וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוקים מבשרת ציון: מתחם הנוחות המוביל באזור

בשיתוף פינוקים, בשיתוף פינוקים

23.7.2020 / 10:51

מגוון ענק של משקאות אלכוהוליים ויינות, מאכלים מסביב לעולם ואפילו מסעדת בשרים - מתחם פינוקים שליד מבשרת ציון מציע מכל טוב

פינוקים חנויות נוחות. יח"צ,
מתחם פינוקים/יח"צ

צוות המומחים שלנו יצא לאחרונה למבשרת ציון על מנת לבחון את תחום היינות והאלכוהול בעיר אבל, במקרה או לא, הוא מצא את עצמו במתחם נוחות שעונה על הרבה מעבר לכך. במתחם עצום, אשר משתרע על פני 300 מטר, מצאנו הרבה מעבר ליין ואלכוהול. מדובר על חנות הנוחות ''פינוקים'' שמציעה מגוון רחב ועשיר של משקאות אלכוהול, בירות ויינות במבחר הגדול ביותר באזור ובמחירים אטרקטיביים.

לצד מאות סוגים של משקאות אלכוהול, שמנו לב שכל לקוח קיבל יחס אישי ותשומת לב מלאה לכל צרכיו, עד כדי כך שכל מי שמגיע למתחם זוכה לכוס קפה על מנת להעניק תחושה טובה וחמימה מצד הבעלים. עם זאת, ראינו כי העובדים נעו בין המדפים והלקוחות, הציעו עזרה, הסבירו על המוצרים השונים, ידעו לייעץ בדיוק מה וכמה לקחת, לפי מספר אנשים וסוג האירוע, כאשר הכל באווירה חיובית, משפחתית ומקצועיות.

פינוקים חנויות נוחות. יח"צ,
מתחם פינוקים/יח"צ

לשם השוואה, ביררנו על המבצעים החמים במתחם והשבוע החליט הבעלים של ''פינוקים'' עובד אבוטבול, לפנק את הלקוחות שהגיעו עם מחירים מפתיעים:

בלוויני - 189 ש"ח
שיבאס ליטר -125 ש"ח
גולד לייבל ליטר- 189 ש"ח
אמרולה ליטר-85 ש"ח
ג'ין קראפטרס- 119 ש"ח
שאטו דה גליליי, 2 ב- 140 ש"ח
פייב סטון לבן/ רוזה, 2 ב- 140 ש"ח
ווילד טרקי בורבון 99 ש"ח
3 פחיות מונסטר ב10 ש"ח

פרט לכל סוגי המשקאות שחיפשנו במחירים ובאיכות, מצאנו כי ''פינוקים'' מציעה גם מגוון מוצרי טבק איכותיים, סיגריות, סיגרים, סדנאות יין וימי טעימות של מוצרים ותיקים וחדשים. המתחם העצום כולל גם מחלקת ימי הולדת ואירועים, בה מצאנו את כל מה שאתם צריכים לאירוע פרטי, החל מאגף מיוחד לממתקי גומי, מתנות לימי הולדת, בלונים, ועד אביזרים שמתאימים לכל מסיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פינוקים חנויות נוחות. יח"צ,
מתחם פינוקים/יח"צ

בחנות הנוחות תמצאו גם את מחלקת ''מזרח ומערב'', אשר משלבת את כל חומרי הגלם האיכותיים ביותר מהמטבח האסייתי, המקסיקני והאיטלקי: טורטיות, רטבים, פסטות מיוחדות, קמחים, תבלינים ועוד. כמה מטרים ספורים משם עומדת לה מעדניית הגבינות המרשימה בה תוכלו למצוא ולטעום כל אחת מבין גבינות הבוטיק המשובחות, מבית היוצר של באשר גבינות. מחלקת המעדנייה כוללת גם מגוון מאפים ומתוקים הנאפים במקום מדי יום.

"יש לנו כאן מתחם קולינרי שנותן מענה להרבה מאד אנשים'' סיפר לנו עובד אבוטבול והוסיף: "לפני כשנה עברנו למתחם החדש במבשרת ציון, השדרוג שעשינו היה מבורך ותנועת האנשים בהחלט מחממת את הלב, גם בימים אלו של הקורונה". אין ספק שהמחירים אטרקטיביים בכל המחלקות ופרט לעובד אבוטבול, פגשנו גם את מנהל המתחם, עמרי אבוטבול שניצח על שאר אנשי הצוות במקום ביד רמה, אחראית ואדיבה.

ממש בימים אלו מתחם ''פינוקים'' השיק מסעדת בשרים ''מכלא'' אשר כוללת מאכלים ותבשילים מרוקאיים עכשוויים עם חזון, כך שמי שרוצה לעצור להתרעננות קלה באמצע יום עבודה יכול לעשות כן וליהנות מהריחות והטעמים שפשוט משאירים טעם של עוד.

פינוקים חנויות נוחות. יח"צ,
מתחם פינוקים/יח"צ

לקוחה שביקרה במקום אמרה: "לא הכרתי את המתחם, לכן שאלתי עשרות חברים עם ניסיון, היכן כדאי לקנות הכול לאירוע. 99% מהם אמרו לי, חד משמעית, פינוקים מבשרת ציון, אז הגעתי. המחירים שווים ביותר ומעל הכול, בעלי המקום פשוט מקסימים. נותני שירות אדיבים ביותר. בימים של העלאות מחירים, טוב שיש עסקים שנועדו לשרת את הציבור עם מחירים הוגנים וחווית קניה".

מתחם ''פינוקים'' החדש כולל נגישות מלאה למקום וחניה גדולה. כמו כן שירות משלוחים של מגוון מוצרים אפשר לבצע בימים אלה. שמונה שנים מאז שהם יצאו לדרך, בהחלט אפשר לומר כי מדובר בסיפור הצלחה.

טלפון: 02-5023502

שעות הפעילות:

א-ה: 8.00-23.00
שישי: 8.00 עד שעה לפני כניסת שבת.
מוצ''ש: רבע שעה אחרי יציאת שבת ועד 23.00

כתובת: שדרות החוצבים 19 מבשרת ציון.

פייסבוק

בשיתוף פינוקים, בשיתוף פינוקים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully