וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנה מיריל הרפלקסולוגית של צהלה: תעצרו הכל, תנשמו עמוק ותבלו

בשיתוף יאנה מיריל, בשיתוף יאנה מיריל

23.7.2020 / 20:47

בודדים האנשים שלא יודעים מהי רפלקסולוגיה. לרוב, הטיפול הרפלקסולוגי מתקשר עם "דגדוג ברגליים", "פינוק" ו''נעים'', אך מדובר בטיפול לכל דבר. הרפלקסולוגיה היא שיטת טיפול טבעית המאבחנת ומטפלת באדם דרך כפות רגליו. מטרת הטיפול היא לאזן רמות פיזיות ואנרגטיות בגוף

יאנה מיריל. יח"צ,
יאנה מיריל/יח"צ

בין המרדף היומיומי והרצון להגיע להצלחות במהירות, של כל אחד מאיתנו, החלטנו בצוות המומחים לסקור את נושא הרפלקסולוגיה ולהביא לכם את הבחירה המומלצת ביותר, אז קבלו את יאנה מיריל
בת ה-32 מתל אביב, הידועה יותר בשם "יאנה מיריל, הרפלקסולוגית של צהלה". יאנה היא מטפלת ברפלקסולוגיה, בשיאצו ובדיקור, דואגת לנהל אורח חיים בריא הכוללת כושר, תנועה וספורט.

"המון אנשים מגיעים אליי עם כל מיני בעיות", סיפרה לנו יאנה והוסיפה: "ברוב המקרים הם בסך הכול רוצים להרגיש טוב יותר עם עצמם, חלקם מבולבלים, חלקם חסרי ביטחון, חלקם מיואשים וכאלה שסובלים מהכל ביחד. זה קצת מכאיב לי לפעמים כי כולנו רוצים תחושה טובה בגוף".

יאנה מיריל. יח"צ,
יאנה מיריל/יח"צ

אז מה הקשר בין זה לבין הבחירה שלך במקצוע הרפלקסולוגיה?

"במהלך השנים, שבהן אני עובדת כמטפלת, רכשתי המון יידע וניסיון, אין ספור קורסים והשתלמויות וכמובן נתקלתי בהמון מטופלות או מטופלים שהגיעו אליי כי משהו מפריע להם, משהו הציק להם, לא ישב להם טוב כמו שאומרים. זה יכול להיות כאבי גב, מיגרנות, חרדות, דורבן או אפילו בשביל הכיף. כאשר מגיעות אליי בעיות כאלה, אני מרגישה שהיכולת שלי לפתור אותן היא סוג של שליחות''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יאנה מיריל. יח"צ,
יאנה מיריל/יח"צ

מדוע?

"מאחר ולהיות מטפלת זה לאפשר לעזור לאנשים לעשות בדיוק את מה שאני רוצה. המקצוע מאפשר לי לתקן (מחשבתית ופיזית), לתת, לשנות, להעניק תחושה טובה, להחליף מצב רוח, אפילו לתת תקוות ולהביא את המטופלים שלי למצב מאוזן יותר, להביא להם את היכולת לבחור בחיים טובים. בחרתי במקצוע הזה כי הוא מאפשר לי להגשים את המשאלה שלי - אני כאן כדי לעזור לחיות נכון יותר. יש לי את הידע, הכלים והניסיון. אני רוצה לטפל, לעזור ולהעניק בלי סוף."

יאנה מיריל התחילה ללמוד בגיל 19 את תחום הטיפול. הדבר הראשון שלמדה היה רפלקסולוגיה. "הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות", אמרה יאנה שלפני 5 שנים החליטה לעסוק רק בתחום הזה, עזבה את הדברים האחרים ופתחה את הקליניקה שלה. ההצלחה הגדולה שלה בצהלה עברה מפה לאוזן ומהר מאד מיטב כוכבי הביצה המקומית הגיעו אליה לקבלת טיפול: בר רפאלי, שלי גפני, סנדרה רינגלר, אסתי גינצבורג ובעלה עדיי קייזר, כוכבי חתונה ממבט ראשון, רביב כנר, לירן כהנר, שאול בן אדרת, אנשי עסקים בכירים בתעשייה, בלוגרים, מובילי קהל ועוד.

מרבית האוכלוסיה שבאה ליאנה מיריל סובלת מחרדות ולחץ. החיים בעולם המערבי מוציאים אותנו מאיזון והרפלקסולוגיה נותנת תחושה טובה ונוחות. "כשאני מתחילה לעשות רפלקסולוגיה יש תחושת שחרור ללא התניות ומילים, רק במגע. הרפלקסולוגיה נוגעת במקומות הללו. ברגע שמתחילה חווית ההתמסרות יש תחושת רגיעה והרפיה. זה מאד עוזר לכאבים, במהלך הטיפול משתחררים הרבה חומרים כימיים מהגוף, זה מעניק תחושת הרפיה'' אמרה יאנה.

בעולם הרפלקסולוגיה, כל האיברים, הפנימיים והחיצוניים שנמצאים על גוף האדם, יש להם מיפוי בכפות הרגליים. מה שהרפלקסולוגיה עושה היא פשוט עוברת ישירות לאותו איבר. לדוגמה, אנשים שסובלים מ-מיגרנות, יכולים לזכות לטיפול בבעיה עם נגיעה באזור של בוהן כפות הרגליים, דרך עיסוי ולחיצות, משם זה עובר לראש ומקל על הכאב. אזורים נרחבים בגוף שלא מקבלים מענה או מוזנחים במשך תקופות יוצרים סוגי מצוקה כגון כאבי פיזי, במגוון תופעות פיזיות שונות במימד הנפשי: סטרס, כעס, חרדה, מתח - הדבר מצריך טיפולים ארוכים ומשמעותיים. "למזלי ברפלקסולוגיה, כף הרגל מתמצתת את האיזורים של האיברים הפנימיים בגוף האדם. בטיפול נכון, מדויק ובזמן קצר ניתן להשלים את הטיפול ולהרגיש הרבה יותר טוב ולשפר את איכות החיים. כמובן שזה תהליך, אך מי שמתמיד ומגיע כל שבוע רואה תוצאות מדהימות. אנשים הפסיקו תרופות בעקבות הטיפולים אצלי". אמרה יאנה.

יאנה מיריל. יח"צ,
יאנה מיריל/יח"צ

מה הלאה?

''יש לי הרבה חלומות אבל כרגע אי רוצה שהעולם ידע מי זאת יאנה מיריל, יש לי המון מה להציע מבחינה טיפולית. הטיפולים שלי מאד מאזנים ומרגיעים, זאת חוויה שלא חווים במקומות אחרים, אני שומעת פידבקים מהאנשים שבאים אלי ונשמעים בשחיקה נוראית ואצלי הם מצליחים להירדם להרגע ולצאת מכאן בתחושה חיובית ואופטימית. בהמשך אני חולמת לנהל עסקים שקשורים לתחום הזה, לעסוק בקטע של נפש האדם. אני רוצה להביא משהו ייחודי בתחום הזה, משהו שלא קיים באף מקום".

טיפול רפלקסולוגיה אחד אורך 45 דקות. מהרגע שנכנסים ליאנה היא מעניקה אווירה מדהימה עם ריחות ומוזיקה מרגיעה. יש לה גיגית בחדר הטיפולים שכוללת מים חמים, סבון ושמן. מהרגע שהמטופל נכנס לחדר ומוריד את הנעליים הוא חש מגע נעים במיוחד, רגע לפני שהוא עולה למיטה. צריך לחוות את זה כדי להבין מה בדיוק אנחנו מתארים לכם. "מהרגע הזה יש תחושה של התמסרות" אמרה יאנה מיריל שמתפארת בהמון סיפורי הצלחה של אנשים שסבלו מחרדות, לא ישנו טוב בלילה, סבלו מדופק מואץ, זיעה קרה וכדומה. ''אנשים חשבו שהם עומדים למות, הייתה להם ממש חרדת הישרדות, אבל הכל רק במחשבות ולא במציאות. מה שהרפלקסולוגיה עושה זה לדעת להתמודד עם חרדה במהלך הטיפולים''. הוסיפה יאנה.

אנחנו חיים בעולם מטורף ולא יודעים איך לעצור ומה שיאנה עושה ב-45 דקות הוא להרגיע, לנשום רגע ולקבל טיול נעים כדי לחזור למציאות בצורה הרבה יותר רגועה. בסגר הקורונה היו ליאנה המון פניות מאנשים אבל היא כיבדה את ההוראות: "היה לכולם חופש קולקטיבי, די נהניתי מהשקט הזה. כאשר חזרתי- היה טירוף. היו לי עומסים ושמחתי לטפל באנשים שבחרו בי ולא הלכו לרפואה הקונבנציונלית". אגב, בעקבות משבר הקורונה, יאנה העניקה לשתי לקוחות טיפולים במתנה מאחר והם נקלעו למשבר נפשי גדול. עוד נקודה אשר מציגה את הנתינה והאהבה שלה לתחום.

טלפון: 052-648-8255

yanamiril@gmail.com

כתובת: צפון תל אביב

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף יאנה מיריל, בשיתוף יאנה מיריל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully