וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מיונים בבניין? "נדב הרחקת יונים'' היא החברה בשבילכם

בשיתוף נדב הרחקת יונים, בשיתוף נדב הרחקת יונים

27.7.2020 / 8:50

ישנן מספר שיטות להרחקה מוצלחת של יונים הטורדות את מנוחתנו ומשאירות אחריהן לכלוך רב. "נדב הרחקת יונים" תעשה זאת ביעילות ובאדיבות

נדב הרחקת יונים. יח"צ,
נדב הרחקת יונים/יח"צ

קבוצות יונים שמתנחלות על אדן החלונות, מסתורי כביסה ומזגנים הן מטרד משמעותי עבור רבים. מעבר ללכלוך האדיר שהיונים משאירות אחריהן ולרעש שמטריד את מנוחתנו, היונים עלולות להוות סכנה בריאותית בשל הכינים והטפילים שיכולים להגיע בעקבותיהן.

לנוכח כך, צוות המומחים בדק עבורכם את החברות המובילות בישראל להרחקת יונים בצורה מקצועית. לאחר בדיקה קפדנית שערכנו, מצאנו כי בזכות ניסיון של שנים, מקצועיות מהמעלה הראשונה ושירות נהדר, חברת ''נדב הרחקת יונים'' הינה החברה המומלצת ביותר בתחום.

"נדב הרחקת יונים" מתמחים בהתקנת רשתות לבניינים באמצעות סנפלינג, סולמות ומנופים, התקנת רשתות חופה מעל גגות טכניים, התקנת רשתות אופקיות באנגרים וסככות, התקנת רשתות למסתורי כביסה וחלונות בודדים, התקנת דוקרני נירוסטה בכל השיטות, התקנת קפצי נירוסטה לגגות רעפים וסגירת פתחים בגגות.

נדב הרחקת יונים. יח"צ,
נדב הרחקת יונים/יח"צ

בניגוד לשיטות הדברה למזיקים, בהן עושים שימוש ברעלים הממיתים את המזיקים והמכרסמים, הרחקת יונים אינה פוגעת ביונים, אלא רק מובילה להרחקתן בדרך בטוחה.

בשיחה שערכנו עם נדב, הוא פירט בפנינו את השיטות הנפוצות והיעילות ביותר להרחקת יונים:

התקנת רשתות - רשתות הן שיטה נהדרת להרחקת יונים, בעיקר ממסתורי כביסה. מצד אחד רשתות אינן חוסמות את האוויר, ומצד שני הן דקיקות מאוד, שקופות וכמעט שאינן נראות לעין, כך הן מאפשרות לנו לתלות את הכביסה בנוחות. את הרשתות ניתן להתקין חיצונית במצב אנכי לרבי קומות וגם במצב אופקי מעל גגות טכניים, חוות קולטים, מתחת לאגדים פרגולות וסככות. חשוב לציין כי הרשתות עשויות מניילון שקוף המעכב בעירה, ובכך הופך את הרשת לבטיחותית במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נדב הרחקת יונים. יח"צ,
התקנת רשתות/יח"צ

התקנת דוקרנים - שיטה זו יעילה במקומות מסוימים בלבד, בעיקר למקומות בהם היונים רובצות אך לא ממש מקננות, כך למשל ניתן להתקין דוקרנים על אדן החלון, על גבי קורות ,מעל מרפסות שמש, בקצה הגגות ובמקומות נוספים. חשוב לציין כי הדוקרנים אינם מזיקים ליונים, אלא גורמים להן להירתע ולעבור למקום קינון אחר.

נדב הרחקת יונים. יח"צ,
דוקרנים נגד יונים/יח"צ

התקנת קפיצי נירוסטה - שיטה יעילה אותה ניתן ליישם בעיקר על מעקות.
כל ההתקנות בחברת "נדב הרחקת יונים" מתבצעות על ידי אנשי מקצוע בעלי הסמכה לעבודה בגובה ובסנפלינג. בכל עבודת סנפלינג "מנהל מקצועי לגלישה" נוכח באתר למשך כל שעות העבודה. בזכות איכות העבודה המצוינת, בחברה מעניקים אחריות ל5 שנים על כל חדירת יונים, החומרים וההתקנות.

בחברה מייבאים ומתקינים רשתות ניילון חזקות במיוחד ובגודל חורים משתנה למניעת יונים, מיינות, דרורים וסנוניות. את הרשתות האיכותיות משווקים בחברה למתקינים וללקוחות פרטיים.

נדב הרחקת יונים. יח"צ,
נדב הרחקת יונים/יח"צ

איכות הביצוע והשירות הנהדר המוענק על ידי צוות המתקינים של חברת ''נדב הרחקת יונים'' אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, אשר מרעיפים שבחים רבים אודותיה. כך מספר אחד הלקוחות, ניסים: "איש מקצוע מעולה בא בזמן, ביצע את עבודתו הנאמנה בהתחלה חשבתי שהמחיר קצת גבוה אבל לאחר שראיתי את כל העבודה הקפדנית והיום הארוך שיצא לו לעבוד הבנתי ששווה את הכסף במיוחד לאחר שראיתי את האיכות של העבודה ואת התקופה לאחר חודש ימים. וגם עשה מעבר למה שהתחייב. ממליץ בחום רב אדם ישר וכנה ונאמן." לקוח נוסף, עדי מתאר "הגעתי לנדב דרך חיפוש בגוגל ע"מ לרכוש רשת ואביזרים נגד יונים להתקנה עצמית. נדב פינה לי זמן, ישב והסביר לי בדיוק מה עלי לעשות. השרות היה אדיב וסבלני בצורה יוצאת מן הכלל. המחיר הכי משתלם שמצאתי. מומלץ בחום."

נדב הרחקת יונים

לפרטים 050-8920023

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף נדב הרחקת יונים, בשיתוף נדב הרחקת יונים
  • עוד באותו נושא:
  • יונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully