וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו COKA- סטודיו מומלץ לנערות ונשים

בשיתוף סטודיו COKA, בשיתוף סטודיו COKA

22.7.2020 / 9:37

אל שולחן עורך מערכת המומחים הגיעו בשנה האחרונה לא מעט המלצות מצד נשים אשר מתאמנות ב"סטודיו "COKA בניהולה של קורל כרמי

סטודיו COKA. יח"צ,
סטודיו COKA/יח"צ

מפיקה חברת המערכת קיבלה על עצמה לקפוץ לסטודיו COKA כדי לשוחח עם מתאמנות ועם קורל כרמי עצמה ולראות במה מדובר. היא חזרה מאוהבת בבחורה צעירה שמדריכה נערות ונשים רבות להצלחה.

מאז שהיא זוכרת את עצמה, קורל כרמי, בת 27 משוהם, אהבה את עולם הספורט. היא החלה כרקדנית כבר בגיל מוקדם, גיל 4, ולאחר מכן כאשר היתה בת 22 החליטה להתפתח בתחום ולמדה במכון וינגייט הכשרה מורחבת של מאמנת כושר.

בין היתר קורל למדה מספר שיטות אימון כמו ,TRX כוח וחיטוב הגוף, Hiit ,Boot Camp ו ,kangoo Jumps בנוסף צברה לעצמה ידע מקיף סביב נושא פציעות בספורט, תזונה ועוד.

השאלה הראשונה שהפנתי אל קורל היתה מדוע תכף ומיד בחרה לקפוץ אל המים העמוקים ולפתוח סטודיו משלה במקום להתנסות קודם במקומות אחרים, היא הסבירה: "עבדתי במספר חברות כשכירה קודם לכן, בתחומים שלא קשורים לעולם הספורט אבל שם הרגשתי כיצד באופן טבעי אני לוקחת על עצמי את מלוא האחריות ובעצם מחזיקה את מושכות הניהול, אולי זה טבוע בי מבית כי גם אבא שלי עצמאי, אבל מהר מאוד גיבשתי לעצמי דעה כי כאשר אכנס לעולם האימון יהיה זה באופן עצמאי וכך עשיתי. מבחינתי היה מדובר באתגר כפול, להוכיח לעצמי כי אני יכולה וכמובן, שתהיה זו הצלחה ואני שמחה כי כך הם פני הדברים".

סטודיו COKA. יח"צ,
סטודיו COKA/יח"צ

בחוכמה רבה קורל החלה לבדוק את השטח ועולם האימונים דרך סטודיו קטן שפתחה בבית הוריה. בשנתיים הראשונות היא התמקדה באימונים של נערות בלבד והמשימה לא היתה קלה כפי שזה אולי נשמע, קורל הסבירה: "לעבוד עם נערות זו לא עבודה קלה כי לנערות של היום יש מודעות גדולה הרבה יותר מבעבר בכל הנוגע לגוף שלהן, לדימוי העצמי, לכן מעבר לאימונים עצמם הייתי ועדיין משמשת עבורן סוג של אחות גדולה, כזו שהם יכולים לגשת אליה ולשוחח על כל בעיה שבעולם.

"להיות מאמן זה הרבה יותר מרק לבוא לאמן אימון, לאחר האימונים מצאתי את עצמי יושבת עם מתאמנות או משוחחת איתן בטלפון שיחות ארוכות לגבי מוטיבציה, תזונה וביטחון עצמי. ניצלתי את הפתיחות הזו שלהן מולי כדי להכווין אותן מבחינה מקצועית ומנטלית, לתת להן מוטיבציה להתאמן נכון, לאכול בריא ועד כמה זה חשוב יותר מאשר רק שיופיעו קוביות בבטן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטודיו COKA. יח"צ,
סטודיו COKA/יח"צ

השאיפה של קורל הייתה לפתוח סטודיו קטן משפחתי בוטיקי עם דגש אישי לכל אחת, לכן בחרה לעבוד בקבוצות קטנות.

בעקבות ההצלחה שלה באימון נערות השם שלה הגיע גם לנשים מבוגרות יותר ומשם היא החלה לקבל בקשות לאמן את כל הגילאים. הלחץ עשה את שלו וכיום בסטודיו גדול יותר היא מאמנת קבוצות של נשים מגילאי 20 פלוס ומעלה, כולל נשים דתיות.

לאחר 3 שנים הצטרפה לצד קורל מאמנת נוספת, גיל, שהפכה להיות עבורה חלק מהמשפחה וחלק גדול ומשמעותי ב"סטודיו ."COKA "בניתי מערך אימונים לנשים בלבד, כן, גם לנשים דתיות כי אין יותר מדי מקומות בסביבה בהם הן יכולות להתאמן בצורה צנועה", סיפרה קורל והוסיפה על תפיסת עולמה: "ספורט זה קודם כל לנפש! תעשה ספורט מאהבה ובכיף זה יעשה לך טוב. אפילו אם עבר עלינו יום רע או משבר קטן זה יכול לשנות לנו את היום היום להרבה יותר טוב.
בנוסף לזה, אם לא משלבים תזונה וספורט יחד מאוד קשה לראות תוצאות.

"אני מאמינה ביחס אישי וחם חיבור עם המאמן והמתאמן מאוד חשוב באימון עצמו, חשוב שיהיה מי שיתקן אותך בתרגילים גם כדי שלא תפצע את עצמך, מישהו שידרבן וירים אותך ולא יוותר לך אם קצת קשה".

סטודיו COKA. יח"צ,
סטודיו COKA/יח"צ

ומה בכל הנוגע לאימונים בתקופת הקורונה העכשווית?

קורל סיפרה: "עוד לפני הקורונה דגלתי באימונים קטנים ואישיים עד כמה שניתן, כך שהאימונים שלי היו עד 7-8 נשים ביחד, כיום הורדתי את הכמות בכל אימון ל 5-6 נשים כך שגם מבחינת ההוראות בעידן הקורונה אנחנו מסודרות".

על המשך הדרך קורל סיפרה כי מתכננת לפתוח גם חדר אימון אישי לגברים, אני אמשיך לעקוב ולעדכן.

קורל כרמי הבעלים של "סטודיו "COKA, היתה לי פגישה עם מאמנת מדהימה, רגישה וחכמה שיודעת כיצד לסחוף אחריה נערות ונשים להיראות ולהרגיש טוב הרבה יותר עם עצמן, בזכות עבודה קשה, שיטות אימון מגוונות ועם חיוך אחד גדול.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני: 054-2229584

לעמוד הפייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סטודיו COKA, בשיתוף סטודיו COKA
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully