וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

gal gardens יעצב לכם גינה מהחלומות

בשיתוף gal gardens, בשיתוף gal gardens

22.7.2020 / 14:30

זה לא כל כך משנה אם יש לכם גינה פרטית, גינה בבניין מגורים משותף או כל סוג של גינה אחרת המיועדת לגידול צמחים - מוטב שיהיה לכם גנן מקצועי שיבצע בה עבודות גינון ויטפל בה כמו שצריך, על הצד הטוב ביותר. אין כמו לראות את הירוק מלבלב, מטופל ותמיד מאורגן

gal gardens. יח"צ,
gal gardens/יח"צ

צוות המומחים שלנו יצא לשטח כדי לבחון מגוון עבודות של גננים ברחבי הארץ ומצא כי גינון הוא תחום רחב אשר לא מתאים לכל אחד. מגנן מקצועי נדרש לאהוב את הטיפול בגינה ואת העבודה שברובה מתבצעת בריכוז מלא. מהבדיקות שערכנו הבנו שגנן צריך להציג ידע על צמחיה, פרחי העונה, תנאי מזג האוויר וכמובן לתת דגש על כל סוג אדמה שהיא, ולסיום: מומלץ כי יהיה לו חוש אסתטי וכישרון עיצובי.

חברת gal gardens מספקת את כל שירותי הגינון לקהל גדול של לקוחות מכל אזור המרכז. בראש החברה עומד גל שבתאי, גנן מקצועי עם למעלה מ- 18 שנות ותק. gal gardens מעניקה את שירותיה ללקוחות פרטיים ועסקיים מתל אביב, קריית אונו, פתח תקווה ושאר ערי מרכז הארץ. "המטרה שלנו היא לאפשר ללקוח להגשים את החלום, ולעצב את הגינה המושלמת עבורו" אמר גל שבתאי והוסיף: "אנו יודעים לתת ללקוחות שלנו בדיוק את מה שהם מחפשים, בזכות הניסיון העשיר והיכולת המקצועית הגבוהה, רצינות מלאה בעבודתנו ומעבר לכל, האזנה לכל הבקשות והצרכים שלהם''.

gal gardens. יח"צ,
gal gardens/יח"צ

אין ספק שאפשר לאגד את עבודות הגינון למספר תחומים עיקריים כמו הקמת גינה, תכנונה, עיצובה ותחזוקה באופן שוטף. על פי הבדיקה שערכנו, חברת gal gardens מספקת את שירותיה לכל דורש, לרבות: חברות אחזקת בניינים, ועדי בתים משותפים, בעלי בתים פרטיים, עסקים, מוסדות, רשויות מקומיות ובעיקר אדריכלים ומעצבים מובילים.

החברה מובילה בתחום הקמה, עיצוב ותכנון גינות חדשות, התקנת מערכות השקיה, התקנת תאורת גן, גיזום וכריתה של עצים, אספקת דשא מוכן, התקנת דשא סינתטי, התקנת דקים ופרגולות, הוספת גדרות רשת, התקנת ריצוף אבן מכל הסוגים ועוד. בין לקוחותיה מצאנו חברות בנייה מובילות ועסקים מובילים באזור המרכז כגון לנדוור, בדנקידט, ארומה, BBB וכמובן אדריכלים ומעצבים מובילים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
gal gardens. יח"צ,
gal gardens/יח"צ

כאמור, גל שבתאי מבצע את כל סוגי עבודות הגינון עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, ודואג לספק לכולם את העבודה הטובה והאיכותית ביותר. לסיכום אמר: "החלק המרכזי בעבודה שלי ושל הצוות היא לתת ללקוח בדיוק את מה שהוא מחפש, לכן אני קשוב ודואג לבצע עבורו עבודה מדויקת, שעומדת בציפיות הגבוהות". היכולות המקצועיות הגבוהות אשר נחשפנו אליהן מאפשרות לגל שבתאי לבצע גם עבודות מורכבות ברמת גימור גבוהה מאוד.

gal gardens. יח"צ,
gal gardens/יח"צ

אז אם אתם מחפשים גנן אמין לגינה יפה ומטופחת, עם ניסיון ומוניטין, זמינות גבוהה ושירות מסור צרו קשר:

טלפון: 053-4420431

פקס: 03-9346790

לאתר

לפייסבוק

מייל: ginungal@gmail.com

כתובת: אחוה יעקב 79, פתח תקווה

שעות פעילות: א' - ה' 7.00-20.00
שישי: 7.00- 14.00.

בשיתוף gal gardens, בשיתוף gal gardens
  • עוד באותו נושא:
  • גינות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully