וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה חשוב להקפיד כשמבצעים חיטוי נגד קורונה?

בשיתוף אינטר אחזקת מבנים, בשיתוף אינטר אחזקת מבנים

26.7.2020 / 16:24

הקורונה איתנו כבר מספר חודשים - והיא כנראה תישאר לעוד זמן רב. חיטוי נכון של האזור בו אתם פועלים חיוני לבריאותכם ולבריאות הלקוחות

חיטוי נגד קורונה. אינטר אחזקת מבנים,
חיטוי נגד קורונה/אינטר אחזקת מבנים

בתחילת שנת 2020 התחילו להגיע דיווחים מסין על וירוס מסתורי. בשבועות הראשונים הקורונה עוד נחשבה לבעיה של הסינים בלבד, אבל בעידן שבו הגלובליזציה משמעותית מאוד, תוך זמן קצר המגפה הפכה לעולמית ומשפיעה על החיים של כולנו. הדבר החשוב ביותר שאנחנו יודעים הוא שגם כמה חודשים אחרי התפרצות המגפה, עדיין רב הנסתר על הגלוי. יש יותר דברים שאנחנו לא יודעים מאשר מידע ודאי, ולכן, על-מנת למזער סיכונים, רצוי מאוד לבצע פעולות מנע ובהן גם חיטוי נגד קורונה.

בנוסף, חשוב כמובן שהחיטוי יתבצע ע"י מומחים בעלי ניסיון בחיטוי והדברה באופן כללי, וגם ספציפית לגבי חיסול הקורונה - פעולה שכבר מתבצעת מזה מספר חודשים.

חיטוי קורונה עם חומר אפקטיבי ומאושר לשימוש

הדגש החשוב הראשון במסגרת חיטוי נגד נגיף הקורונה הוא החומר שבו משתמשים כדי להבטיח חיסול של כל הווירוסים שנמצאים בחלל מסוים.

החומר המתאים נקרא סימקסין X. זהו חומר שמבוסס על אמוניום רבעוני, ושנמצא בשימוש המין האנושי עוד לפני התפרצות ה-COVID-19. בפרט, נהוג להיעזר בו לחיטוי משטחים שונים בבתי חולים וכן ציוד רפואי רגיש. היכולת של הסימקסין X לפרק את המעטפת החלבונית של הווירוס שעבר אל בני אדם מבעלי חיים היא זו שמבטיחה מקסימום אפקטיביות. למעשה, כיום כבר ידוע שהמעטפת של הקורונה פגיעה, וכפי שרחיצת ידיים על-פי המלצות גופי הבריאות שוברת את המעטפת ולא מאפשרת לנגיף לשרוד, כך גם הסימקסין.

בנוסף, סימקסין X מאושר כמובן לשימוש על-ידי כל הגופים הרלוונטיים ואינו מסוכן לבני האדם, שכן גם בבתי החולים נעזרים בו לחיטוי.

הגעה לכל נקודה ופינה - קריטי בחיטוי קורונה

הדגש החשוב השני בעבודתו של מומחה חיטוי קורונה הוא ההקפדה על הגעה לכל נקודה ולכל פינה בחלל שעובר את התהליך. זהו אלמנט קריטי! אם יישארו מקומות שאליהם לא הגיע הסימקסין X, שמפוזר בחלל באמצעות ערפול או ריסוס, הנגיף עלול להישאר בהם ולעבור אל בני אדם. כך למשל, חיטוי נגד קורונה שלא מוודא פיזור אפקטיבי של החומר על ידיות הדלתות במשרד עלול להוביל למצב שבו אחד העובדים פותח דלת, היד שלו נוגעת במשטח הלא מחוטא, הווירוס עובר אל היד ולאחר מכן חודר אל הגוף - ומתחילה שרשרת הדבקה שאי אפשר לדעת כיצד תתפשט.

זהו גם אחד היתרונות של איש מקצוע בעל ניסיון בביצוע הדברות וחיטויים - המיומנות שלו והידע שצבר לאורך השנים מבטיחים שאף מקום ואף נקודה לא יתפספסו, כך שכל מי שנכנס לחלל יהיה בטוח באמת. בפרט, חשוב מאוד לוודא שהסימקסין מגיע לכל המקומות שאנשים נוהגים לגעת בהם. כך למשל, במסגרת חיטוי באוטובוס תוקדש תשומת לב רבה לכפתורים שעליהם לוחצים כדי לסמן לנהג לעצור בתחנה הקרובה, ובמשרדים חובה לחטא את הכפתורים של בר המים ומכונת הקפה, את הידית להורדת המים בשירותים וכו'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זמינות גבוהה לביצוע חיטויים נגד נגיף הקורונה

הצורך בשירות חיטוי נגד נגיף הקורונה הוא בדרך כלל מיידי ולפעמים אפילו דחוף. אינטר אחזקת מבנים מפעילה צוותים מנוסים בפריסה ארצית רחבה, ובזכות היעילות הגבוהה של עבודתם, יכולה להבטיח הגעה מהירה לכל לקוח ולקוחה.

עוד כדאי לזכור בהקשר זה שבתקופות שבהן ישנה עלייה בהיקף ההדבקות, גדל גם מספר המקומות שיש בהם חשש להימצאות הקורונה. כמו כן, מתחדדת המודעות לחשיבות החיטוי נגד הווירוס במקומות כמו אוטובוסים, בתי כנסת, מוסדות חינוך, מטוסים, מפעלים, דירות ששהו בהן מבודדים (וכמובן נשאים), חנויות ועוד - ולכן הביקוש עולה באופן משמעותי. רק חברה שפיתחה מומחיות אמיתית יודעת להבטיח זמינות גבוהה וגם לקיים, וזאת מבלי לפגוע כמובן באיכות החיטוי. פנו עוד היום למומחים של אינטר אחזקת מבנים.

בשיתוף אינטר אחזקת מבנים, בשיתוף אינטר אחזקת מבנים
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully