וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם לבחור מצבר לרכב

בשיתוף שיא המצבר, בשיתוף שיא המצבר

26.7.2020 / 8:52

מצבר הוא לב מערכת החשמל ברכב והוא מספק את הכוח שדרוש לו. סביר להניח שכל אחד מאתנו השאיר מתישהו את האורות הדלוקים ולאחר יום גילה שהרכב לא מניע כי המצבר בו התרוקן. אורך חיים של מצבר הינו 3-4 שנים ועם תחזוקה נכונה וטיפול אחת לכמה חודשים, נוכל לשמר אותו יותר

מצבר. depositphotos,
מצבר/depositphotos

בכדי לא להגיע למצב שאנחנו נתקעים עם רכב שלא מניע והמצבר בו שבק חיים, חשוב להיות ערניים לבעיות שעלולות לצוץ אחרי מספר שנים שהמצבר בשימוש ומדי תקופה לבצע פעולות יזומות שיכולו לשמור על אורך חייו. במידה ואין מנוס מלבצע החלפת מצבר, חשוב לבחור בגורם מוסמך שיודע במקצועיות להתקין את המצבר המתאים. אז למה כדאי לשים לב ברכישת מצבר חדש?

# טיפ מספר 1 - תקלות שעליכם להכיר

במידה והרכב לא מניע לפתע, יכולים להיות גורמים שונים שגורמים לתקלה שעלולים להיות בכלל לא קשורים למצבר. לדוגמא, האלטרנטור הוא זה שהתקלקל או שוויסות זרם החשמל המופק ממנו גורם לנפילות מתח ומוציא את המצבר משימוש. אלטרנטור אחראי לספק את החשמל למצבר ואם רכיב זה באמת הפסיק לעבוד הרכב לא יניע והוא עלול להרוס גם את המצבר. בנוסף, עומס חום רב עלול לגרום למצבר לסיים את חייו. חשוב לבחור במצבר מוכר בשוק המצברים בישראל, אשר יתאים למזג האוויר ולאקלים בארץ. תקלה נוספת שכדאי להכיר, וסביר להניח שכולנו מכירים אותה, היא השארת אורות דולקים - דבר שעלול גם להרוס את המצבר - אך ישנם מקרים שטעינת מצבר שהתרוקן מספיקה ואין צורך בהחלפה של מצבר חדש.

# טיפ מספר 2 - התאמת מצבר לרכב

בכדי לבצע התאמת מצבר לרכב ולא לגרום לנזקים שעלולים להופיע מהרכבה לא נכונה של מצבר, יש לתת דגש בבחירת איש מקצוע מוסמך, כמו חשמלאי רכב, בכך תוכלו להיות רגועים ולהמשיך בנסיעה בטוחה. בכדי לדעת במדויק איזה מצבר מתאים לרכב, חשוב לשים לב לשנתון של הרכב, נפח המנוע והאמפר הדרוש בו, על ידי פתיחת הוראות היצרן שבספר הרכב, התייעצות עם גורם מוסמך או פתיחת מכסה מנוע ובדיקה של המצבר אשר מורכב בו היום והזמנה של אותו מצבר. יש לשים לב שקיבלתם אחריות מלאה למצבר של 12 חודשים לפחות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

# טיפ מספר 3 - שמירה על תוחלת חיים

בכדי להאריך את תקופת החיים של מצבר עליכם לעשות בדיקה חיצונית אחת לכמה חודשים ועליכם לוודא שכל חיבורי המצבר תקינים ואינם קרועים, שאין דליפה של נוזל ושיש מספיק מים בתוך המצבר. במידה ועליכם להוסיף מים במצבר, יש להוסיף מים מזוקקים בלבד ואם אתם לא יודעים לעשות זאת, השתמשו בגורם מוסמך שיבדוק על הדרך גם אם ישנה בעיית קורוזיה או כל בעיה אחרת במצבר.

# טיפ מספר 4 - צריכים לבצע החלפת מצבר? פנו רק למומחים

המצבר שבק חיים ואתם לא יכולים להמשיך את שגרת היום שלכם? תוקף האחריות של המצבר עומד להסתיים? אצל שיא המצבר תוכלו למצוא את המצברים האיכותיים ביותר ובמחירים נוחים לכל כיס. השירות מותאם לכל סוג רכב והגעה עד בית הלקוח בזמן המהיר ביותר בכל אזור המרכז. כאשר מתקין מוסמך יגיע לאן שתתאמו, כמובן בהתאם לנוחות שלכם, הוא יבצע בדיקה של טעינת מצבר ובמידה ויראה כי צריך לבצע החלפה של מצבר ישן בחדש, יהיה דגש על התאמת מצבר לרכב לפי נפח המנוע וסוגו. המצבר שתקבלו יגיע עם אחריות מלאה שניתן לממש בכל סניפי היצרן הפזורים ברחבי הארץ. כמו כן, שיא מצברים לרכב מתמחה בהחלפת מצבר עד הבית ללא עלויות של הגעה והתקנה. במידה ואין בעיה של מצבר, לא תחויבו ולא יחליפו לכם את המצבר.

בשיתוף שיא המצבר, בשיתוף שיא המצבר
  • עוד באותו נושא:
  • מצבר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully