וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון סוזי: משרד הפרסום והדיגיטל שמביא בשורה חשובה לענף הרכב

בשיתוף אלון סוזי, בשיתוף אלון סוזי

27.7.2020 / 9:22

משרד הפרסום "אלון סוזי" הוקם כדי לתת מענה ייחודי ומקיף אך ורק לענף הרכב * עם מגוון כלים ופתרונות שיווקיים, פרסומיים ודיגיטליים, מלווה אלון סוזי את מרכזי השירות והמכירה לעבר שינויים משמעותיים והצלחות גדולות

צוות משרד הפרסום אלון סוזי: משמאל למעלה- רויטל לירון – מנהלת סטודיו ולקוחות, נטלי ברקוביץ' – מעצבת גרפית, הדר אייזנברג- אחראית דיגיטל. משמאל למטה: שרית זהבי-סוזי – מנהלת תוכן, אלון סוזי – מנכ"ל ואסטרטגיה, משה בוינג'ו- אחראי דיגיטל. תומר אלמקייס,
צוות משרד הפרסום אלון סוזי: משמאל למעלה- רויטל לירון – מנהלת סטודיו ולקוחות, נטלי ברקוביץ' – מעצבת גרפית, הדר אייזנברג- אחראית דיגיטל. משמאל למטה: שרית זהבי-סוזי – מנהלת תוכן, אלון סוזי – מנכ"ל ואסטרטגיה, משה בוינג'ו- אחראי דיגיטל/תומר אלמקייס

משרד הפרסום ''אלון סוזי'' הינו משרד פרסום שונה בנוף הישראלי, היות והוא היחיד בארץ המעניק שירותי פרסום, דיגיטל ושיווק אך ורק לעסקים מענף הרכב. המשרד פועל משנת 2009 בניהולו של אלון סוזי, איש שיווק עתיר ניסיון שמביא פתרונות חדשים ומקיפים לענף הרכב בארץ. בשיחה שערכנו עם אלון שמענו ממנו על ההחלטה פורצת הדרך ועל היתרונות הרבים שיש למשרד פרסום המתמחה בענף הרכב להציע למרכזי השירות.

קצת נתונים על פעילותו של משרד אלון סוזי - מורשה לענף הרכב משנת 2009:

ניהול פעילות של למעלה מ-120 מרכזי שירות, מוסכים ואולמות תצוגה, מותגי רכב ויבואנים. מעל ל-600 אירועי מכירות והשקה, מבצעים לשירותי מוסך וקמפיינים ללקוחות חדשים וקיימים. ניהול דאטה ומועדוני לקוחות לענף הרכב של מעל ל-500 אלף לקוחות.

ההתמחות והידע נוצרו אצל אלון סוזי תוך כדי תנועה, ברגליים "לאחר שנים של עבודה בחברות המדיה הבכירות במשק, החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד פרסום. ככל ששקעתי יותר ויותר בענף הרכב, גיליתי עד כמה הוא מעניין ועד כמה אפשר לעשות בו שינויים מהותיים, באמצעות פעולות חכמות, בטח בתקופת חיים זו שדורשת שינויים, גמישות וראייה ארוכת טווח. עם השנים, לקחנו מתודות של פרסום ושיווק, הרחבנו אותן, פיתחנו ויצרנו התאמה מושלמת למאפיינים של כל מרכז שירות ומכירה תוך התאמה לצרכים הספציפיים של כל מנהל ובעלים".

צוות משרד הפרסום אלון סוזי. תומר אלמקייס,
צוות משרד הפרסום אלון סוזי/תומר אלמקייס

מדוע יש צורך בארץ במשרד שמתמחה אך ורק בענף הרכב ובמתן פתרונות שיווק, פרסום ודיגיטל עבור ענף ספציפי?

"ענף הרכב הוא ענף ייחודי הדורש ידע, מומחיות והכרות מעמיקה של השפה ושל אופי הפעילות המקצועי. נדרש מיקוד בפרסום, הלקוחות של מרכזי המכירות - השירות - המוסכים דורשים יותר, מצפים לקבל יותר ובמקביל התחרות בענף הרכב גדלה מיום ליום. יש הרבה גורמים שתלויים ומושפעים מפעולות פרסום ושיווק. זה לא מספיק לעשות קמפיין פרסום טוב או קריאייטיב מדליק - צריך להכיר את ההתנהלות השוטפת במקום, שיהיה גורם מקצועי שיקבל את הלידים האלה, שיענה ויטפל בהם כמו שצריך, שיידע לבצע פעולות מכירה משלימות, ושתהיה מערכת שתרכז את כל הנתונים ותעשה פעולות המשך אוטומטיות ותציג למנהל תמונה בהירה בשקיפות מלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צוות משרד הפרסום אלון סוזי. תומר אלמקייס,
צוות משרד הפרסום אלון סוזי/תומר אלמקייס

מהן הבעיות המרכזיות שנתקלים בהן מרכזי שירות ומכירה בארץ?

"בזכות הניסיון שברשותנו אנחנו מכירים את כל הבעיות האפשרויות ולומדים את החדשות. כשאני מגיע למרכז שירות או/ו מכירה, בתוך חצי שעה אני כבר מזהה איפה נמצאות נקודות התורפה. בעלי המוסכים ומרכזי השירות והמכירה מתעסקים בהבאת לקוחות חדשים ובו זמנית במניעת נטישה של הלקוחות הקיימים בשל אופי התחרות האגרסיבי שקיים כל הזמן. הלקוחות היום פחות נאמנים וצריך למצוא כל הזמן מנגנונים ושיטות כדי להגדיל את הסיבות לכך שהם צריכים להגיע דווקא אל אותו מוסך ומרכז שירות/מכירה.

"נקודת ההנחה באה ואומרת שהידע המקצועי נמצא אצלם. זה האלף-בית, אבל היום השירות ללקוח הוא הרבה מעבר לטיפול ברכב - אתה צריך לדעת לתת לו מענה שירותי לא פחות ממעולה ולהעניק לו שירותים משלימים שיקלו עליו. כאן אנחנו נכנסים לתמונה באמצעות יצירת קמפיינים פרסומיים יעילים ללקוחות קיימים וחדשים, יצירת אוטומציות חכמות ומדריכים את הצוותים במרכזי השירות והמכירה בתהליכי השירות והמכירה הנכונים ביותר".

צוות משרד הפרסום אלון סוזי. תומר אלמקייס,
צוות משרד הפרסום אלון סוזי/תומר אלמקייס

מה הערך המוסף שלכם כחברת פרסום, שיווק ודיגיטל המתמחה בענף הרכב?

"צריך להבין שלמנהל מרכז השירות והמכירה יש המון משימות לביצוע. הוא אחראי על הניהול המקצועי, הכספי, על הניהול היום יומי ועוד. אנחנו במשרד הופכים להיות מנהלי השיווק החיצוניים של העסק שלו. אנחנו מלמדים את העסקים בענף הרכב להשתמש בטכנולוגיות שיווק וניהול חכמות ובכלים אוטומטיים שמנהלים תקשורת יומיומית עם הלקוחות, עם העובדים שבתוך הארגון ועם ההנהלה.

"אנחנו מכינים עבור העסקים תוכנית עבודה אסטרטגית ומייצרים קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות וערוצים דיגיטליים נוספים, תוך טרגוט קהל היעד המתאים ושימוש במאגר הנתונים של מוסכית\נשר\הקופה שלהם עם מסרים של הנעה לפעולה".

אחת ההתמחויות של המשרד היא לספק מעטפת שלמה ומקיפה ללקוחותיו. במשרד יודעים לטפל במערך שלם - אתר אינטרנט, אנשי המכירות ותסריטי השיחה, פייסבוק, גוגל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות, תקשורת חכמה עם הלקוח, מועדון לקוחות, שילוט במרכז השירות/מכירה עצמו ועוד. כך שהלקוחות של מרכזי השירות והמכירה רואים בכל אחד מאמצעי המדיה מסר אחיד המפולח עבורם אישית ושמייצר הנעה לפעולה בהתאם למטרות שהגדרנו מראש בתחילת הקמפיין.

הייחודיות של משרד הפרסום ''אלון סוזי'' טמונה בקשר האישי וההדוק שעובדי המשרד מקיימים עם הלקוחות שלהם. "אנחנו לא אנשי שיווק שיושבים במגדל השן ומנהלים ללקוחות שלנו את הקמפיינים בשלט רחוק. אנחנו מחוברים אל הלקוחות שלנו. אני יודע שזה לא נהוג ואולי יישמע מוזר, אבל אני וכל צוות משרדי נמצאים בקבוצות "וואטסאפ" של הלקוחות שלנו 24/7 על מנת להיות תמיד מעודכנים ומעדכנים. בתקופת הסגר במשבר הקורונה, בה חודש וחצי אנשים היו סגורים בבית, ומרכזי השירות עבדו כמפעלים חיוניים - היינו איתם 24/7 כשכל הזמן אנחנו מעלים תכנים, מעדכנים הנחיות ומשנים מסרים בהתאם להנחיות ולשינויים הבלתי פוסקים שהיו".

דווקא בימי אי וודאות אלה, שכל המשק עובר טלטלה והתחרות מתגברת, ערכו של משרד פרסום, שיווק ודיגיטל עתיר ניסיון שמלווה את הלקוחות שלו ''יד ביד'' אל עבר ההצלחה לא יסולא בפז. הבשורה החדשה שמביא משרד הפרסום של אלון סוזי אל ענף הרכב יכול לעשות את ההבדל בין עסק משגשג לאורך זמן גם בתקופות משבר, לבין עסק הסובל מעליות ומירידות הפוגעות באופן קריטי בקיום שלו.

אלון סוזי - פרסום & דיגיטל & שיווק מורשה לענף הרכב

לפרטים נוספים 073-7839013

לאתר

בשיתוף אלון סוזי, בשיתוף אלון סוזי
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully