וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגורו שמלמד ישראלים איך לככב במיטה

בשיתוף מיכאל צ'צ'יל, בשיתוף מיכאל צ'צ'יל

26.7.2020 / 13:52

הישראלי שסוחף אחריו אלפי גברים מבטיח ללמד אתכם טכניקה שגורמת לגברים רגילים להפוך להיות "חיות" במיטה. נפגשנו איתו לברר מה סוד הקסם

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל צ'צ'ל/יח"צ

מחקרים רבים מראים כי הצלחה עם נשים היא אחד הדברים החשובים ביותר בחייו של גבר. גם גברים בעלי קריירה מספקת, מעמד כלכלי גבוה ואיכות חיים מצוינת, לעולם לא ירגישו הגשמה עצמית מלאה עד שירגישו שהם מגשימים את עצמם מבחינה זוגית ובמיוחד בחדר המיטות.

אחת הסיבות המרכזיות לחוסר ההצלחה של גברים עם נשים, קשורה בתחושת האישית של הגבר בזמן האינטימיות עם נשים. הסיפוק שהגבר גורם לאישה להרגיש בזירה האינטימית (או בחדר השינה) חשוב, אבל מסתבר שלגברים חשובה יותר תחושת המסוגלות והשליטה בסיטואציה ולא להרגיש שהם שם רק לפרק זמן קצר, במקרה הטוב.

במרבית המקרים - כאשר תחושת השליטה ביחסים האינטימיים אצל גברים לוקה בחסר, מערכת היחסים לא תצליח להחזיק לאורך זמן, כיוון שגברים רבים מרגישים שאינם מסוגלים לספק את עצמם ואת האישה שאיתם כפי שהיו רוצים.

כידוע, בתחום זה יש לא מעט יועצים ומאמנים שמציגים שיטות שונות לשיפור תחושת הגבריות, אך רובם מתמקדים בקשר בין הצלחה ביחסים לבין ריצוי וסיפוק בת הזוג, ולא בחוויה האישית של הגבר.

כאן נכנס לתמונה מנטור מסוג חדש לגברים, שמציג שיטה המבוססת על מיומנות עתיקה, שלדבריו יכולה להפוך גבר רגיל ל"חיה במיטה" ודרך כך לשפר את הזוגיות ואת הביטחון העצמי.

נשמע מבטיח (אולי מבטיח מידי). יצאתי לבדוק.

אם השם מיכאל צ'צ'ל מצלצל לכם מוכר, זה כנראה בגלל שכבר נתקלתם בו במדיה החברתית פעם או פעמיים. מיכאל הוא גורו עולה בקרב גברים צעירים, מבוגרים, וזוגות, שפיתח קורס מהפכני שנסמך על מיומנות עתיקה שעשויה להפוך גבר רגיל למאהב מדהים ולפרטנר מיוחל ביחסים אינטימיים.

נפגשתי עם מיכאל בבית קפה השכונתי, כדי להבין מהי אותה שיטה ייחודית שעוד ועוד גברים לומדים ממנו בקורס אינטרנטי שהוא משווק, והפכה אותו לגורו בתחום שיפור היחסים האינטימיים אצל גברים עם נשים.

מיכאל הוא לא המומחה או המנטור הטיפוסי שהייתם מצפים לראות. הוא לא לובש חלוק לבן, וגם לא חליפה שלושה חלקים. הוא נראה ממש כמו שכן תמים שלא היית חושב שמאחוריו יש קהילה של אלפי גברים שמיישמים את השיטה שלו.

עוד לפני שאנחנו מתחילים לדבר, מיכאל עוד מספיק להראות לי את מסך המחשב שלו, עליו יש גרף שמראה שרק מהבוקר נרשמו לקורס שלו כמה עשרות גברים נוספים. כאן אני כבר ממש סקרן ושואל אותו "מה סוד הקסם שגרם לך להפוך כמעט בין לילה לגורו של אלפי גברים?"

מיכאל מתחיל לספר לי שהוא מאמין שהכל התחיל עוד בילדותו. מיכאל גדל בבית עם שתי אימהות - האימא הביולוגית שלו ואחותה - דודתו. העובדה שמיכאל גדל בסביבה נשית מילדות, הובילה אותו להכיר היטב את העולם הנשי ולחרוט על דגלו את כבוד האישה; "אני מאמין שאני מצליח להבין נשים ולכבד אותן הרבה יותר טוב מהגבר הממוצע." יתכן כי כאן טמון הטריגר של מיכאל לפיתוח המיומנות, ובהמשך של קורס "האליטה של הגברים".

לטענתו, הקורס מאפשר לכל גבר הרוצה בכך, לפתח את המיומנות הנחשקת שהופכת גבר רגיל לגבר מיוחד, המשתייך ל"זן נדיר" שמיכאל מכנה אותו "האליטה של הגברים".

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל צ'צ'ל/יח"צ

אבל איך הצלחת לגבש שיטה כל-כך פרקטית שעובדת בשטח ומצליחה לסחוף אחריך אלפי גברים?

"זאת טכניקה, ואתה צריך ללמוד לסגל אותה לעצמך. כמו שמאמנים שרירים בחדר הכושר ומפתחים את המוח באמצעות תרגילי חשיבה, כך אפשר גם להשתפר בקונג-פו האינטימי - בעזרת אימון ממוקד ומוכח. זה דורש אימונים מכמה סוגים - גם פיתוח של שרירים מסוימים וגם עבודה על המוח, ועל האופן שבו אנחנו תופסים את היכולות האישיות שלנו ושל הפרטנריות שלנו".

לאחר למידה מעמיקה ותרגול לפי ספרים, מאמרים וטכניקות עתיקות, מיכאל התנסה בכך בעצמו וחווה הצלחה שהפתיעה אפילו אותו, בכל הקשור ליחסים עם נשים - למרות שלכאורה, אף פעם לא היו לו בעיות עם נשים.

לאט לאט מתוך יישום עקבי וחוויות שלו ושל חברים קרובים שלא יכל יותר להתאפק מלחלוק איתם את ההתלהבות שלו, התגבשה לה שיטה פרקטית ומדויקת, המגובה בתוצאות אישיות ושל הסביבה הקרובה.

על מנת לסייע לגברים נוספים, מיכאל ארז את השיטה המהפכנית שלו בקורס דיגיטלי מדויק, שמאפשר לכל גבר ללמוד ולפתח את המיומנות שמשדרגת פלאים את מערכת היחסים של הגבר עם זוגתו - במידה ונמצא בזוגיות - או עם נשים בכלל, אשר מקבלות בזכותו גישה ל"גן עדן" שאפילו לא חלמו שקיים או אפשרי עבורן.

במסגרת הקורס גברים לומדים בין היתר, כיצד לשפר באופן ניכר גם את הביטחון העצמי שלהם, שידוע בתור אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחה עם נשים. בנוסף, ישנה התייחסות מקיפה בקורס למערכת האנטומית של הגברים והיבטים פיזיולוגים שבזכותם היכולת להגיע למה שמיכאל מכנה "מולטי", נגישה לכל גבר בריא בגופו ובנפשו.

במסגרת הקורס הגברים לומדים כיצד לשלוט במערכות הגופניות והמנטליות הללו בצורה הטובה ביותר, על ידי תרגילים פרקטיים לאימון שרירי מפתח המעורבים בתהליך, כולל תרגילי נשימה ואנרגיה פשוטים המאפשרים לקסם לקרות בגופם וגם להסב עונג עילאי לבנות הזוג שלהם.

בנוסף, מיכאל, שהוא בעצמו נמצא בזוגיות עם "אשת חלומותיו" כפי שהוא קורא לה, מדגיש כי הקורס מתאים גם לגברים שנמצאים בזוגיות, בייחוד ארוכת טווח. כולנו מכירים את זה, ההתחלה זוהרת ונוצצת ומלאת פרפרים, אך לאחר תקופת ההתרגשות הראשונית, האופוריה נחלשת ואט אט הקשר מתחיל להישחק. התשוקה והאינטימיות שהיו בשיאם בתחילת הקשר מתחילים לדעוך.

במסגרת הקורס, הגברים לומדים ליישם את השיטה שביכולתה לעורר מחדש את היחסים והתשוקה עם בנות הזוג שלהם, להצית מחדש את הניצוץ שהיה בתחילת הקשר אך נשחק עם הזמן והשגרה ולפתוח דלת לעולם חדש, שהייתה נעולה לפני כן.

השיטה המהפכנית של מיכאל צ'צ'ל נחשבת לשובר שוויון כיום בעולם הדייטינג, וגורמת לגברים רבים שהתנסו בקורס לחוות הצלחה אדירה עם נשים ולשפר פלאים את רמות העונג שלהם ושל הפרטנריות שלהם.

הקורס של מיכאל נקרא "האליטה הגברית" ומכיל שיעורים מוסרטים עם הסברים ותרגילים שכל אחד יכול ליישם בבית.

מיכאל מסביר לי שהיום גברים רוצים ללמוד את השיטה שלו במהירות ולכן הקורס שלו מותאם לגברים המודרניים, שרוצים להפוך להיות "זכר אלפא" במינימום זמן ולהשיג תוצאות מדהימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מיכאל, האמת, שגם לי עשית חשק ללמוד את השיטה. איך עובד התהליך?

"מאוד פשוט. אתה נרשם באתר שלי ומשם כבר תקבל את כל ההנחיות שלב אחרי שלב".

טעון בתחושת עילאיות אני ניגש לסמארטפון שלי ומצטרף לקורס. אין ספק שמיכאל הוא דמות ייחודית בתחום המנטורינג לגבריות שגורם לך לרצות ללמוד ממנו.

אגב, מיכאל גם מעניק הדרכה ללא עלות בה הוא מסביר למה גברים לא מצליחים להשתפר בתחום האינטימי למרות מאמצים רבים.

בשיתוף מיכאל צ'צ'יל, בשיתוף מיכאל צ'צ'יל
  • עוד באותו נושא:
  • יחסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully