וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך קניתי בשמים איכותיים מבלי לרוקן את הכיס

בשיתוף טאקס פרי ביוטי, בשיתוף טאקס פרי ביוטי

26.7.2020 / 16:00

סיבוב סידורים מקרי באור יהודה הביאה אותי למציאה של ממש - חנות בשמים איכותיים במחירים שלא ייאמנו. יש גם אתר

טאקס פרי ביוטי. יח"צ,
טאקס פרי ביוטי/יח"צ

אחרי תקופה ארוכה של שהייה בבית שנכפתה עליי (ועל כל אזרחי ישראל), ניצלתי את הסידורים הקטנים שהיה עליי לעשות כדי להסתובב קצת מחוץ לבית. רצה המקרה והיו לי כמה עניינים לסדר דווקא באור יהודה. למרבה המזל, הספקתי את כל מה שרציתי לפני הזמן, כך שהיה לי הרבה זמן פנוי לעצמי וראש חופשי מדאגות. החלטתי להסתובב קצת בין החנויות ולהציץ בחנויות הראווה. אחרי סיבוב של עשר דקות בערך נתקלו עיניי בחנות בשמים בשם "טאקס פרי ביוטי".

אם להגיד לכם את האמת, השם סיקרן אותי מאוד, כי עד עכשיו נתקלתי במחירי "טאקס פרי" רק בחנויות באילת או בדיוטי פרי. כחובבת בשמים מושבעת, לא רציתי לבזבז רגע מיותר ונכנסתי ישר לחנות.

לנגד עיניי התגלה עולם ומלואו של בשמים המסודרים בקפידה על המדף במחירי מבצע זולים. לדוגמה, בושם אליאן, שנחשב יקר יחסית, עלה בסך הכול 279 שקלים במקום 399. כשראיתי את זה, לקחתי את הבושם מיד לקופה וביקשתי מהמוכרת שתשמור לי אותו. המוכרת בתורה הגדילה ראש ושאלה אם יש משהו מסוים שאני מחפשת. השאלה הזאת הייתה במקום, כי היו כל כך הרבה מבצעים על בשמים איכותיים, שלא ידעתי ממה להתחיל.

טאקס פרי ביוטי. יח"צ,
טאקס פרי ביוטי/יח"צ

ציינתי בפני המוכרת שאני מחפשת בושם שיתאים גם ליום יום וגם לאירועים משמעותיים יותר כמו יציאה לפאב או לערב השקה בעבודה. בקיצור, בושם שיהיה החבר הכי טוב שלי.

למוכרת הייתה סבלנות אין קץ. בין הלקוחות שעוד היו לה בחנות והטלפונים שלא הפסיקו לצלצל, היא הספיקה להציע לי בשמים מעולים במחירים זולים של פחות מ-150 שקלים, כמו אל הארארמיין ב-149 שקלים בלבד, או אזרו וונטד גירל ב-129 שקלים בלבד. ברגעים שבהם המוכרת השאירה אותי לבדי, לקחתי את הזמן והרחתי כל בושם לאט לאט, עוצמת את עיניי כדי לשאוף את הריחות המשכרים לריאותיי.

אבל עם אינטואיציה לא מתווכחים, בייחוד כאשר מדובר בבן לוויה משמעותי כל כך. ולכן החלטתי ללכת עם הלב ולבחור בושם מהסדרה המיוחדת של רוז קולקטור ב-239 שקלים במקום ב-289.

בדיוק כשסיימתי לבחור, ניגשה אליי המוכרת האדיבה, תוך שהיא מתנצלת על כך שנאצלה לעזוב אותי בגלל לקוחות שנכנסו לחנות. אמרתי לה בחיוך, שעם כל המרץ שלה היא לא פחות מסופרוומן.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אחרי שכבר עמדתי בקופה כדי לשלם, אמרתי למוכרת שאני הולכת לסדר לעצמי עוד סידורים באור יהודה בקרוב, רק כדי לקפוץ שוב לטאקס פרי ביוטי, כי מחירים כאלה לא ראיתי באף מקום.

המוכרת חייכה בתורה ואמרה שהיא יותר מתשמח לראות אותי שוב. אבל ציינה שאם אין לי זמן להגיע, אני יכולה להיכנס לאתר האינטרנט של טאקס פרי ביוטי ולבצע הזמנה עד הבית.

מיד כשחזרתי הביתה, ידעתי שאני חייבת לנסות את האתר. טוב שבדיוק נזכרתי שלחברה טובה שלי יש יום הולדת בקרוב. לאחר שיטוט באתר והתייעצות בפייסבוק של טאקס פרי ביוטי, הזמנתי את המיני סט של ברברי ב-129 שקלים בלבד, במקום ב-229. הייתי קצת לחוצה בזמן, כי לחברה שלי היה יום הולדת באותו השבוע, ורציתי להפתיע אותה. התפללתי שהמשלוח יגיע תוך 3 ימי עסקים, כפי שהיה רשום באתר, אבל הצליחו להפתיע אותי לטובה. לא עברו יומיים מאז ההזמנה ובפתח ביתי עמד שליח כשהוא מחזיק בידו חבילת בושם עטופה באריזת מתנה יפהפייה.

טאקס פרי ביוטי

רחוב העבודה 6 אור יהודה

שעות פתיחה: אמצע שבוע מ9:00 עד 19:00, שישי וערבי חג מ9:00 עד 14:00

לכל שאלה 077-5040172 / זמינים לשאלות גם בפייסבוק.

https://www.taxfreebeauty.com

בשיתוף טאקס פרי ביוטי, בשיתוף טאקס פרי ביוטי
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully