וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזם דני סונסינו מסביר כיצד ניתן לייצר מקור הכנסה יציב באמצעות מנגנון מסחר אוטומטי

בשיתוף דני סונסינו, בשיתוף דני סונסינו

26.7.2020 / 15:33

לפי מחקרים אקדמאיים שנערכו בעשור האחרון, 9.5 (!) מ-10 סוחרים מפסידים כסף במסחר הידני בשוק ההון. דני סונסינו, יזם פיננסי ומומחה בשוק ההון, פיתח מנגנון ייחודי המבוסס על מסחר אוטומטי שגורם לתלמידי הקורסים שלו לנצח את הסטטיסטיקה והצליח להרוויח ממסחר עצמאי

דני סונסינו. יח"צ,
דני סונסינו/יח"צ

משבר הקורונה הביא עימו צונאמי כלכלי רחב היקף, במסגרתו אנשים רבים איבדו את מקורות הכנסתם והפכו תלויים בחסדי המדינה. התקופה הנוכחית העלתה על נס את חשיבותו של מקור הכנסה נוסף על מנת להגדיל את ההכנסה החודשית. אחד מאפיקי ההכנסה הללו הינו השקעה בשוק ההון.

אחד מהמשקיעים הבכירים בשוק ההון בישראל הינו דני סונסינו, יזם פיננסי וסוחר עצמאי בעל ניסיון של 20 שנים בשוק ההון, מומחה באפיון ופיתוח אסטרטגיות למסחר אוטומטי במניות ובמדדים. בעקבות מנגנון מהפכני שפיתח ושיטה ייחודית שרקם, דני מסייע לסוחרים מתחילים להרוויח ממסחר עצמאי כבר לאחר חודש אחד, באמצעות סדנה מקוונת "קומנדו וול סטריט" במסגרתה מוענקים שלל כלים פרקטיים למסחר עצמאי מניב.

בשיחה שערכנו עם דני הוא מספר על הסיבות שהובילו אותו לפיתוח השיטה. "עקב אכילס של הסוחרים בשוק ההון הינו השימוש ברגש במסחר. הפעלה אמוציונלית של הרגש מונעת מאנשים להרוויח. הכשל זה הגורם האנושי חד משמעית. המוח האנושי חושב בצורה פרטנית, ושוק ההון עובד בצורה סטטיסטית אנשים שמצליחים לנתק את הרגשות במסחר יכולים להכפיל את סיכויי ההצלחה שלהם. לכן החלטתי להקים מנגנון אוטומטי שמחייב את סוחרים לנתק את הרגש מהמסחר."

הדרך להקמת התוכנה הייתה רצופה באתגרים. דני הקדיש שנים ארוכות עד ליצירת התוכנה האולטימטיבית עבור המסחר האוטומטי. "חשוב להבין כי בישראל אני היחידי שפועל בשיטת המסחר האוטומטי. מדובר בשנים ארוכות של מחקר מעמיק ויסודי שביצעתי, כולל תהליך בקרת איכות קפדני תוך סיוע באנשי מקצוע מובילים עד להשגת התוצאה הרצויה. כיום תוכנת ''אופטימה'' מאפשרת לכל סוחר מתחיל לבצע מסחר אוטומטי ולהניב ממנו תשואות יפות."

מהם היתרונות המרכזיים של השימוש בתוכנת "אופטימה" שאין לאף סוחר ידני?

"בנוסף לכך שהתוכנה יוצרת ניתוק רגשי במסחר ופועלת באופן אוטומטי לפי אפיון השקעה שהסוחר בוחר ובכך מונעת טעויות אנוש שגורמות להפסדים רבים, לתוכנה יש שלושה יתרונות מרכזיים נוספים. היתרון הראשון הינו יכולת עיבוד של כמות נתונים גדולה ובמהירות עצומה. התוכנה סורקת את כל השוק האמריקאי ומאתרת תוך מאיות השנייה את כל המניות שמתאימות לאפיון שהסוחר יצר. כך אנו מבטיחים שהעסקאות האיכותיות ביותר יגיעו אלינו. סוחר ידני יצטרך להשקיע בכך זמן יקר, דבר שנחסך מהסוחרים שמשתמשים בתוכנה. בנוסף, התוכנה מאפשרת ניהול אוטומטי של המסחר ובכך הסוחר מרוויח את החופש לעבוד מכל מקום בעולם בו יש חיבור לאינטרנט. השימוש בתוכנת "אופטימה" קונה לסוחר שקט נפשי וחופש לנהל את היום שלו כראות עיניו."

דני סונסינו. יח"צ,
דני סונסינו/יח"צ

למי הסדנאות מתאימות?

"סדנה "קומנדו וול סטריט" מתאימה לכל אדם ששואף ליצור לעצמו הכנסה נוספת ויש ברשותו הון עצמי מינימלי של 3,000 דולר. הסדנה מתאימה גם לאלו שאין להם ידע בשוק ההון או במחסר ויכולים להשקיע עשר דקות מזמנם ביום בתחזוקת המערכת."

אלו כלים פרקטיים מוענקים בסדנה עבור הסוחרים המתחילים?

"אחד הדגשים המרכזיים בסדנאות שלי הוא הפרקטיקה. התלמידים מקבלים כלים למסחר עצמאי באמצעות שיטות לשימוש בכלים לניהול סיכונים, זיהוי אפיון התנהגות השוק על ידי מחקר של פרמטרים סטטיסטיים, שינוי מנטלי ע"י אימון המוח לחשיבה במונחים סטטיסטיים. בסופה של הסדנה כל תלמיד לומד איך להפוך מסוחר לחוקר ע"י שימוש בכלים סטטיסטיים ייחודיים.

הייחודיות של הסדנאות של דני טמונה בעובדה שלא מדובר בסדנה חד פעמית, במסגרתה התלמידים יוצאים אל העולם הגדול של המסחר לבדם, אלא הם מצטרפים לקהילה גדולה ותומכת של סוחרים מובילים. גם בסיום הסדנה הסוחרים המתחילים זוכים לליווי אישי ותומך מדני ומבוגרי הקורסים באמצעות קבוצות פייסבוק וואטאצאפ שסגורות רק לחברי הקהילה. הקהילה היא כתובת נהדרת לשאלות, התייעצויות, שיתוף סיפורי הצלחה ואפילו ביקורת בעת הצורך."

מבדיקה שערכנו מצאנו עשרות עדויות של תלמידים שסיימו בהצלחה את הסדנה וכעת משקיעים עצמאית בשוק ההון בסיוע תוכנת ''אופטימה'' ומניבים רווחים גדולים.

לסיום, ביקשנו מדני את ''טיפ הזהב'' שלו עבור הסוחר המתחיל.

"הטיפ שלי הוא גם מסר עבור אנשים רבים - כמעט כל אחד יכול להפוך לסוחר עצמאי מצליח. הסוד טמון בבחירת המנטור הנכון שילווה אותך לאורך הדרך. כיוון שגם אם אקבל את האסטרטגיה הנכונה, ללא ליווי תומך של מנטור מנוסה אתקשה מאוד לתפעל את זה. לכן חשוב במיוחד להאמין בעצמך ולמצוא מנטור בעל ניסיון רב במסחר שיוביל אתכם להצלחה."

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד היוטיוב

בשיתוף דני סונסינו, בשיתוף דני סונסינו
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully