וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את איזי תלוש - השירות המושלם לשליח העצמאי

בשיתוף איזי תלוש, בשיתוף איזי תלוש

26.7.2020 / 16:13

לא עוד בירוקרטיות ובזבוז זמן, אפשר להיות עצמאי, לקבל תלוש שכר ולחסוך על הדרך

שליח. pixabay,
שליח/pixabay

ימי קורונה באוויר, וברור לכולנו שהיא כאן כדי להישאר, לפחות לתקופה הקרובה. אנשים רבים מאבדים את מקור הפרנסה שלהם, מקומות עבודה נסגרים ברגע, מה שגורם לאנשים רבים לחשב מסלול מחדש, לבדוק מה השוק מציע ולעבוד במה שאפשר.

אחד התחומים שתופס תאוצה אדירה הוא תחום השליחויות - גם בימי שגרה מדובר בתחום מבוקש מאוד, אך בימים בהם אנשים רבים בבידוד ויש מגבלות על עסקים שונים, השירות הופך למבוקש במיוחד.

אמנם מדובר בעבודה לא פשוטה - המשלוחים מתבצעים על דו גלגלי בכל תנאי מזג האוויר, אך מדובר בתחום שנחשב רווחי, יציב וגמיש מאוד.

יש חברות אשר מעסיקות את השליחים כשכירים, ובחברות אחרות השליחים נחשבים פרילאנסרים - עצמאיים, ועל מנת לספק לחברה שירות עליהם להמציא בכל סוף חודש חשבוניות כדי לקבל תשלום.

על מנת להוציא חשבונית כחוק על השליח העצמאי להירשם ברשויות המס (ביטוח לאומי, מס הכנסה, מס ערך מוסף) וכן להעזר ברואה חשבון אשר מקל על ההתנהלות מול הרשויות, מה שגורר תשלום חודשי וכן תשלום שנתי.

שליחים רבים יודעים שיש דרך מצויינת להימנע מביקור במשרדי רשויות המס אבל עדיין לשמור על החוק ולשלם למדינה כל מה שמגיע לה. מעמד זה נקרא עצמאי שכיר והוא מאפשר לשליחים מצד אחד שקט נפשי וחופש מוחלט - השליח מתנהל כעצמאי לכל דבר - הוא זה שקובע את שעות, אופי והיקף העבודה, מול איזה חברות הוא עובד, מתי הוא ייצא לחופשים, אך במקום שיתנהל מול הרשויות כעצמאי הוא נעזר בחברה חיצונית שתנפיק עבורו בסוף החודש תלוש שכר.

השירות הזה מוצע על ידי איזי תלוש ונקרא גם חשבונית לשכיר - מה זה אומר בעצם?

במקום שתרשמו ברשויות המס כעצמאיים איזי תלוש יוציאו עבורכם חשבונית ובסוף החודש יהפכו אותה לתלוש שכר על שמכם. חשוב לציין שהשליח עדיין נחשב כעצמאי מול ביטוח לאומי, אך החברה היא זו שמנהלת עבורו את כל הצד הפיננסי ומנכה את התשלום לרשויות מהתלוש. בנוסף, השליח יכול לאסוף חשבוניות עבור הוצאות מוכרות ולצמצם את תשלום המסים, כל הוצאה שקשורה לעבודה שלו כמו תדלוקים ותיקונים יכולה להיכנס לרשימה, הגשת ההוצאות וכלל ההתנהלות מול החברה מתבצעת אונליין בתהליכים מהירים וקלילים.

חשוב לדעת שהשירות במתכונתו זו נולד כתוצאה מצורך אמיתי בשטח בשירות זול יותר, והוא הוקם ע"י שליח שלא רצה לשלם את העמלות הגבוהות שנהוגות היום - 5%.

באיזי תלוש העמלה היא 2.5% (+29 ₪ ניהול תיק) - מלבד צמצום העלויות יש צוות מקצועי שמטפל בכם בזמן וכחוק, וההעברות הכספים מתבצעות באופן שוטף בלי לחכות יותר מידי. מעבר לחיסכון הכלכלי ולפטור מבירוקרטיות השירות מאפשר לשליח גמישות מוחלטת, תשלום העמלה יבוצע רק בחודשים בהם מופק תלוש שכר.

רוצים לשמוע עוד פרטים? מוזמנים להיכנס לאתר של החברה

בשיתוף איזי תלוש, בשיתוף איזי תלוש
  • עוד באותו נושא:
  • תלוש שכר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully