וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת אבגי: מעצבת האופנה שכובשת את המגזר החרדי באמצעות פריטים אופנתיים וצנועים

בשיתוף לבנת אבגי, בשיתוף לבנת אבגי

23.7.2020 / 14:32

המעצבת לבנת איבגי מביאה בשורה חדשה אל עולם האופנה הישראלי בהשקת קולקציות אופנתיות המשלבות בגדים צנועים מלאי סטייל

שמלה בגזרה קלאסית עם הדפסים מבד סאטן לייקרה. יח"צ,
שמלה בגזרה קלאסית עם הדפסים מבד סאטן לייקרה/יח"צ

אחד היסודות החשובים ביהדות הינו צניעות האישה שבאה לידי ביטוי באמצעות לבוש הולם. עם זאת, הלבוש הצנוע כולל מגבלות המצמצמות את אפשרויות הבחירה של נשים המעוניינות לשמור על צניעותן בין מגוון החנויות הפזורות ברחבי הקניונים ומתחמי חנויות הביגוד. המחסור בהיצע מגביר את הביקוש לאופנת נשים צנועה ואופנתית כאחד.

לנוכח כך, עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכן קולקציות שמתאימות לקוד הלבוש הצנוע של המגזר הדתי אך שומרות על סטייל ושיק מיוחד במינו. אחת מהמעצבות המובילות בישראל בתחום המגזר הדתי-חרדי הינה ליבנת איבגי, המתמחה בעיצוב המשלב צניעות עם קו אופנתי ייחודי.

לבנת הרגישה בעצמותיה את ההיצע הנמוך עבור נשים המעוניינות לשמור על צניעות כאשר ניסתה ללא הרף לרכוש בגדים אופנתיים, ששומרים על גזרה צנועה, על כך היא מספרת "אחת הבעיות של בנות דתיות שהן מגיעות לחנויות בגדים הינה שרוב הבגדים לא יכולים להתאים להן. הנושא היה קרוב לליבי ובער בתוכי תקופה ארוכה. סירבתי לקבל זאת כעובדה מוגמרת, ולכן החלטתי לשלב בין האהבה שלי לעיצוב ואופנה לרצון שלי לשמור על הכללים הברורים של הצניעות."

החיבור הייחודי שלה לעולם האופנה העיר בה את המוטיבציה לפתוח חנות מקוונת בה תשווק את הפריטים המעוצבים שלה. לבנת הקימה הכול בכוחות עצמה, החל מניהול משא ומתן מול מפעלים מחו''ל ועד לדוגמנות של הקולקציה שלה. כיום האתר נוחל הצלחה גדולה בקרב נשות ישראל שמעדיפות להתלבש צנוע אך לשמור על סטייל מיוחד. בנוסף, לבגדים הצנועים יש ביקוש אדיר גם מעבר לים, שכן לבנת מבצעת משלוחים בין לאומיים לכל רחבי העולם.

בחנות תוכלו ליהנות ממיטב הקולקציות של לבנת, מעצבת בחסד עליון, אשר מאופיינות בבגדים קלאסיים בלוק אירופאי מלאי סטייל, בדים מלאי עור וקטיפות בשילוב צבעים חיים. בחנות המקוונות תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים החל מסגנון רחוב יומיומי ועד שמלות ערב מפוארות.

עורכת המערכת התקשתה לעמוד בפיתוי במהלך צפייה בקטלוג של בגדיה של לבנת באתר. הפריטים השווים שצדו את עיניה במיוחד:

שמלה בגזרה קלאסית עם הדפסים מבד סאטן לייקרה

שמלה בגזרה קלאסית עם הדפסים מבד סאטן לייקרה. יח"צ,
שמלה בגזרה קלאסית עם הדפסים מבד סאטן לייקרה/יח"צ

שמלת דמוי עור בצבע שמנת בגזרה קלאסית ועל זמנית

שמלת דמוי עור בצבע שמנת בגזרה קלאסית ועל זמנית. יח"צ,
שמלת דמוי עור בצבע שמנת בגזרה קלאסית ועל זמנית/יח"צ

שמלת שיפון מהממת בצבעים חיים

שמלת שיפון מהממת בצבעים חיים. יח"צ,
שמלת שיפון מהממת בצבעים חיים/יח"צ

לבנת מדגישה כי מעבר להשראה שהיא סופגת מעולם האופנה האירופאי, היא מקפידה ביתר שאת על פריטים שנשים ירגישו בנוח איתם "אני מאוד מקפידה על יצירת גזרות נוחות ומחמיאות. חשוב לי שהלקוחות שלי יהנו וירגישו בנוח כאשר הן לובשות את הבגדים שלי."

מעבר לאיכות הבגדים ולמראה האופנתי והמיוחד, הייחודיות של הפריטים של לבנת איבגי טמונה בהקפדה על גזרות מדויקות ובחירת בדים איכותיים ונעימים. לבנת מדגישה כי "בכל דגם בקולקציות מושקעת מחשבה רחבה. אני בוחרת בקפידה את הבדים האיכותיים ביותר תוך עבודה עם המפעלים והיצרנים המובילים בשוק העולמי על מנת להעניק ללקוחות שלי את הטוב ביותר. עם זאת, אני משתדלת שהמחירים יהיו נוחים לכל כיס, בשונה ממחירי מותגי מעצבים."

עורכי המערכת שמחו להכיר את לבנת וצופים לה עתיד גדול בעולם האופנה הישראלי. מילה של מומחים.

לאתר

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף לבנת אבגי, בשיתוף לבנת אבגי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully