וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוניגו - חברת שילוח בינלאומי מובילה בישראל

בשיתוף סוניגו, בשיתוף סוניגו

26.7.2020 / 14:16

עוברים לחו"ל? עושים עליה? חברת סוניגו מתמחה בסיוע למעברים והובלות בינלאומיות על כל ההיבטים של התהליך

נוסעים במחלקת תיירים במטוס. Shutterstock, ShutterStock
טיסה/ShutterStock, Shutterstock

בעידן שבו הגלובליזציה משפיעה על החיים של כולנו ופותחת בפנינו שלל הזדמנויות חדשות, שילוח בינלאומי איכותי הוא משאב יקר ערך. סוניגו מספקת מגוון רחב של שירותים בקטגוריה זו, ובהם הובלות ימיות, הובלות אוויריות, עמילות מכס, אחסון לכל טווח ולכל נפח תכולה, אריזות ייחודיות ועוד. השילוב בין הניסיון הרב שהצטבר בחברה במשך יותר מ-30 שנות פעילות, המצוינות והעובדה שכל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחת הופכת את סוניגו למותג מוביל בתחום השילוח בארץ ובעולם.

שירותי רילוקיישן

רילוקיישן הפך בשנים האחרונות לאחד החלומות המקצועיים הנפוצים ביותר - וגם המתגמלים ביותר. ההזדמנות ליהנות מתקופה מרתקת במקום חדש ובמקביל מקרש קפיצה משמעותי להמשך הקריירה קורצת לרבים. כדי לממש אותה באופן המוצלח ביותר כדאי להתנהל באופן מושכל בפן הלוגיסטי, כך שהמעבר לחו"ל יהיה חלק ונטול תקלות.

סוניגו מעניקה שירותי רילוקיישן לאנשים פרטיים, לעובדי חברות, לנציגי ארגונים בינלאומיים וגם לנציגי שגרירויות. השירות כולל ליווי צמוד לאורך התהליך - ליווי שמשרה רגיעה אמיתית בתקופה שמתאפיינת גם במתח מסוים בלתי נמנע. אנשי המקצוע המנוסים של החברה מאפיינים במדויק את הצרכים של כל לקוח, ועל בסיס זה מוצאים את הפתרונות הנכונים ומיישמים אותם ביעילות.

בנוסף לשילוח האמין והמיומן של התכולה הרצויה, כוללים שירותי הרילוקיישן במידת הצורך גם סיוע בפן הבירוקרטי כולל השגת אישורים נדרשים, עזרה באיתור מקום מגורים והכנתו (כולל למשל התקנות שונות) ואפילו סמינר התאקלמות שמקנה ידע יקר ערך והופך את הימים הראשונים במקום החדש לנעימים הרבה יותר.

עמילות מכס

הבקיאות המקצועית של מחלקת עמילות המכס של סוניגו מאפשרת ליבואנים וליצואנים להקדיש את כל תשומת הלב שלהם לתחום שבו הם מתמחים - וליהנות מראש שקט בכל הנוגע לממשק מול המכס.

ההתנהלות המדויקת והיעילה מול הרשויות הינה שירות משלים לאריזות ולשילוח, ובעלת ערך גם בפני עצמה כמובן. הצוות של סוניגו דואג להגיש מבעוד מועד את כל המסמכים הדרושים ולהעביר ללא עיכובים מיותרים סחורות מכל הסוגים, גם כשמדובר על פריטים המיובאים לארץ וגם כשעל הפרק שחרור סחורה מתחנות מכס בשלל מדינות ברחבי העולם ולמעשה בכל מקום שבו פועלים היצואנים הישראלים. רווח נוסף, מעבר להבטחת המעבר החלק והמהיר במכס, הוא עלויות מינימליות בהתאם לתקנות העדכניות בכל מדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוניגו. יח"צ,
סוניגו/יח"צ

אחסנה לטווח ארוך

הניסיון הרב של סוניגו והמחויבות של אנשי החברה למתן השירות המיטבי לכל לקוח באים לידי ביטוי גם כשנוצר צורך בפתרונות אחסון לטווח הארוך (וגם לטווחים קצרים יותר).

בישראל יש לחברה שטחי אחסון נרחבים במרכז הארץ ובסמיכות לנמלי אוויר וים. בחו"ל נשענת סוניגו על שותפויות ארוכות טווח עם חברות מובילות ולכן יכולה להבטיח, וגם לקיים, אחסון מקצועי לפני השילוח או אחריו. בכל מקום ישנה בחירה בין אחסון מקורה לבין אחסון בשטח פתוח, בהתאם לצרכים, ושימוש במערכות אבטחה מתקדמות כמו גם אמצעים משוכללים לגילוי אש וכיבויה.

הניהול הלוגיסטי המיומן מאפשר להשלים את האחסון במהירות וכן לשלוף את הפריטים הנחוצים תוך זמן קצר מאוד.

אריזות ייעודיות

אחד המרכיבים החשובים ביותר באיכות כל הובלה, ובפרט כשהיא באוויר או בים, הוא איכות האריזה. הטכנולוגיות המתקדמות שסוניגו נעזרת בהן - וביניהן מדי זעזועים, ריפודים סופגי לחות, מד שיפוע שמתריע על הטיה לא רצויה ועוד - הופכות את השילוח לבטוח עבור כל סוגי הסחורות, כולל אלה הרגישות ביותר. גם חומרי האריזה הייעודיים (נייר משי, קרטון מחוזק ואחרים) תורמים לשקט הנפשי של כל מי שמשלח סחורה.

בנוסף, הטעינה והפריקה בכל הצמתים לאורך הדרך מתבצעות במיומנות גבוהה במיוחד ובזהירות מרבית, וכאמור גם האחסון לא מייצר סיכון מיותר.

שירותים לעולים חדשים

מדינת ישראל מעודדת הגירה אליה ומקבלת בברכה כל יהודי שמחליט להשתקע בארץ. סוניגו תומכת בעלייה לישראל ובעולים באמצעות מתן שירותים ברמה גבוהה במיוחד ומכל הלב.

השירותים לעולים החדשים כוללים אריזה מקצועית של התכולה, שילוח בתזמון האידיאלי, שחרור מהיר של הרכוש מהמכס, הובלתו למקום המיועד וגם סיוע במיצוי כל הזכויות וההטבות המגיעות למי שבוחר לחיות כאן איתנו.

אריזה ושילוח של עבודות אומנות

רשימת הלקוחות המגוונת להפליא של סוניגו כוללת גם מוזיאונים, גלריות וכן אספני אמנות פרטיים. הובלת אמנות מחייבת כמובן רגישות רבה במיוחד. השירות כולל גיבוש אסטרטגיה מדויקת בשיתוף הלקוח, ייצור אריזות מיוחדות עבור כל פסל, תמונה, פריט ארכיאולוגי וכו' אם נדרשת אריזה שכזו, שימוש בכל הטכנולוגיות המתקדמות במהלך השילוח, אחסון בתנאים אופטימליים כשיש בכך צורך, וכן שמירה על קשר רציף עם הלקוח ודיווח שוטף לגבי התקדמות הפרויקט.

הובלת מופעים

סוג נוסף של שילוח בינלאומי שלא כל חברה מסוגלת לבצע וסוניגו מתמחה בו הוא הובלת מופעים ותערוכות. הלוגיסטיקה הכרוכה בשינוע תערוכה או מופע מורכבת מאוד כמובן, בין אם מדובר בהובלה פנים ארצית ובין אם בשינוע אל מעבר לים.

כל האיכויות שמאפיינות את סוניגו - בקיאות, למידה מתמדת, ניצול מושכל של כלל הכלים והפתרונות הקיימים, קשרים ענפים עם גורמים מקצועיים רלוונטיים במדינות רבות, זמינות מסביב לשעון, עמידה בלוחות זמנים קפדניים ומחויבות מוחלטת למתן השירות הטוב ביותר שיש - באות לידי ביטוי מושלם בכל מרכיב ומרכיב של ההובלה הייחודית, כולל הפן הבירוקרטי.

זקוקים לייעוץ בנושא עליה לישראל ורילוקיישן?

פנו אל המומחים של סוניגו

מספר הטלפון שלנו הוא: 08-6111222

כתובת המייל שלנו: sales@sonigo.com

אן בקרו באתר https://www.sonigo.com

בשיתוף סוניגו, בשיתוף סוניגו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully