וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרופ אנרגיה סולארית: כך תחזקו את הביטחון הכלכלי שלכם

בשיתוף גרופ אנרגיה סולרית, בשיתוף גרופ אנרגיה סולרית

23.7.2020 / 14:59

בימים בהם הקורונה לא משחררת מאיתנו, הרבה מאד אנשים מנסים לחשב מסלול מחדש, בעיקר על איפה ניתן להשקיע את הכסף ולקבל תשואה גבוהה ללא סיכון? אחת התשובות שעלו לבדיקה במערכת שלנו היא התקנת מערכת סולארית

גרופ אנרגיה. יח"צ,
גרופ אנרגיה סולארית/יח"צ

אם ברשותכם גג פנוי (70 מ"ר לפחות) תוכלו להתקין מערכת סולארית שתייצר עבורכם הכנסה קבועה עם תשואות מרשימות של 12% עד 15% בשנה וכל זה ללא סיכון. התקנת מערכת סולארית תיצור לכם הכנסה פאסיבית חודשית ועם זאת, היא תאפשר לכם להיות יצרן של אנרגיה ירוקה ולהפחית את פליטת המזהמים הנוצרים בזמן הפקת החשמל בתחנות הכח (כך תהפכו מצרכן ליצרן באמצעות ייצור של חשמל סולארי).

התקנת מערכת סולארית על הגג הינה תהליך פשוט ללא התעסקות עם בירוקרטיה וללא כאבי ראש, הרבה בזכות ''גרופ אנרגיה סולארית'' שמשווקת את השירות שלה לבתים פרטיים, סככות ומפעלים. בשיחה שערכנו עם צמד הבעלים של ''גרופ אנרגיה סולארית'', יהושע שוורץ ויהודה שפר, קיבלנו זווית חדשה ומהפכנית על התחום שלא ממש מוכר וידוע בחברה הישראלית.

השניים החלו את דרכם בתחום בבתים הפרטיים שלהם, במקום בו הם גרים: "עסקנו וחקרנו את התחום. יצא לנו לעבוד מול הרבה חברות, החזקות ביותר בשוק בתחום הסולארי. התחלנו לחקור את הנושא מבחינת המפרטים הטכניים, ההספקים, המחירים וראינו שיש הרבה מה ללמוד בשוק'' פתח את דבריו יהושע שוורץ. מאחר ולא לכולם יש את הזמן והיכולת להבין בדיוק מה ההבדלים בין חברה אחת לשניה או מה היתרון בחברה מסוימת, החלטנו לתת מספר דגשים שצריך לשים אליהם לב.

גרופ אנרגיה. יח"צ,
גרופ אנרגיה סולארית/יח"צ

מה היתרון של GROOF?

"הבנו שאנחנו רוצים מערכת שתהיה אמינה לאורך שנים, אבל עם מחירים שהלקוח יהיה מרוצה מהם. ראינו שיש הפרשים גדולים במחירים, אבל לא רק המחיר הוא הדבר שמכריע בבחירה, אלא החשיבות שיש מישהו שמעניק אחריות לשנים רבות. מדובר במערכות עם השקעה של אלפי שקלים ולכן לגטימי שתהיה לך אחריות לאורך שנים רבות''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה מבדיל אתכם מחברות אחרות בשוק האנרגיה הסולארית?

"מכיוון שרוב הלקוחות כנראה לא מצויים בפרטים ולא ידעו להבדיל בין המפרטים השונים ומה היתרון והחיסרון בכל חברה, החלטנו להרים את הכפפה וליצור מודל בו כל הצדדים מרוויחים. מה שמבדיל אותנו זה שאנחנו לא החברה שמתקינה ולא חותמים מולנו חוזה, אנחנו למעשה בוחנים את החברות השונות ואת ההצעות שלהם ומפנים לקוחות אך ורק לחברה שמצד אחד נותנת מחירים אטרקטיבים ומאידך בדקנו וחקרנו אותה לעומק הן בפן המקצועי ניסיון, ידע, מפרט טכני, צוותי התקנה וכו' והן בפן השירותי, אחריות, מענה מהיר ואיכותי לתקלות. דבר חשוב שאנחנו מוודאים זו האיתנות הכלכלית של החברה שאיתה אנו עובדים וזאת בכדי לתת שקט נפשי לכל מי שמתקשר עם החברה בכך שהוא ידע שיהיה מי שיטפל בו גם בעוד 10 שנים. הדבר המדהים במודל הזה הוא שהלקוח לא משלם לנו שום דבר ולא מתחייב כלפינו למעשה הוא יכול רק להרוויח דרכנו. כמו כן, תמיד ניתן לקחת הצעת מחיר מחברות נוספות ולבדוק אותנו. יש לשים לב שאת הצעת המחיר לוקחים מחברה רצינית שתוכל לעמוד בהתחייבויות".

גרופ אנרגיה. יח"צ,
גרופ אנרגיה סולארית/יח"צ

איך זה קורה?

"הלקוח מקבל הצעת מחיר, ללא התחייבות וללא עלות, ויודע שיקבל חברה טובה אשר תתקין לו את המערכת. כמו כן אנו אומרים לו למה כדאי לשים לב, נותנים לו דגשים ואם יש לו שאלות הוא גם מוזמן לפנות אלינו אחרי החתימה. יש ללקוח יתרון גדול שהוא לא משלם לנו שום דבר - יש לו רק איך להרוויח מהסיפור הזה''.

כאשר ביקשנו להיכנס לעובי הקורה רצינו לבחון אלו דברים אנו צריכים שיהיו לנו בטרם ההתקנה: 70 מ''ר גג או יותר, בית חוקי ומאושר עם טופס 4, חיבור חשמל קבוע מחברת החשמל וחיבור תלת פאזי. אין ספק כי מדובר בדרישות די בסיסיות ועל פי הבדיקה שלנו, אין כמעט בירוקרטיה שהיינו צריכים להתעסק איתה. ''ברגע שהלקוח חותם הוא לא מתעסק עם כלום". אמר יהודה שפר והוסיף: "בסופו של דבר הוא יקבל מערכת מחוברת לחברת החשמל, אשר תזרים לו כסף. המערכת מותקנת על הגג והיא מייצרת חשמל, את החשמל הזה הוא מוכר לחברת חשמל ובחשבון הוא יראה כמה הוא ייצר ויעשו לו קיזוז. במערכות ביתיות אפשר להגיע עד להכנסה שנתית של 24 אלף ש''ח, אשר פטורה ממס ובנוסף יש כמובן תרומה סביבתית בכך שהוא מייצר חשמל נקי ומונע זיהום".

גרופ אנרגיה. יח"צ,
גרופ אנרגיה סולארית/יח"צ

כמה עולה המערכת ומה הרווח הצפוי?

לקוחות רבים אינם רוכשים את המערכת עם הון עצמי אלא נעזרים במימון ובהחזר הלוואה בהתאם לרווח השנתי מהמערכת. טווח המחירים בבתים פרטיים נע בין 50000-100000 ₪ בהתאם לגודל הגג, בתשואה של 12-15% בשנה. במערכות מסחריות התשואה נעה באזור 20% בהתאם לגודל הגג ואילו המחיר: מאות אלפי ₪ ומעלה. מרגע חתימת החוזה ועד ההתקנה הסופית הזמן המשוער להשלמת התהליך הוא ארבעה חודשים.

יהושע שוורץ ויהודה שפר מנהלים את החברה ועובדים עם החברות הגדולות בשוק כמו חברת ''אנרפוינט''. שוורץ הוסיף: "השאיפות ענקיות, אנחנו רוצים שאנשים יצליחו להתקין מערכת סולארית שתשפר את המעמד הכלכלי שלהם, כך הם יצליחו לייצר רווחה כלכלית בלי לגזול מאמץ משפחתי וכאבי ראש נוספים. בקורונה , הרבה אנשים עדין באי ודאות, יש להם פה הזדמנות להכנסה פסיבית מובטחת".

גרופ אנרגיה סולארית מעניקה בסוף התהליך חוזה חתום ל-25 שנה מול חברת חשמל ואפשר לדעת מראש כמה סכום ייכנס לכם בכל שנה, בהתאם להתקנה. התעריף של חברת חשמל הוא קבוע. ''אין פה בורסה, עליות, ירידות אלא חוזה חתום. יש שמש? המערכת מייצרת עבורכם כסף" הוסיף שפר וסיכם: "אנשים בעלי גגות לא מודעים שכל עוד הגג שלהם עומד ריק הם לא מרוויחים כסף. עד שאתה מחפש להכניס כסף, אתה לא חייב לעבוד יותר שעות''.

המדינה הצהירה בעבר שהיא רוצה להגיע עד שנת 2020 להגיע לייצור של עשר אחוז חשמל סולארי בישראל אך כרגע אנו עומדים על 4 אחוז בלבד. ''לאחרונה המדינה הורידה את כל החסמים, לא צריך אישור מהרשות המקומית ולא להיות עוסק פטור''. סיכם שוורץ.

לשיחת יעוץ ללא עלות וללא התחייבות, צרו קשר:

052-6028695 יהושע

050-9521012 יהודה

אתר

פייסבוק

בשיתוף גרופ אנרגיה סולרית, בשיתוף גרופ אנרגיה סולרית
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully