וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FIT K: השיטה המהפכנית לבניית תזונה נכונה ואימוץ אורח חיים בריא

בשיתוף FIT K, בשיתוף FIT K

23.7.2020 / 12:10

אין זה סוד כי אורח החיים המודרני, במסגרתו התרגלנו לישיבה ממושכת ולאכילת מזון מתועש וזמין, מוביל לעלייה במשקל. עלייה זו מביאה אנשים רבים למסקנה כי עליהם לבצע דיאטה קפדנית, שבדרך כלל מלווה בקשיים רבים

אלי אלימלך. יח"צ,
אלי אלימלך/יח"צ

רובנו מכירים את השפעת הדיאטה מקרוב. במשך מספר שבועות או חודשים מתאמצים מאוד לרדת במשקל ומייסרים את עצמינו לדעת, מגיעים ליעד שמחים ומאושרים, אך לאחר תקופה קצרה מאוד חוזרים חזרה אל המשקל העודף, ולעיתים אף מוסיפים קילוגרמים נוספים. הבעיה העיקרית בדיאטות הקונבנציונליות היא חוסר ההתמדה. בנוסף, דיאטות מרובות פוגעות בפעילות המטבולית, במסת השריר וחושפות את הגוף לשינויים קיצוניים המזיקים לו.

בדיוק לשם כך נוסד FIT K, ארגון ארצי לאורח חיים בריא. בארגון חרטו על דגלם מחויבות לטפח בקרב לקוחותיהם שגרת אורח חיים בריא, תוך התאמה אישית לכל לקוח והקפדה על נוחות ככל הניתן, באמצעות הקניית עקרונות תזונתיים ופעילויות ספורט מהנות.

בשיחה שערכנו עם אלי אלימלך, מייסד פיט קיי, הוא מספר "בשל הקושי הרב בשימור הדיאטה לאורך זמן, אנו ב"פיט קיי" פיתחנו שיטה ייחודית שמלמדת שגרת תזונה נוחה ונכונה עם דגש על יחס אישי ותמיכה וזאת בהתאם להעדפות האישיות, שגרת החיים, גיל, רמת פעילות ועוד."

פיט קיי. יח"צ,
FIT K/יח"צ

במה השיטה שפיתחתם שונה מהדיאטות הקונבנציונליות שקיימות כיום?

"בשונה מתהליך הדיאטה הקונבנציונלי, ב FIT K ההתמקדות היא בשינוי ההתנהלות ובשימור אורח חיים בריא ומאוזן, כאשר הירידה במשקל תגיע כפועל יוצא של שינוי ההתנהלות וההרגלים. השיטה המהפכנית שפיתחו מאפשרת לנו לספק למתאמנים שלנו כלים לאורח חיים בריא ושמירה על משקל מאוזן, תוך נוחות מרבית ועם התאמה לשגרת החיים המודרנית, בה לעיתים ישנם פיתויים רבים ואירועים שונים בהם התפריט משתנה.

אנו מקפידים להתאים באופן אישי את התוכנית לאופי המתאמן, גילו ושגרת חייו. באמצעות הענקת כלים פרקטיים, הנעה למשימות והגשמה בדרך ליעדים, המתאמנים מקבלים מענה מקיף המותאם באופן אישי אליהם. כך כל מתאמן מקבל תכנית מותאמת אישית, שמספקת מענה למשתנים שונים."

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מה כולל תהליך הליווי שלכם?

"לכל מתאמן ישנו מאמן מקצועי שמלווה אותו לכל אורך התהליך. כבר לאחר ההרשמה נערכת פגישת אבחון במהלכה נבדק המצב הפיזיולוגי של המתאמן כמו אחוזי שומן, מסת שריר ושומן תוך בטני. כל נרשם עובר שיחת אבחון מקיפה אודותיו, על מנת שהמדריך יכיר את המתאמן בצורה הטובה ביותר ויזהה את הכשלים בהתנהלות ודפוסי החשיבה שהביאו אותו לעודף המשקל. לאחר מכן המאמן בונה באופן שיטתי ומובנה "שביל התנהלותי חדש" - שכולל תכנית מותאמת אישית, חלופות נוחות להתנהלות השגויה וכלים פרקטיים ליישום. המאמן והמתאמן נמצאים בקשר טלפוני \ ווטסאפ על בסיס יום יומי, כולל הדרכה מלאה בעניין שגרת התזונה, שמתבססת על חלוקה תזונתית והתאמה אישית של סדר היום בהתאם לשגרת חייו של המתאמן."

למי התוכנית של FIT K מתאימה?

"התכנית שלנו מתאימה לכל אדם שמעוניין לרדת במשקל, לחטב את הגוף ובעיקר לשמור על כך לאורך זמן וליהנות מאורח חיים בריא ומאוזן."

אלי אלימלך. יח"צ,
אלי אלימלך/יח"צ

האם הליווי כולל הדרכה בפעילות ספורטיבית?

"למתאמנים קיימת אופציה להצטרף לאימוני הספורט של FIT K, המתבצעים בתשעה מרכזי ספורט ברחבי הארץ. בארגון ישנם 200 מאמנים הפזורים ברחבי הארץ, בעלי רקע מקצועי בתחום ובוגרי הכשרה ייעודית של פיט קיי. כל האימונים שלנו מחולקים לפי רמות. הרמה הבסיסית ביותר היא אימון יסודות שמותאם בדיוק בשביל מי שרק מתחיל. כל האימונים הינם בעלי דגש חוויתי, על מנת לגרום למתאמנים ליהנות מהאימון, במטרה לשמר זאת לאורך זמן. מתוך ניסיון של מאות מתאמנים שנהנים, מתמידים והשיגו תוצאות, גילינו שרק באמצעות אימון ספורטיבי מהנה באוויר הפתוח נוצרת האווירה הייחודית שגורמת למתאמנים לאהוב את האימון, להתמיד וגם להגיע לתוצאות ממשיות של מיצוק, חיטוב והרזיה."

ומה לגבי התוצאות? מהם ההישגים שהמתאמנים בארגון הצליחו להשיג?

"אחד היתרונות הגדולים של המתאמנים שעברו את התהליך הוא ירידה איכותית במשקל כלומר הורדה באחוזי שומן ועליה במסת השריר, זה מתבטא במראה מוצק וצעיר יותר וזאת תודות לאיזון הנכון בתזונה שמעודד בנייה וחידשו מסת שריר ושריפת מאגרי שומן. ויתרה מכך - הם למדו כיצד להתנהל מבחינה תזונתית על מנת לשמור על התוצאה לאורך זמן ובניית אורח חיים בריא."

לאתר FIT K

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף FIT K, בשיתוף FIT K
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully