וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגע הקסם: ארז שושני טיפולים במגע

בשיתוף ארז שושני, בשיתוף ארז שושני

23.7.2020 / 14:11

"מגע הרוך גובר על המכה". המגע הוא אחד החושים הקדומים ביותר שלנו וחשיבותו חוצת זמנים ותרבויות שונות. הטיפול באמצעות המגע הינו אחד מהתחומים המתפתחים ביותר ברפואה האלטרנטיבית ומחקרים מוכיחים כי הוא בעל ערך טיפולי רב

ארז שושני טיפולים במגע. יח"צ,
ארז שושני טיפולים במגע/יח"צ

אחד מהמטפלים הבכירים בתחום הטיפול במגע שיצא לנו לשוחח איתו הוא ארז שושני, רפלקסולוג בכיר ומעסה מוסמך בעל ניסיון של 5 שנים בתחום במהלכן טיפל במאות מטופלים, כאשר חלק גדול מהם הם מטופלים קבועים אשר זוכים לטיפולים כחלק משגרת חייהם. בשיחה שערכנו איתו, ארז מספר על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום ועל המודעות ההולכת וגוברת לגבי חשיבותה של הרפואה המשלימה. "עוד מילדות רפואה משלימה תמיד העסיקה אותי. תמיד הקפדתי לשמור על נפש בריאה בגוף בריא באמצעות פעילות ספורטיבית ותזונה נכונה, לכן כאשר התבגרתי זה היה אך טבעי מבחינתי ללמוד את התחום באופן מקצועי. יוצא לי לדבר לא מעט עם המטופלים שלי ועם אנשים רבים על כך ונראה שכיום יותר ויותר אנשים מבינים שרפואה משלימה היא רפואה מונעת ושיש להקפיד עליה דווקא בשגרה על מנת לשמור על הנפש ועל הגוף שלנו כבריא".

ארז מעניק טיפולים ועיסוי גוף כולל טיפול עמוק ברקמות. הטיפולים מאופיינים במיומנות גבוהה ובצורה מקצועית על מנת להוביל לשחרור הגוף בצורה אולטימטיבית. בכך המטופלים נהנים מטיפולי גוף וחוויה רוחנית יוצאת דופן. ארז מתמחה בכאב ומטפל בפציעות ספורט שונות ובכאבים כרוניים בגב, בצוואר וברגליים.

ארז שושני טיפולים במגע. יח"צ,
ארז שושני טיפולים במגע/יח"צ

בניגוד לרבים בתחום, ארז מעניק חווית טיפול ביתי ומגיע עד לביתם של המטופלים באזור ראש לציון, באר יעקב, רחובות, בת ים והסביבה. כמו כן, למעוניינים לשנות אווירה ולקבל טיפול במקום ניטרלי, ניתן לבצע את הטיפולים בקליניקות ייעודיות.

הייחודיות בטיפולים של ארז טמונה בקשר האישי הקרוב שהוא מטפח עם המטופלים שלו החל מהפגישה הראשונה "הקשר האישי בין המטפל למטופל הינו הכרחי. כאשר נוצר אמון בנינו המטופל יכול להתמסר במהלך הטיפול ובכך לשפר משמעותית את תוצאות הטיפול. אני מקפיד ליצור קשר קרוב עם המטופלים, להיות קשוב לבעיותיהם ולדברים שפחות נוחים להם במהלך הטיפול על מנת לגרום להם להרגיש בנוח."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ארז שושני טיפולים במגע. יח"צ,
ארז שושני טיפולים במגע/יח"צ

במסגרת הטיפול, ארז משוחח תחילה עם המטופל על מנת לתכנן את הטיפול המתאים עבורו "עיסוי מתאים מאוד לספורטאים, מתאמנים או אנשים שעוסקים בעבודה פיזית. לרוב הכאבים הם בגב, בידיים או בברכיים. העיסוי עוזר להרגיע את כל הלחץ ולהזרים את הדם כראוי. לעומת זאת, רפלקסולוגיה כוללת הפעלת לחץ על נקודות מסוימות בכף הרגל, שנמצאות בהתאמה לאיברים או מערכת איברים בגוף. הרפלקסולוגיה ייעודית לאנשים שצריכים לעבור תהליך כדי להרגיש את השינוי. במהלך הרפלקסולוגיה המטופל נוטל חלק פעיל בתהליך. מומלץ לבצע סדרה של טיפולים רפלקסולוגים על מנת להביא לתוצאות מיטביות. כמו כן, הטיפול הרפלקסולוגי נוח יותר עבור חלק מהאנשים כיוון שהוא פחות אינטימי, המטפל לא מתפרש על כל הגוף של המטופל ונמצא די רחוק ממנו, אפשר לומר שהכי רחוק שאפשר בתחום טיפולי המגע."

פעמים רבות מקור הבעיה הרפואית והכאבים שהמטופל חווה הינו בפן הרגשי ולכן יש לעבוד בצורה שונה "כאשר המקור לבעיות הינו רגשי, אני משתמש בטכניקות ייעודיות להורדת הלחץ וההגנות באמצעות עיסוי נינוח."

איכות הטיפולים והשירות המקצועי שארז מעניק אינם נעלמים מעיניהם של לקוחותיו, שדואגים להרעיף עליו שבחים רבים, כך מספרת אחת המטופלות, נטליה "היו לי כאבי גב איומים, בהמלצת חברה פניתי לארז. קבענו כבר לאותו היום בערב, הגיע אליי הביתה עם מיטת טיפולים ועשה פלאים לגב שלי."

עורכי מערכת המומחים התמלאו קנאה במסגרת העבודה על הכתבה אודות הטיפולים המפנקים והיעילים של ארז שושני, בעל מגע הקסם.

ארז שושני טיפולים במגע

לפרטים נוספים 0528506153

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ארז שושני, בשיתוף ארז שושני
  • עוד באותו נושא:
  • מגע
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully