וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירי שמיעה זעירים מבית פטיפון

בשיתוף פטיפון מכשירי שמיעה, בשיתוף פטיפון מכשירי שמיעה

23.7.2020 / 11:07

הטכנולוגיה של המאה ה- 21 היא נפלאה, ונראה שקצב ההתפתחות שלה רק גדל בקצב מטורף; בכל יום צצים עוד ועוד פטנטים מעולים בכל התחומים. היום, נספר לכם על מכשירי שמיעה זעירים המתבססים על טכנולוגיה מתקדמת שמטרתה לסייע ולהקל על כבדי השמיעה, ואלו הסובבים אותם

בעיית שמיעה. pixabay,
שמיעה/pixabay

ודאי לא תופתעו לשמוע, שלא קיים אדם חסין לחלוטין מפני הידרדרות השמיעה שלו - בין אם מדובר בפגיעה בשמיעה בעקבות רעשים חזקים, הגיל שנותן את אותותיו ואפילו ליקוי שמיעה מולד. בבסיסו של דבר גם מי שנולד עם שמיעה מושלמת לחלוטין, יהיה חשוף לכל אורך חייו לרעשים וסכנות שעלולים להשפיע על השמיעה ולדרדר אותה. לפתע פתאום ובלי שתבינו בעצמכם שזו הבעיה, תמצאו את עצמכם מגבירים מעט יותר את הווליום של הרדיו או של הטלוויזיה, רוכנים קרוב יותר לאיש השיחה שמולכם כי נדמה לכם שלא שמעתם טוב את מה שאמר לכם, בלי לקשר בכלל לעובדה שייתכן שכושר השמיעה שלכם נפגע.

מכשיר קטן עם יתרונות עצומים

כשמדברים על מכשירי שמיעה, המחשבה הראשונה תיצור תמונה של מכשיר ענק, מסורבל ומכוער שמתיישב לנו על האוזן וממש לא בצורה אסתטית. עם השנים, הטכנולוגיה אפשרה היווצרותם של מכשירי שמיעה זעירים ומשוכללים, שלא נופלים מהדורות הראשונים של מכשירי שמיעה מהמאה הקודמת. כבר נשמע טוב, נכון? ובכן, למכשירים הזעירים והנפלאים הללו יש יתרונות נוספים עבור המשתמשים:

• ביטחון עצמי גבוה - בעבר, היה קל מאוד לזהות כבדי שמיעה שמשתמשים במכשירים, מכיוון שפשוט אי אפשר היה לפספס אותם. הדבר היה גורם לאנשים הנזקקים למכשירים אלו, לדחות את השימוש בהם או לוותר עליהם לחלוטין, ולו רק בשל ההרגשה שחלילה מישהו יראה את מכשיר השמיעה שלהם כסימן לחולשה. כיום, המכשירים כמעט בלתי נראים בעיניי המתבונן כך שהמשתמש יוכל להמשיך בשגרת חייו כרגיל וללא כל מחשבות טורדניות על הסביבה.

• טכנולוגיה נוחה במיוחד - בעבר, המכשירים הגדולים היו כבדים ומסורבלים ולמרות שסייעו למשתמש לשמוע טוב יותר, השימוש בהם היה עול של ממש. כיום המצב שונה לחלוטין; המכשירים מותאמים באופן אישי לתעלת האוזן של המשתמש, והמכשירים עצמם משתנים בהתאם לרמת השמיעה של האדם. ישנם מכשירים שמתאימים לבעיות קלות עד בינוניות, ואחרים שמתאימים לבעיות חמורות יותר.

• חיים ללא דאגות - כמה פעמים יצא לכם לוותר על יציאה כזו או אחרת כי פשוט לא התחשק לכם להתאמץ על מנת לשמוע את מה שקורה סביבכם? זה הזמן להיפרד לשלום מהדאגות הללו, להצטייד במכשיר שמיעה מתקדם ולצאת לכבוש את העולם!

אילו סוגים של מכשירי שמיעה זעירים קיימים בשוק?

כאמור, ישנם כמה סוגים של מכשירי שמיעה זעירים בגדלים, סוגים ובטכנולוגיות שונות.

CIC: Completely in the canal - כלומר, מכשיר שמיעה שכולו בתוך תעלת האוזן. זהו המכשיר הקטן ביותר שתוכלו למצוא, הדרך היחידה להבחין בי היא להביט היישר לתוך אוזנו של המשתמש. הוא ממוקם קרוב מאוד לעור התוף, מה שהופך את הצלילים לטבעיים יותר ומאפשר להשתמש בהגברה נמוכה יחסית, כך שהסוללה נשמרת זמן רב יותר. יתרון נוסף של מכשיר זה טמון בעובדה שניתן לנהל שיחות טלפון בקלות, מכיוון שהמכשיר הוא פנימי.

ITC: In the canal - כלומר, מכשיר שמיעה שרובו נמצא בתעלת האוזן והוא מגיע עד לתחילת התעלה. גם מכשיר זה כמעט בלתי נראה לחלוטין, וגם הוא מסייע לטבעיות הצליל ולשימוש נוח בטלפון. יתרון אחד שלו על פני המכשיר הפנימי לחלוטין, הוא האפשרות לשחק עם הווליום בהתאם לנוחות המשתמש.

• ITE: In the ear - מכשיר זה נמצא בתוך אפרכסת האוזן. הוא אמנם קטן מאוד, אך כן נראה לעין. עם זאת, נראה שרבים מעידים כי המכשיר נוח ברמה גבוהה מאוד, והוא מאפשר פונקציות הנוגעות לווליום, כיוון אוטומטי ועוד. בנוסף, המכשיר מתאים לרוב בעיות השמיעה ברמות השונות.

• Open Fit - מכשיר זה נמצא לחלוטין מחוץ לאוזן, והוא מורכב משני חלקים; האוזניה הנמצאת בתוך תעלת האוזן, ומערכת הקלט אותה מרכיבים מאחורי האוזן. בין שני החלקים מחברת צינורית סיליקון. למרות שהוא נשמע מסורבל, ניתן להסתיר את המכשיר בקלות ולהנות מיתרונות של מכשיר חיצוני אך עם זאת - דיסקרטי! נוסף על כך, אנשים עם בעיות שמיעה שהעידו על חוסר נוחות בשימוש במכשירים בתוך תעלת האוזן, מספרים על נוחות מרבית וחופש תנועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כשמדובר על מכשירי שמיעה מחירים הם לא הקריטריונים הכי חשובים

איכשהו, עבור מי שמחפש מכשירי שמיעה מחירים הם הדבר הראשון שיבדקו טרם הרכישה. ובכן, כדאי לדעת שלא מדובר בקריטריון הכי חשוב שעליכם לחשוב עליו. הטווח הוא בסך הכל רחב מאוד, ומשתנה בהתאם לתכונות הטכניות של כל אחד מהמכשירים הקיימים, הטכנולוגיה, וכמובן - היצרן.

באופן עקרוני, קופות החולים מסייעות לאלו הזקוקים לרכישת מכשירי שמיעה זעירים ומשתתפת בעלות. השאלה הגדולה ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה אתם מקבלים מהמכשיר? כלומר, עד כמה חשוב לכם לשמוע את המרצה במידה ואתם סטודנטים, עד כמה אתם רוצים להתגבר על הקושי לשמוע את השאלות שהנכדים שואלים אתכם, ועוד.

ברגע שיהיו לכם התשובות לשאלות הללו, יהיה לכם קל יותר לבחור את המכשיר המתאים ביותר, כמובן תוך כדי שאתם מתבססים על רמת בעיית השמיעה, הנוחות שלכם, וקריטריונים נוספים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

כל דקה ללא מכשיר שמיעה - היא דקה מבוזבזת

כדי לעזור לכם לבחור, מומלץ מאוד להתייעץ עם חברה העוסקת במכשירי שמיעה, לבצע את ההתאמה בצורה מושלמת לרמת השמיעה, הצרכים והדרישות האישיות שלכם. הרי ביננו, אתם הרי כבר חושבים על כך זמן מה, ובעצם לא ברור כל כך מדוע אתם מתעכבים. אם אתם מחפשים מכשירי שמיעה מחירים הם לא הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו, כפי שכבר למדתם. מכשירי שמיעה זעירים הם משנים סדרי עולם, משדרגים את חייהם של אנשים עם לקות שמיעה בכל רחבי העולם וכעת גם הגיע תורכם להתקדם לעולם חדש ומלא בצלילים, קולות ומילים שתוכלו סוף סוף לשמוע.

פטיפון הוא מכון שמיעה מקצועי משווקת את המכשירים הגרמניים המובילים בתחום השמיעה מזה עשור, ועובדת בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בשוק מזה 35 שנה. בהנחות בגובה סל הבריאות וקופות החולים באופן פרטי, אנחנו דואגים שהתהליך יהיה מהיר ויעיל עבור הלקוח ללא ניירת ובירוקרטיה. לכן, המומחים שלנו מגיעים עד בית הלקוח.

לפרטים נוספים ומידע נוסף: 0723953552 בקרו באתר

בשיתוף פטיפון מכשירי שמיעה, בשיתוף פטיפון מכשירי שמיעה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully