וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESP מציגה את מערכת GES: כך תימנעו מרוב הפסקות החשמל

בשיתוף ESP, בשיתוף ESP

23.7.2020 / 8:47

מהיום ניתן לחזות נפילות חשמל הרבה לפני שהן קורות - מערכת GES עושה זאת בהצלחה וחוסכת להרבה מאד אנשים הוצאות רבות ועוגמת נפש, כל זה עוד לפני שמדברים על אסונות. אז למה שגם אתם לא תיהנו ממנה?

ESP. יח"צ,
ESP/יח"צ

ההגנות הקיימות בתשתיות החשמל של מרבית מבני התעשיה ובמבנים ציבוריים, הנן דור ישן ואינן נותנות הגנה מספקת מול הסכנות הרבות הקיימות במערכות החשמל המסועפות. כמו כן תחזוקת החשמל הופכת עם השנים להיות משימה קשה בהרבה. מערכות החשמל החדשות מורכבות מאד ובעלות ריבוי מקורות הזנה (שנאים, גנרטורים, מערכות אל-פסק ועוד). חברתE.S.P - Electrical Systems Protection פיתחה את מערכת GES אשר מאתרת את תקלות החשמל (שעליהן אין אינדיקציות כלל בעידן הישן) מיד בתחילתן ומעדכנת את הלקוח, על ידי ממשק קל ונוח לתפעול .

צוות המומחים שלנו בדק את הנושא ומצא כי הלקוח מקבל נתונים על כל התקלות, מכל מקום ובזמן אמת - דבר המאפשר לקבל החלטות במהירות בטרם ייגרם נזק רב יותר. מעבר לכך, מערכת GES מכילה פונקציות חשובות נוספות: רשם נתונים, בקרת מבנה, מונה אנרגיה ועוד. חברת ESP פיתחה את מערכת GES אשר הינה הבסיס הרחב לניהול האנרגיה במתקן החשמלי וממשיכה לפעול ולפתח את התוספות והשינויים הדרושים על מנת לוודא שמערכת GES תהיה הפלטפורמה הנוחה והרלוונטית ביותר עבור לקוחות המעוניינים בהגנות מושלמות.

ESP. יח"צ,
המערכת של ESP/יח"צ

משה כהן גדול, מנכ''ל ESP אמר: "אנו מתייחסים לכל המערך כמערכת חשמל אחת וכל הלוחות חשמל, בהם מותקנת מערכת GES, מתקשרים ביניהם דרך תוכנה מקשרת אחת. אנו מודעים לצורכי הלקוח ואנו ממוקדי מטרה לתת לו את המענה הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר לכל בעיה. אנשינו הינם אנשי שירות מעולים ומקצוענים בתחומם: מהנדסים, מתכנתים, אנשי אלקטרוניקה ורשתות וכמובן צוות תמיכה. אנו תמיד מוכנים לעזור".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ESP. יח"צ,
המערכת של ESP/יח"צ

כיצד מערכת GES מצליחה לחזות נפילת חשמל עתידית?

"נפילות חשמל מתרחשות לרוב משני מקורות: מתקלות הזנה ללוח (ממעלה הזרם) או מקצרים הנגרמים כתוצאה מכשלים בצרכנים ובתשתיות אחרי הלוח (ממורד הזרם). כל כשל באחת מחוליות אלו עלול לגרום לנפילת חשמל.

"אין ספק כי תשתיות החשמל המודרניות מסועפות מאד וכוללות ריבוי הזנות, גיבויים וצרכנים מסוגים שונים. למרות ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות בסוגי ההגנות בלוחות החשמל, עדיין הגנות אלו אינן מסוגלות להתמודד עם חיזוי התקלה הבאה שתגרום להפסקת חשמל או קצר. מהגנרטור בתחנת הכח ועד למנורה בקצה קו האנרגיה עוברות נקודות רבות וכשל קטן באחת מהנקודות הנ"ל יכול להוביל לקטסטרופה ולנזקים משמעותיים, עד לכדי פגיעה בחיי אדם.

''איש האחזקה אמור לוודא שכל אחת מהחוליות בדרך, חזקה מספיק, ורק כך יצליח לשמור על תשתיות החשמל מפגיעה וכשל'' אמר משה כהן גדול והוסיף: "בכדי להצליח במשימה זו, יש צורך גם בטכניקה לחיזוי התקלות הבאות ע"י ניטור חכם, מאחר וכמעט כל נפילת חשמל נגרמת כתוצאה מתהליך ולא מ "מכת גרזן". ניתן כמובן לנטר את התהליך ולהסיק שבמידה ונתעלם ממנו, הכתובת על הקיר, נפילת החשמל הבאה תגיע במוקדם או במאוחר".

ESP. יח"צ,
המערכת של ESP/יח"צ

דוד שמש, ראש תחום חשמל ובקרה במכון ויצמן, המליץ למכון לרכוש את המערכת ולאחר מכן סיפר על שביעות רצונו: "המערכת ויתרונותיה הוצגו בפני ואף בוצעה הדגמה במבני המכון. בזמן קצר אותרו מספר תקלות חמורות שעד ההדגמה לא ידענו על קיומן. במקרה אחד מעטפת מדיח כלים תעשייתי הייתה תחת מתח וטרם התפתחו הזרמים אשר הפעילו את ההגנות. כתוצאה מהזרם התפתח שדה אלמ"ג שחורג מהתקנות .בזכות האיתור טיפלנו בליקויים - המערכת תרמה ושיפרה את רמת הבטיחות ואיכות הסביבה בתשתיות החשמל במכון ויצמן".

לסיכום, ניתן היום לעשות יותר בכדי לשמור ולהגן על תשתיות החשמל שלנו מ "הברבור השחור" הבא. בריאותה של התשתית שלנו ניתנת לניטור וכך, ע"י מערכת GES תוכלו להימנע, מהתקלות העתידיות
ניתן להתקשר למתן יעוץ או להצגת המערכת ללא תשלום.

050-2741329 משה

לינקדאין

פייסבוק

אתר:

בשיתוף ESP, בשיתוף ESP
  • עוד באותו נושא:
  • חשמל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully