וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולי קוסמטיקה, המומחית לטיפול עור כבר למעלה מ-30 שנה

בשיתוף ג'ולי קוסמטיקה, בשיתוף ג'ולי קוסמטיקה

22.7.2020 / 12:20

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם היופי וטיפוח בישראל, אי אפשר שלא לציין את כוהנת הגדולה בתחום של העיר ירושלים וסביבתה, "ג'ולי קוסמטיקה"

ג'ולי קוסמטיקה. יח"צ,
ג'ולי קוסמטיקה/יח"צ

במשך למעלה מ-31 שנה מכון הקוסמטיקה של ג'ולי ברחוב בית הכרם 30 בכיכר דניה הוא מקום עלייה לרגל עבור אלפי נשים וגם גברים שהצטפרו למעגל הטיפולים שהיא מעניקה במקום לאורך השנים. מפיקה חברת המערכת קפצה למכון לקבל טעימה מהמוצרים והטיפולים הכי חדשניים בתחום, היא חזרה מוקסמת מאשת מקצוע ייחודית.

מכון הקוסמטיקה "ג'ולי קוסמטיקה" בניהולה של ג'ולי סיבוני נחשב לאחד ממכוני הטיפוח הכי ותיקים וידועים בישראל, מדובר במקום אינטימי מטופח ומקצועי אשר מעניק תחושה משפחתית וחמימה.

ג'ולי ששמה הולך לפניה, בכל זאת אחת מכהונות הטיפוח והיופי המפורסמות שידעה ישראל, עובדת בימים אלו לצד עוד מספר נשות מקצוע איכותיות וביחד הן מתמחות בכל סוגי טיפולי העור השונים לפנים ולגוף: טיפולי פנים, הצערת עור פנים בלייזר, בקרמים והחדרת לחות.

ג'ולי קוסמטיקה. יח"צ,
ג'ולי קוסמטיקה/יח"צ

טיפול בצלקות והעלמת כתמים וקמטים, טיפולים אלו נעשים על ידי מוצרים של חברות ג'רנטיק וג'יג'י הידועות באיכות שלהן.

בנוסף במכון ניתן שירות רפואי אסתטי בהתאם לצורכי הלקוחות, בין היתר על ידי לייזר דרמו פלאש, קרן אור ולייזר רגיל להסרת שיער. פדיקור רגיל ורפואי, טיפול בפטרת הציפורן פלוס לייזר. מניקור ומניקור ג'ל ובניית ציפורניים, ניקוב חורים באוזניים, איפור קבוע, איפור לאירועים, הלחמת ריסים ועוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ולי קוסמטיקה. יח"צ,
ג'ולי קוסמטיקה/יח"צ

כאשר הגעתי למכון פגשתי בכמה נשים שעברו טיפולים שונים,

אמירה וייס, לקוחה ותיקה לאורך 25 שנה סיפרה לי: "אני מגיעה אל ג'ולי כבר עשרות שנים, סבלתי מסבוריאה וקופרוז והיא פתרה לי את הבעיות הללו. מעבר ליחס החם אני יודעת שהיא משתמשת במוצרי הטיפוח הכי איכותיים, אני רוכשת חלק מהם פה במכון כטיפול משלים ובמחיר משתלם".

גם יעל להב הפליגה בשבחים: "ג'ולי עשתה לי את כל טיפולי הכתמים שהייתי צריכה, בנוסף ללייזר בגוף, אני מרוצה עד השמיים ולכן גם הבאתי לה לקוחות נוספים רבים".

לקוחה נוספת, ג'ני קדמון סיפרה: "סבלתי מאדמומיות בעור הפנים וג'ולי פתרה לי זאת בזכות טיפול פנים ברמים של ג'רנטיק".

ג'ולי קוסמטיקה. יח"צ,
ג'ולי קוסמטיקה/יח"צ

כאשר ישבתי לשוחח פנים מול פנים עם ג'ולי שאלתי אותה אם אני יכולה להראות לה כוויה שיש לי ברגל משמן רותח שנפל עלי בעת בישול לפני מספר חודשים, היא ראתה את הכוויה ומיד אמרה לי, אין כלל בעיה לטפל בזה עד קבלת תוצאה מושלמת: "כנגד כוויות אני נוהגת להשתמש בחומרים וקרמים של חברת ג'רנטיק. יש להם קרם שלא רק שמטפל בכוויות או צלקות אלא תוך זמן קצר גם משפר את מצבו הכללי של העור משום שהקרם מטפל ומזין את תאי העור עצמם.

"מלוקולות תזונתיות כמו חומצת אמיט, וויטמינים, יסודות קורט ותמציות צמחים מעוברות ישירות לתאי העור במטרה לשפר את הבריאות והחסינות של העור וזה עושה קסמים של ממש".

היתה לי פגישה מהנה במכון קוסמטיקה מוביל בירושלים, קיבלתי מספר טיפים חשובים עבור טיפולי העור השונים, למעלה מ 30 שנה בתחום לא משאירים מקום לספק, "ג'ולי קוסמטיקה" היא אוטוריטה מובילה בתחום טיפולי העור.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני במספר: 050-736-6887

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ג'ולי קוסמטיקה, בשיתוף ג'ולי קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully