וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרמון חקירות, פועלים מאחורי הקלעים כל הדרך לחקר האמת

בשיתוף חרמון חקירות, בשיתוף חרמון חקירות

26.7.2020 / 9:29

בחודשים האחרונים נחתו על שולחן עורך מערכת "המומחים" לא מעט פניות מצד קוראים אשר ביקשו לקבל המלצה חמה על חברת חקירות אמינה ויעילה

חרמון חקירות. יח"צ,
חרמון חקירות/יח"צ

על מנת לתת מענה לדרישה ערכנו בדיקה בין כמה חברות מובילות בארץ ובחרנו לשוחח עם דוד חרמון, הבעלים של "חרמון חקירות", חברה אשר פעילה בתחום הסמוי מן העין כבר קרוב ל-20 שנה.

כאשר פנינו אל דוד וסיפרנו לו על בקשת הקוראים הוא לא הופתע לרגע וסיפר כי תקופת הקורונה העלתה מחדש חשש ודרישה לגילוי של פרשיות אהבים מחוץ לחיי הנישואים מצד עשרות לקוחות שלו גם כן. על עולם הבילוש וחקירות של תככים, מזימות ובגידות בכתבה הבאה.

שום דבר לא הכין את דוד חרמון לעסוק בעולם החקירות הפרטיות, אלא היה זה חלום ילדות שצץ לו לאחר שירותי הצבאי כקצין לוחם. על כך הוא סיפר לנו כאשר הגענו לפגישה במשרד החקירות שלו בתל אביב: "כאשר סיימתי את הצבא חשבתי עם עצמי באיזה מקצוע כדאי לי לבחור, אני לא יודע מדוע אבל בחרתי ללכת אחורה אל תקופת הילדות ולנסות לחשוב מה היה החלום הגדול שלי דאז ונזכרתי כי תמיד היתה לי משיכה לעסוק ולמצוא את הנסתר וחבוי, השפעה של הספרים שהיינו קוראים ודמיון בריא של ילד סקרן לדעת".

היום, כמעט 20 שנה לאחר הצעד שבחר לעשות, דוד הוא הבעלים של חברת "חרמון חקירות". לצידו נמצאים עוד ארבעה חוקרים פרטיים וביחד הם פעילים בתחום החקירות הפיננסיות, כלכליות, חקירות אישות כאשר מאומנים בהגעה לחקר האמת ומציאה של כל המידע האפשרי הנחוץ עבור מי שפונים אליהם לקבלת עזרה.

השאלה הראשונה שהפננו אל דוד היתה מה הופך חוקר פרטי לחוקר טוב. הוא השיב: "חוקר טוב חייב שיהיה לו יצר סקרנות גדול מהרגיל, אחד שלא מוכן לקבל שום דבר כמובן מאליו ומעל לכל הוא חייב להיות בעל יכולת ורבלית גבוהה, כריזמה וקסם אישי, כי בסופו של דבר אפשר להשיג את כל המידע בשיחה עם בני אדם. הקסם הזה פותח דלתות וגורם לאנשים לשוחח, לפרוק מהלב וכך ניתן להגיע לחקר האמת".

מעבר לקסם האישי ב"חרמון חקירות" נעזרים בכלי עזר אלקטרוניים ודיגיטליים, מצלמות, מכשירי הקלטה ומכשירים מסוגים שונים שאי אפשר לציין כי בחקירות כמו בחקירות, אי אפשר לגלות את כל הקלפים.

למדנו כי כל סוגי החקירות בסופו של דבר מתנקזות אל בתי המשפט מאחר ומדובר בצורך משפטי גרידא. "אנחנו לא עושים חקירות כדי לפגוע במישהו", סיפר דוד והוסיף, "אין חקירה שנעשית סתם ככה אלא כאשר יש מטרה שלשמה היא הוזמנה, לכן חשובה לנו הסיבה, אחרת אנחנו לא פועלים".

ביקשנו לשמוע על חקירות פיננסיות ומה ניתן לגלות, דוד פירט עבורנו: "אנחנו יכולים להשיג את כל המידע הכלכלי האפשרי של אדם או חברה, היכן הרכוש שלהם נמצא, היכן הם מתגוררים, כמה נדל"ן הם מחזיקים, כולל נכסים בכל העולם, מצב פיננסי לפרטי פרטים, פשוט הכל".

לא פעם "חרמון חקירות" שיתפו פעולה עם משרדים וקולגות מסביב לעולם כאשר נדרשו להשיג מידע חשוב מעבר לים, מדובר בפרט חשוב כאשר מדובר בניסיון לעלות על עקבותיהם של מי שברחו ועזבו את הארץ.

חשוב לדעת, כל חוקר פרטי וכל משרד חקירות חייב להיות מאושר ובעל רישיון מיוחד מטעם משרד המשפטים, אחרת מדובר בעבירה פלילית.

כפי שציינו בתחילת הכתבה, בתקופת הקורונה חלה התעוררות בענף הבגידות, אם חשבתם שהקורונה משאירה את כולם בבית אתם טועים. שאלנו את דוד האם הוא מופתע מהתופעה והוא השיב: "הניסיון לימד אותי לא להיות מופתע משום דבר, גם לא בענייני משפחה, כבר ראיתי את כל הבגידות שבעולם שנעשו בכל מקום אפשרי - באוטו בחניון, בחוף הים ואפילו בבית כאשר ילדים קטנים נמצאו שם, אין סוף לרמה הנמוכה שזה יכול להגיע. יחד עם זה היו לי אלפי מקרים שבהם אחד מבני הזוג היה בטוח כי בוגדים בו ולא כך היו פני הדברים, זה רק מראה שלא תמיד יודעים באמת מה קורה לנו בבית".

על תפיסת עולמו בתחום סיפר דוד: "חקירה טובה תוציא את האמת הנכונה ואני מקפיד להגיד זאת לכל הלקוחות שלי, זה על פי חוק וזה כתוב בהסכם, אני לא מחוייב להביא את התוצאות שהלקוחות מבקשים אלא אך ורק את האמת".

מעבר לאמת דוד משמש לא פעם כסוג של פסיכולוג עבור הלקוחות שלו, לכן יש דברים מסויים שהוא לא ממהר להראות, בטח כאשר מדובר בבגידות, על כך הוא הסביר: "יש דברים שמותר לי להראות ללקוח אבל חשוב להיות רגישים לנושא. מעבר לזה, בגלל חוק הגנת הפרטיות וצנעת הפרט לא כל סרטון וידאו מונח על השולחן, בסופו של דבר כאשר מגיעים לבית משפט אין צורך להראות את האקט המיני אלא מספיק להראות כיעור מסויים וכוונה כדי שאלו ישמשו כראייה".

עולם החקירות זו אומנות בפני עצמה ומי שעוסקים ב"אומנות" הזו בהצלחה כבירה הם "חרמון חקירות".
פרטים נוספים ניתן לקבל במספר טלפון: 03-7261010

או באתר: https://www.hermonpieco.co.il/

בשיתוף חרמון חקירות, בשיתוף חרמון חקירות
  • עוד באותו נושא:
  • חקירות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully