וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן העדן של חובבי הטבע והבריאות: ''אורן בית טבע''

בשיתוף אורן בית טבע, בשיתוף אורן בית טבע

23.7.2020 / 15:46

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והשלכתו על בריאותנו. התמיכה באימוץ אורח חיים בריא צוברת תאוצה ועל כן חנויות הטבע הפכו לפופולריות במיוחד בתקופה זו. אנו במערכת המומחים יצאנו לבדוק עבורכם את חנויות הטבע המובילות בישראל

אורן בית טבע סניף סביונים, יהוד. יח"צ,
אורן בית טבע סניף סביונים, יהוד/יח"צ

אחת מרשתות הטבע הוותיקות בישראל הינה "אורן בית טבע". קרוב ל30 שנים שרשת "אורן בית טבע" הינה המגדל של שוחרי הטבע והבריאות באזור בקעת אונו. הרשת נחשבת לפורצת הדרך בתחום חנויות הטבע בישראל, שכן כאשר נפתח סניף הדגל שלה, ברחוב סעדיה חתוכה 26 ביהוד, תחום חנויות הטבע היה בחיתוליו.

עם השנים, החנות הפכה לתחלופה הולמת כמקור למוצרי טבע ובריאות אל מול הפארמים השונים. חנויות הרשת נחשבות למוקד עלייה לרגל בקרב חובבי הטבע והבריאות בבקעת אונו ובאזור המרכז כולו. כיום הרשת מונה שלושה סניפים, מתוכם שניים ביהוד וסניף נוסף בקריית אונו.

על אף ההצלחה הגדולה והנהירה של לקוחות רבים אל סניפי הרשת, מדובר בעסק משפחתי, שבני המשפחה מקפידים לשמור עליו ככזה, על מנת לשמר את חווית הרכישה במקום. מייסדי החנות הם יוסי ואתי, זוג שוחרי טבע ששמו לעצמם כמטרה להוביל את לקוחותיהם לקיום אורח חיים בריא באמצעות מזון טבעי ושימוש יעיל בתוספי תזונה.

אורן בית טבע. יח"צ,
אורן בית טבע/יח"צ

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרי טבע ובריאות: מזון אורגני, ויטמינים, צמחי מרפא, מוצרי תינוקות ומגוון מוצרים נוספים, שפע "מזונות על" לשמירה על בריאות איתנה, תבלינים, פירות יבשים, אגוזים ותחליפי קפה. בנוסף, בחנות מספקים מענה לאוכלוסיות שזקוקות להתאמה במוצרי המזון - מגוון מוצרים ללא גלוטן, מוצרים לסוכרתיים ומחלקת תזונה עשירה ביותר לצמחונים וטבעונים.

לצד מוצרי מזון ותוספי תזונה, ב"אורן בית טבע" משווקים מוצרים לטיפול בצרכים רפואיים ובבעיות בריאות מסוגים שונים ואף מוצרי קוסמטיקה ללא כימיקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אורן בית טבע סניף קריית אונו. יח"צ,
אורן בית טבע סניף קריית אונו/יח"צ

ההקפדה ב"אורן בית טבע" הינה על טריות ואיכות ללא פשרות. בשיחה עם יוסי ניתן להבחין כי מאפיינים אלו הם שמייחדים את החנות שלו ותורמים לפופולריות שלה "הניסיון הרב עומד לרשותנו משום שכיום אנו מתמחים בבחירת המוצרים באיכות הגבוהה ביותר. המוניטין שלנו הוא נר לרגלנו ולכן אנו דואגים שהלקוחות שלנו יהנו ממוצר איכותי ובריא."

עם זאת, הטריות והאיכות בחנות אינם באים על חשבון השירות. כאמור, ליוסי ומשפחתו מערכת יחסים אישית עם לקוחותיהם. כל לקוח שנכנס לחנות זוכה ליחס ראוי וליעוץ במידת הצורך, מתוך רצון להעניק ללקוח חווית קנייה ייחודית. כמו כן, בעמוד הפייסבוק של הרשת תוכלו ליהנות ממגוון מתכונים ייחודיים וטעימים במיוחד לצמחונים וטבעונים.

הייחודיות של ''אורן בית טבע'' טמונה בעובדה כי חנויות הרשת מצליחות לייצר קהילה של חובבי טבע ובריאות, אשר פוקדת את החנות באופן קבוע. הלקוחות זוכים לקבל ייעוץ אישי לגבי כל מוצר בחנות, ואף ביעוץ מקצועי מאתי בכל הקשור לנושא הנטורופתיה ואורח חיים בריא. חנויות הרשת מהוות מקום מפגש שכונתי עבור אנשים רבים שמקפידים על אורח חיים בריא, כך נוצרה קהילה של שוחרי טבע סביב החנות.

אורן בית טבע. יח"צ,
אורן בית טבע/יח"צ

השירות המיוחד ואיכות המוצרים ב''אורן בית טבע" אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמעריפים שבחים רבים אודות החנות. כך מספר יניב, לקוח קבוע: "חנות מדהימה עם מגוון רחב של מוצרים ובמחירים הוגנים מאוד, אבל הדבר הכי חשוב זה היחס והשירות המדהימים של המקום הזה, יוסי ורועי תמיד שם לעזור לייעץ ולהסביר, תענוג של מקום."

במבט לעתיד, ברשת ''אורן בית טבע'' אינם נחים על זרי הדפנה ומתמקדים בפיתוח שיטות ריפוי חדשות באמצעות מגוון שלם של מוצרים על מנת להעניק חוויה בריאה ומפנקת לכל לקוחותיהם.

"אורן בית טבע" רשת חנויות טבע ובריאות

סניף מדרחוב, סעדיה חתוכה 24, יהוד 035364308

סניף סביונים, החורש 4 יהוד 035518870

סניף קריית אונו - שלמה המלך 40 035289890

לדף הפייסבוק

בשיתוף אורן בית טבע, בשיתוף אורן בית טבע
  • עוד באותו נושא:
  • טבע
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully