונות הדברה, בשיתוף אמה פתרונות הדברה

27.7.2020 / 11:21

כשכל העולם מתמודד עם משבר הקורונה נוצר צורך בחברות מתמחות שיוכלו לחטא את הביבה בה אנו פועלים על מנת להגן עלינו מפני הנגיף

אמה פתרונות הדברה. יח"צ,
אמה פתרונות הדברה/יח"צ

בימים בהם הקורונה ממאנת לעזוב אותנו, כל דבר נראה לנו חשוד. החל מבני אדם משתעלים ועד למשטחים בבתים, ידיות, מעליות, חדרי ישיבות ועוד. הרי כולנו רואים חדשות וכולנו קוראים ברשת על המגפה אשר פוקדת את כדור הארץ שלנו.

כל מדינה מנסה להתמודד עם הקורונה כדי למנוע את התפשטותה, אבל למרות הכל, חשוב לשמור על פרופורציות, להישמע להוראות הרשויות ומשרד הבריאות, אחרת לא רק שהמגפה תתפשט אלא גם לא נוכל לשלוט בה. בימים בהם כולם רק מנסים לחטא כל דבר ולעבור בשלום את התקופה הזאת, צוות המומחים שלנו סקר את תחום ההדברה בישראל והגיע למסקנה שעם אמה פתרונות הדברה תגיעו לתוצאה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר.

הצוותים של אמה פתרונות הדברה הם מנוסים ומקצועיים, אשר עוברים הכשרות מקצועיות לכל סוגי ההדברות והריסוסים. חברת אמה פתרונות הדברה עובדת עם מגוון הלקוחות בישראל: החל מפרטיים, עסקיים ומוסדיים כמו חינוך, בתי עסק, בתי חולים, מבני מגורים, בתים פרטיים וכדומה. בנוסף, אמה פתרונות הדברה פיתחה שיטות חדישות אשר מותאמות לסוגי המזיקים, החרקים, המכרסמים וכמובן הקורונה.

אמה פתרונות הדברה. יח"צ,
אמה פתרונות הדברה/יח"צ

רוב הגולשים שלנו התעניינו בחיטוי קורונה ובשיחה שערכנו עם אושר בן מוחה, הבעלים של אמה פתרונות הדברה, הבנו כי עבודת חיטוי הקורונה נעשית בארבעה שלבים:

1.ריסוס מוטורי - ריסוס שנותן זריקה של החומר לכיוון הגג.

2. עירפול בתוך הבית.

3. ריסוס מקלדות, מכשירים ניידים וכדומה.

4. חמש דקות חיטוי על הגוף - ריסוס שאפשר לחטא איתו גם בני אדם (אינו רעיל).

החומר שעימו עובדת אמה פתרונות הדברה אושר על ידי משרד הבריאות והגנת הסביבה.

כאמור, לא רק בקורונה עסקינן כי אם בכלל סוגי ההדברה. אמה פתרונות הדברה מעניקה פתרונות לתיקנים, מכרסמים, חולדות, צרעות, עשבייה ואפילו נחשים. דעו, על מנת להתמודד עם מתקפת תיקנים, יש להיעזר בשירותיו של מדביר מקצועי שידע לא לחשוף אתכם לסכנות בריאותיות של חומרי הדברה מזיקים. אמה פתרונות הדברה מעניקה ללקוחותיה ניסיון רב, לצד אנשי צוות מיומנים, מקצועיים ואדיבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אמה פתרונות הדברה. יח"צ,
אמה פתרונות הדברה/יח"צ

אושר בן מוחה, הבעלים של אמה פתרונות הדברה, אמר: "אנשי הצוות בעלי ניסיון רב בתחום. הם עברו את כל ההכשרות הנחוצות ולכן חברה אמה פתרונות הדברה מעודכנת בכל החידושים בתחום. אנו זמינים 24/7 בכל ימות השבוע, ונותנים מענה לכל פנייה ולכל צורך. השמירה על בריאות לקוחותינו היא נדבך חשוב בשירות אותו אנו מעניקים. אנו מקפידים על כללי הזהירות ושמים דגש על מתן הנחיות מדויקות הן למדבירים שלנו בחברה וכמובן ללקוחות. באופן אישי, מגיל קטן אני מתעסק בחרקים וחיות. זה משהו שתמיד אהבתי, כך למשל את החולדות שאני לוכד אני משחרר ולא הורג, כמו גם הנחשים - אנו דואגים לשחרר אותם בטבע".

לסיכום, בארץ קיימות הרבה חברות שעוסקות בתחום הדברת מזיקים, בין אם זה לפרטיים או ללקוחות עסקיים או לתחום החקלאות בכלל. לכל מזיק יש את דרך הטיפול השונה ולכל מזיק יש את החומרים השונים - התרשמנו כי לחברת אמה פתרונות הדברה יש את הכלים לטווח ארוך ועם זאת גם המחירים עממיים, כאשר הם עומדים על שלושה שקלים וחצי למ''ר. בעיית המזיקים בתקופת הקיץ ובמיוחד באזורים הלחים היא לא קלה, אך עם אמה פתרונות הדברה תגיעו לתוצאה שתעניק לכם שקט בנושא הזה.

טלפון: 076-8618177

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

בשיתוף אמה פתרונות הדברה, בשיתוף אמה פתרונות הדברה
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully