וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדים ייעוץ משכנתאות: החברה שתלווה אתכם צעד אחר צעד להשגת המשכנתא המשתלמת ביותר

בשיתוף צעדים ייעוץ משכנתאות, בשיתוף צעדים ייעוץ משכנתאות

22.7.2020 / 14:12

המשכנתא היא העסקה הגדולה והמורכבת ביותר שרוב האנשים יבצעו בחייהם, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם גורם מקצועי בטרם לקיחתה. מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות מקצועי על מנת שייצג את האינטרסים שלנו מול האינטרסים של הבנק, ויסייע לנו לקבל את התנאים הטובים ביותר

אפי תייר, צעדים ייעוץ משכנתאות. יח"צ,
אפי תייר, צעדים ייעוץ משכנתאות/יח"צ

השירותים המרכזיים שמספק יועץ המשכנתאות הם ייעוץ לגבי תמהיל משכנתא האופטימלי ביותר עבור הלקוחות, בהתאמה אישית להכנסותיהם והצרכים שלהם, וכמובן ניהול משא ומתן מול הבנקים השונים לקבלת ריביות משכנתא הנמוכות ביותר.

אנו במערכת המומחים יצאנו לבדוק עבורכם את יועצי המשכנתאות המובילים בישראל. אחת מהחברות המרכזיות בתחום הינה ''צעדים ייעוץ משכנתאות".

את החברה הקים אפי, יועץ לכלכלת המשפחה ויועץ משכנתאות מומחה בעל ניסיון רב בתחום. בשיחה שערכנו עמו, אפי מספר בהרחבה על ההחלטה לפתוח את החברה "מאז ומתמיד נמשכתי לעולם הפיננסי, עוד בתור ילד ההתעסקות עם מספרים הייתה אזור הנוחות שלי. בנוסף, אני נורא אוהב לעבוד עם אנשים ולסייע להם ככל הניתן.

"החלטתי לשלב בין שתי האהבות שלי באמצעות תחום יעוץ המשכנתאות. מדובר בהחלטה הפיננסית החשובה ביותר שאדם יבצע בחייו, ועל כך חשיבות בניית הסכם נכון ומתאים מול הבנק הינה מכרעת. תחושת השליחות והסיפוק במקצוע גרמו לי ללמוד את התחום, ולאחר שהתמקצעתי וצברתי ניסיון רב במהלך עבודתי מול הבנקים, יצרתי קשרים רבים שכיום מסייעים לי להשיג ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר."

צעדים ייעוץ משכנתאות. יח"צ,
צעדים ייעוץ משכנתאות/יח"צ

תהליך לקיחת המשכנתא יכול להוות כאב ראש בירוקרטי לא קטן עבור האזרח הממוצע. בחברת ''צעדים ייעוץ משכנתאות'' הופכים את התהליך הסזיפי לתהליך הרבה יותר פשוט, באמצעות נוסחה מנצחת הכוללת שלושה אלמנטים חשובים: יעוץ, ליווי וחסכון.

מתן יעוץ פיננסי בטרם הרכישה - במהלך פגישת הייעוץ, אפי נפגש עם הלקוחות ולומד את הצרכים שלהם, יכולות ההחזר המיידיות והעתידיות, ובהתאם לכך בונה עבורם בהמשך תמהיל בהתאמה אישית שמשרת על הצד הטוב ביותר את האינטרסים שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צעדים ייעוץ משכנתאות. יח"צ,
צעדים ייעוץ משכנתאות/יח"צ

ליווי אישי צמוד לאורך כל תהליך הרכישה - תהליך המשכנתא כולל איסוף רב של מסמכים שלעיתים גורם ל''טרטור'' מיותר של הלקוחות. בשל הניסיון הרב, אפי מנחה את הלקוחות בבהירות לביצוע המשימות הנדרשות ומלווה אותם בכל התהליך. לאחר איסוף המסמכים בחברה מגישים את התיק לבנקים הנכונים ולסניפים הנכונים בבנקים.

חיסכון- לאחר בניית התמהיל והגשת כל המסמכים הנדרשים, בחברה יבצעו עבורכם מכרז ריביות אגרסיבי בין הבנקים עד להשגת התנאים הטובים ביותר עבורכם.

במסגרת הליווי, ב''צעדים ייעוץ משכנתאות'' חוסכים בממוצע עשרות ולעיתים אף מאות אלפי שקלים עבור לקוחותיהם.

הייחודיות של חברת ''צעדים ייעוץ משכנתאות'' טמונה בתודעת השירות הגבוהה שהחברה חרטה על דגלה, והליווי האישי שלקוחות החברה מקבלים במסגרת ההסכם. "אנחנו מאמינים שלקוח שמשלם עבור השירות שלנו ממיטב כספו ומאמין בנו צריך וחייב לקבל את השירות הטוב ביותר שיעניק לו שקט נפשי במהלך התהליך, ביטחון שהוא בידיים הכי טובות בתחום וחיסכון כספי משמעותי בגובה עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. אנחנו מבינים את הלחץ שהלווה נמצא בו בתהליך וזמינים עבורו בכל שלב מתחילת התהליך, עד סופו וגם אחרי."

בנוסף, אפי מתחייב כי החברה פועלת באמינות ובשקיפות מוחלטת עם לקוחותיה "כבר בשיחת הייעוץ הראשונה, אני בודק את כדאיות הליווי ללקוח. לעיתים כאשר אני רואה שהלקוח קיבל מהבנק עסקה טובה, אני נותן לו את ברכת הדרך להמשיך בתהליך מול הבנק ולחתום על העסקה. המטרה שלי היא קודם כל טובתו של הלקוח."

כמובן שביקשנו מאפי את טיפ הזהב בתור מומחה למשכנתאות "לשמחתי הרבה בשנים האחרונות אנשים רבים הבינו את חשיבותו של התמהיל בעסקת המשכנתא, ולכן שמים עליו דגש מרכזי, אף יותר מהריביות. לכן אני אמליץ לציבור על טיפ מוכר פחות - אנשים הורגלו לבקש הצעות למשכנתא מבנקים שונים, אך לא רבים יודעים כי כמו שיש הבדלים בין הצעות הבנקים, ישנם הבדלים בהצעות בין סניפי הבנק השונים. לכל סניף יש יעדים מסוימים שעליו לעמוד בהם, לכן סניפים שעמדו ביעדים יציעו הצעות פחות משתלמות מאשר סניפים שמשוועים ללקוחות. ליועצי המשכנתאות יש קשרים בתוך הבנקים כך שאנו יודעים אלו סניפים יכולים להביא לנו את ההצעה המשתלמת ביותר בכל רגע נתון."

צעדים ייעוץ משכנתאות. יח"צ,
צעדים ייעוץ משכנתאות/יח"צ
בשיתוף צעדים ייעוץ משכנתאות, בשיתוף צעדים ייעוץ משכנתאות
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully