וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אייל ציוד לאירועים: פתרונות לאירועים מושלמים

בשיתוף גיא אייל ציוד לאירועים, בשיתוף גיא אייל ציוד לאירועים

22.7.2020 / 12:04

מתכננים אירוע מיוחד? בזכות ניסיון של מעל 30 שנים בענף השכרת הציוד לאירועים, שירות נהדר ומגוון רחב מאוד של פתרונות לאירועים, חברת ''גיא אייל ציוד לאירועים'' היא הכתובת שלכם

גיא אייל ציוד לאירועים. יח"צ,
גיא אייל ציוד לאירועים/יח"צ

המסורת היהודית מזמנת לנו אירועים רבים בלוח השנה, כך יוצא שכמעט כל אחד מאתנו יארגן אירוע אחד לפחות במהלך חייו, החל מיום הולדת מושקע, בר או בת מצווה, חתונה, ברית, אירוע קונספט של חברה או של ועד העובדים. בבואנו לארגן את האירוע, עלינו להבין כי מדובר במשימה לא פשוטה הדורשת תכנון מוקפד וירידה לפרטים הקטנים. על מנת ליצור אירוע מושלם שיהדהד בזיכרונות האורחים, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית לאספקת פתרונות וציוד לאירועים.

לנוכח כך, אנו במערכת המומחים יצאנו לחפש עבורכם חברה להשכרת ציוד ופתרונות מגוונים לאירועים שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת לארגן את האירוע המושלם. אחת מהחברות המרכזיות בתחום בישראל הינה ''גיא אייל - ציוד לאירועים בע''מ".

החברה נוסדה בשנת 1987 בכפר ויתקין, והיא נחשבת לאחת החברות הוותיקות ביותר בתחום בישראל. כיום החברה ממוקמת במרכז לוגיסטי גדול בפארק התעשייה עמק חפר.

גיא אייל ציוד לאירועים. יח"צ,
גיא אייל ציוד לאירועים/יח"צ

בחברה תוכלו לקבל את כל מה שצריך על מנת ליצור אירוע מושלם. החל ממבחר רחב ומגוון של ריהוט לאירועים, במות, טראסים, קרונות שירותים, כלי אוכל, ועד אלפי מטרים של אוהלים לאירועים, פתרונות הצללה, טקסטיל ווילונות. בחברה מספקים מענה בפתרונות קירור, מיזוג, תאורה, אנרגיה ולוגיסטיקה כללית.

לרשות החברה מרכז לוגיסטי רחב היקף הכולל מסגריה, נגריה, רפדיה, מתפרה ומצבעה. בתי המלאכה מאפשרים לחברה לשמור על ציוד תקין ומוקפד, ואף מספקים מענה הולם וגמיש ללקוחות כאשר ישנה בעיה או תקלה עם הציוד לאירוע.

''גיא אייל ציוד לאירועים'' נחשבת לחברה פורצת דרך בתחום השכרת הציוד ואספקת פתרונות יצירתיים לאירועים. כאשר הוקמה החברה בישראל ענף הציוד לאירועים היה בחיתוליו, על כך מספר גיא, בעלי החברה "התחלנו כחברה קטנה בכפר ויתקין המספקת ריהוט בסיסי לאירועים. עם הזמן, לאור הביקוש, הבנו את הצורך ההולך וגובר לחברה שתספק ציוד מתקדם ופתרונות שלמים לאירועים.

החברה התפתחה רבות וכיום אנו מספקים מעטפת שלמה לאירועים מכל הסוגים, החל מאירועים קטנים ואינטימיים ועד לחגיגיות המוניות ואירועים גדולים בקנה מידה עולמי כגון תחרות ''הארוויזיון", מרתון תל אביב ועוד.

היתרון המשמעותי ביותר של חברת ''גיא אייל ציוד לאירועים'' הינה הפתרון המקיף שהחברה מעניקה לכל אירוע. בעוד שבמרבית המקרים מארגן האירוע יצטרך להיעזר בשירותיהם של מספר חברות על מנת לקבל את הציוד הנדרש לאירוע, בחברת ''גיא אייל ציוד לאירועים'' מספקים מענה לכל ציוד אפשרי, בשל המגוון הרחב שברשותה.

בנוסף, בחברה מעלים על נס את נושא המחזור ומשתדלים ככל הניתן להשתמש במוצרים איכותיים שיצאו משימוש, והופכים אותם לפריטים עיצוביים עם סטייל ייחודי. כך למשל חביות ברזל הופכות לפריט עיצובי מדליק כשולחנות לישיבה אלטרנטיבית ושולחנות בר.

הייחודיות של החברה טמונה ביכולת של צוות החברה להתאים את הציוד הנדרש לכל סוג אירוע, בשיתוף מלא עם מארגן האירוע. על כך מספר גיא "אנו מתמחים ביצירת פתרונות לאירועים ''יש מאין''. מארגני האירועים בישראל תמיד מחפשים את החדש, המעניין, המיוחד ולשם כך יצרנו מלאי מאוד מגוון על מנת לענות על מרבית הדרישות של לקוחותינו ליצירת אירוע בעיצוב אישי עבורם. בזכות בתי המלאכה של החברה אנו מסוגלים ליצור פתרונות משוכללים עבור קהל לקוחותינו."

לאורך התקופה האחרונה, במהלכה משבר הקורונה פגע קשות בענף האירועים, בחברה המשיכו בפעילות וביצעו התאמות נדרשות להתמודדות עם התקופה "אנחנו מעסיקים עשרות עובדים שהם כמו משפחה עבורנו." מתאר גיא. בשל כך, בחברה מספקים בימים אלו מענה לצרכים שונים, החל מהקמת מתחמי ''הבדק וסע'' של בדיקות קורונה, הקמת מתחם לינה לעובדי שטחים, השכרות שמשיות ופינות ישיבה למסעדות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גיא אייל ציוד לאירועים. יח"צ,
גיא אייל ציוד לאירועים/יח"צ

בנוסף, בחברה משווקים למכירה פריטי ריהוט מיוחדים ופריטי מלאי מהמגוון הרחב שברשותה. אחד מהמוצרים שהפך לאחרונה ללהיט בקרב לקוחות רבים הוא קערת מדורה ממתכת. מדובר בפתרון נהדר שמשתלב מדהים בגינה ומעניק אווירה נעימה וייחודית.

בשיחה עם נועה, בתו של גיא, היא מספרת על ההתמודדות עם התקופה באופטימיות מעוררת השראה. "גיא אייל ציוד לאירועים" הוא מפעל גדול של אנשים גדולים. מפעל מלא בשלל. שלל שעבדו עליו הטובים שבטובים. עיצבו, שיפצו, בנו ועמלו - בכדי להקים את האירוע הטוב ביותר לכל לקוח באשר הוא. מאז ומתמיד יש אירועים, אך התקופה הזו "חיסלה" את כולם. החזרה לשגרה בעולם האירועים תיקח זמן, כמה? אף אחד לא באמת יודע בוודאות, ובינתיים - אנחנו כאן, ב''גיא אייל ציוד לאירועים", עובדים, מתאימים ומפתחים את עצמנו לעתיד של כולנו. אני תמיד חיכיתי להזמנות לאירועים, אך עד שהן יחזרו אני מזמינה אתכם אלינו, להתרשם מהציוד ומהשלל שיש ברשותנו ולרכוש לכם ריהוט מגוון ואיכותי לבית ולחצר. כל זאת בכדי שנוכל לשוב במהרה לאירועים קטנים עד גדולים, והכי חשוב - עם ספקים טובים וחזקים."

לסיכום, הוסיף גיא מסר עבור הקולגות לענף עולם האירועים "בהזדמנות זו אנו שולחים דרישת שלום חמה לכל המפיקים, אולמות האירועים, הספקים ולכל עובדי עולם האירועים - כוחנו באחדותנו, יחד נעבור את המשבר הזה ונדע ימים טובים יותר."

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף גיא אייל ציוד לאירועים, בשיתוף גיא אייל ציוד לאירועים
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully