וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הפרחים טירה: תתכוננו להתרגש

בשיתוף עולם הפרחים טירה, בשיתוף עולם הפרחים טירה

22.7.2020 / 15:20

פרחים לבת הזוג? סידורק פרחים לשולחן בארוחה? בעולם הפרחים בטירה מספקים פרחים וסידורי פרחים לרחבי הארץ

עולם הפרחים טירה. יח"צ,
עולם הפרחים טירה/יח"צ

מתכננים לשלוח לבחירת ליבכם זר פרחים? אולי דווקא סידור פרחים מרשים למשרד החדש של בן הזוג? או זר מתוק לשמח את בת הזוג? נהדר. כפי שרובנו יודעים, אין דבר יותר נפלא מלקבל פרחים בהפתעה מאדם שיקר לליבנו. פרחים מוסיפים צבע, פרחים מוסיפים יופי ומעלים חיוך על הפנים של כולנו.

חושבים על סידור שולחן מרשים וחגיגי עם סידור פרחים נאה? בצדק, מאחר והדבר תורם בצורה ייחודית למראה ומוסיף לאווירה בכל מקום. אם מדובר בסידור פרחים להנחה על השולחן, אשר מעוצב באופן ראוי, זה ישדרג את האווירה וישרה רוגע ונועם בקרב הסובבים אותו. עיצוב שולחן מושקע כולל את סידורי הפרחים לשולחן המונחים לרוב במרכז השולחן, או היכן שתבחרו.

עולם הפרחים טירה. יח"צ,
עולם הפרחים טירה/יח"צ

מי שמתמחה כבר עשור בעיצוב, שזירה וסידור זרים ופרחים איכותיים היא האנה דאעס, בעלת החנות המצליחה ''עולם הפרחים בטירה'', אשר מציעה פרחים וזרים לכל מטרה ואירוע: ימי הולדת, כנסים, חתונות, זרי כלה, קישוט רכבים, זרי אבל ועוד. בבואנו לבחון מומחים בעיצוב וסידור פרחים הגענו אל ''עולם הפרחים בטירה'' אשר מתמחה בתחום. תוך כדי השיחה עמה חשנו במתן הדגש שלה על שירות אישי, מקצועי, אמין וברמה אחרת מעל שאר החנויות באזור.

''עולם הפרחים בטירה'' נפתחה לפני שמונה שנים ומבקרים בה אנשים מכל הגילאים, כאשר החנות מבצעת גם משלוחי זרים בכל בארץ. בשנה האחרונה המקום שודרג והחל להציע לקונים גם בשמים ושעונים ממיטב המותגים. כך למשל, בחנות תוכלו למצוא שעוני מותגים כמו ראדו, ארמאני, גיס, מייקל קורס, סברובסקי ועוד. בשמים? כל סוגי הבשמים לגבר ולאשה, לצד בשמי בוטיק ומארזי מתנות יוקרתיים לכל הגילאים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עולם הפרחים טירה. יח"צ,
עולם הפרחים טירה/יח"צ

בעלת החנות, האנה דאעס, אמרה: "תמיד חשבתי על התחום הזה והתאהבתי בעיצוב וסידור פרחים. אני קונה את הפרחים, מכינה ומספקת אותם ללקוחות. אני אוהבת לתת את הטאץ' האחרון, שזה יראה כמו שצריך, אני אוהבת לראות איך זה יושב יפה על הוואזה בחנות. חלומות ושאיפות תמיד יש, אבל קודם אני כל אני מייחלת שהמצב יחזור לקדמותו ובהמשך אני חולמת לפתוח עוד סניפים בתחום''.

עולם הפרחים טירה. יח"צ,
עולם הפרחים טירה/יח"צ

אחד הלקוחות שהגיע לחנות סיפר: "מדובר בחנות נעימה ויפה עם מבחר שמתאים לכל כיס, שירות אדיב בהחלט. זוגתי אמרה שהפרחים שלהם פשוט לא רוצים לנבול, הם פורחים זמן רב, יפים, מיוחדים ונותנים תחושה של חיות ואותנטיות. העיצוב היפה העניק מעוף לאירוע החתונה שלנו. פרחים תמיד מפיחים חיים ואור ויוצרים אווירה נעימה''.

אז אם בא לכם לפנק מישהו או להזמין עיצוב פרחים לאירוע - ''עולם הפרחים בטירה'' זאת הכתובת, עם משלוחים לכל הארץ.

טל: 09-9743625

‏050-882-2479


שעות פעילות: א-ש 10.00 - 22.00
רחוב בב אל חאן, טירה (בוויז: עולם הפרחים טירה)

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף עולם הפרחים טירה, בשיתוף עולם הפרחים טירה
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully