וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשמה עצמית אקספרס: המנטור אייל אברהם לוי ילווה אתכם כל הדרך להצלחה

בשיתוף אייל אברהם לוי, בשיתוף אייל אברהם לוי

26.7.2020 / 14:33

"הצלחה זה דבר שאתה מושך אליך על ידי הבן אדם שאתה הופך להיות." זוהי הדרך הבטוחה להצלחה על פי אייל אברהם לוי, מנטור ליישום ערך עצמי גבוה, הפיכת ידע לפעולה ויצירת פריצות דרך אדירות

אייל אברהם לוי. יח"צ,
אייל אברהם לוי/יח"צ

אנו רגילים לחשוב על הצלחה כעל מטרה בחיים, כעל דבר שיש להשיג אותו. אנשים רבים רודפים באובססיביות אחרי תהילה, כסף ופרסום אך אמן ההגשמה אייל אברהם לוי, שסייע לאלפי אנשים לפרוץ בגדול, מסביר בבהירות ובמילים פשוטות בשיחה שערכנו איתו, כי הצלחה היא פועל יוצא של הפיתוח האישי שלנו. "הבחירה להצליח בענק היא בידיים שלך. אתה זה שמושך אליך הצלחה. הכסף, הפרסום והתהילה מגיעים מעצמם אליך באמצעות הגדילה וההעצמה האישית שלך ואחרי שאתה תלמד להעריך את עצמך, הסביבה תעריך אותך גם כן והשפע יזרום לחיים שלך בקלות ובטבעיות."

כיום אייל נחשב לאחד המנטורים המצליחים בישראל. באמצעות קורסים ותוכניות ליווי הוא מסייע לאנשים רבים "להפוך את חייהם ליצירת אומנות". ברשותו עמוד יוטיוב מצליח עם מאות אלפי צפיות, באמצעותו הוא חושף בפני הקהל הרחב טיפים להתפתחות אישית והגשמה עצמית, בנייה של ערך עצמי, ביטחון עצמי ואמונה עצמית גבוהה וכלים מעשיים להצלחה בחיים.

בשיחה שערכנו איתו, אייל משתף בתהליך שעבר במהלך לימודי המשחק, שהובילו אותו לשינוי תודעתי. "החלום הגדול שלי היה להיות שחקן. חשבתי שכדי להצליח בתחום מספיק להיות מקצועי ומוכשר אז למדתי בבית ספר יוקרתי למשחק והשקעתי מאוד בפיתוח המקצועיות שלי כשחקן. קיבלתי הערכה רבה מהמורים שלי ומחמאות אדירות על רמת המשחק שלי, אבל בעולם האמיתי לא הצלחתי לעבור אודישנים ולקבל תפקידים. במקביל, ראיתי איך אנשים פחות מוכשרים ממני מצליחים בענק, מתקבלים לתפקידים נחשקים, מתפרסמים ומרוויחים כסף מהמקצוע. לאט לאט התגבשה אצלי ההבנה שאני עושה משהו לא נכון. לא ידעתי בדיוק מה, אבל השתוקקתי לגלות. שמתי לב שבתוכי, כל הזמן הייתה ציפייה שמישהו אחר יגלה אותי, אבל אני עדיין לא גיליתי את עצמי. כל הזמן הייתי בציפייה שיגיע המפיק או הבמאי שיראה את הכישרון שלי, יאמין בי ויגייס אותי להפקה הנחשקת הבאה."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייל אברהם לוי. יח"צ,
אייל אברהם לוי/יח"צ

החל מאותו הרגע, שבו התחדדה לאייל ההבנה כי הוא זה האדם הראשון שצריך להשקיע בעצמו את הזמן, הכסף והמאמצים לפיתוח האישיות שלו - הגיעה נקודת התפנית.

"הבנתי שאין טעם לחכות לאדם שישקיע בי, אלא אני זה שצריך להשקיע בעצמי. הפסקתי לעבוד עבור השכר שלי והתחלתי לעבוד על הבן אדם שאני, על האישיות שלי. הפכתי להיות בן אדם עם משמעת עצמית, כזה שמפסיק לדחות דברים, פיתחתי מוסר עבודה גבוהה ויכולת להניע את עצמי לפעולה, למדתי מהי הצלחה עבורי והגדרתי לעצמי חזון על החיים שלי, בניתי יכולות תקשורת משודרגות לדעת להעביר את מה שאני רוצה לסביבה שלי בצורה מקדמת שגורמת לאנשים לשתף איתי פעולה, למדתי איך להשתמש במוח שלי, בגוף שלי, באנרגיה וברגשות שלי כדי לייצר לעצמי איכות חיים גבוהה בלי קשר להצלחה החיצונית שלי בחיים, פירקתי לעצמי אמונות מגבילות שתקעו אותי כל כך הרבה שנים ובעיקר - סיגלתי לעצמי חשיבה חיובית וטובה על עצמי ועל האנשים מסביבי. הפסקתי להאשים את מה שיש לי והתחלתי לראות את הערך שיש לי בחיים שלי ואלו הם הדברים שמרכיבים הצלחה הרבה יותר ממה שאנשים חושבים, שכדי להצליח בחיים צריך כישרון - אז זה לא נכון, כדי להצליח בחיים צריך אישיות שיודעת לייצר הצלחה ולשמור עליה."

אייל אברהם לוי. יח"צ,
אייל אברהם לוי/יח"צ

על פי תפיסתו של אייל, כל אחד הוא גאון בתחום מסוים. הבעיה היא, לטענתו, שרוב האנשים לא מצליחים לזהות את הגאונות שלהם ולקדם אותה להצלחה "לאדם קשה מאד להבחין שהוא גאון בתחום מסוים כי זה בא לו טבעי וללא מאמץ, זה דברים שהוא עושה גם ככה, אם זה להקשיב לאנשים, להימשך למוזיקה, להיסטוריה, לאמנות, הוא בטוח שכולם ככה, וזה מה שמונע ממנו לממש את הפוטנציאל שלו, הוא לוקח את הגאונות שלו כמובן מאליו ולא רואה את הערך המיוחד שקיים בתוכו."

כיום, אייל מלמד ומדריך אנשים לזהות את המתנה והגאונות הטבעית שלהם ולהשתמש בה על מנת להביא את זה לעולם, לעזור לאנשים אחרים ולהשפיע. דרך בנייה של ערך עצמי גבוה, תחושת מסוגלות ותשוקה לצמיחה והתפתחות, התלמידים של אייל חווים הצלחות ופריצות דרך כבירות בחייהם "המטרה שלנו היא לייצר כמה שיותר אנשים מצליחים ומשפיעים בארץ ובעולם וללמד אנשים איך להיות סיפור הצלחה כזה ששווה לספר אותו."

אחת הדוגמאות הבולטות למהפך שאייל מדבר עליו התרחש אצל אלכס דניאל, מנטור ומאמן אישי מצליח ומחבר הספר ''לחיות בשיא ההצלחה". אלכס הגיע אל אייל לפגישה אישית לפני מספר שנים, וכבר במהלך הפגישה אייל זיהה את הפוטנציאל האדיר שגלום בו, ובאמצעות הענקת הידע, הכלים הנכונים וליווי מסייע, אלכס הפך כיום לאחד המנטורים המצליחים בישראל.

אייל אברהם לוי. יח"צ,
אייל אברהם לוי/יח"צ

כמו אלכס, ישנם תלמידים נוספים, בוגרי תהליכי הליווי של אייל, שהפכו למנטורים בעצמם וכיום הם מדריכים בקורסים של אייל "לאחר שאדם מקבל את הכלים והוא חווה שינוי והצלחה גדולה בחייו, הוא יכול ואף רוצה להיות מנטור עבור אנשים אחרים, להפיץ את הידע שצבר בקרב קהל רחב יותר ולהשפיע - וזה למה אני עושה את מה שאני עושה, כדי לייצר כמה שיותר אנשים משפיעים בארץ ובעולם."

במסגרת התהליכים שאייל ונבחרת המנטורים שלו מציעים ישנו תהליך קבוצתי "הגשמה עצמית אקספרס - הפריצה הגדולה ביותר של החיים שלך!", במסגרתו לומדים כלים משני חיים שמייצרים לכל אחד, ללא קשר לניסיון עבר או לכישרון מיוחד - הצלחה והגשמה עצמית אדירה בחיים. בנוסף, ישנם מסלולי הדרכה בליווי אישי ''אחד על אחד'', שמותאמים באופן אישי אל האדם בהתאם לנקודת הפתיחה שבה הוא נמצא דרך הובלה אל השאיפות העתידיות שלו.

ליצירת קשר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אייל אברהם לוי, בשיתוף אייל אברהם לוי
  • עוד באותו נושא:
  • הצלחה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully