וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתן החלטתן, נועם גדסי היא מלחימת הריסים המצטיינת של ישראל

בשיתוף נועם גדסי, בשיתוף נועם גדסי

22.7.2020 / 9:11

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם היופי וטיפוח החלטנו לגעת גם בתחום הלחמת הריסים מאחר וזה השתכלל בצורת חסרת תקדים בשנים האחרונות

נועם גדסי. יח"צ,
נועם גדסי/יח"צ

על מנת ללמוד יותר על הלחמת ריסים ביקשנו מ-1,500 נשים שקוראות את המדור ורשומות במערכת לדרג עבורנו את נשות המקצוע המומלצות ביותר. השם שצבר חלק נכבד מהקולות הוא של נועם גדסי, מי שבין היתר זכתה במקום הראשון בתחרות Lash weekend שנערכה בתל אביב.

כתבת המערכת פגשה את נועם לשיחה בסטודיו לריסים שבבעלותה, היא חזרה מוקסמת מאשת מקצוע צעירה ומוצלחת שמעבירה קורסים והשתלמויות לנשים אחרות שרוצות להתמקצע בתחום.

נועם גדסי חיה ונושמת את עולם הטיפוח והקוסמטיקה מאז שהיא זוכרת את עצמה, כך שמייד לאחר שהשתחררה משירותה הצבאי היא התמקצעה ובחרה לעסוק בתחום הלחמת הריסים. לאחר שעברה עשרות הכשרות היא החליטה לבחון את היכולות שלה בתחרות הלחמת ריסים היוקרתית Lash weekend תחרות הלחמת ריסים מקצועית בה זכתה במקום הראשון כאשר נבחנה על ידי 6 שופטות בינלאומיות, מבחינתה היה מדובר בחותמת הרשמית כי בחרה במקצוע הנכון.

נועם גדסי. יח"צ,
נועם גדסי/יח"צ

"אני שמחה שהייתה לי את ההזדמנות הזאת להביא את היכולות שלי לידי ביטוי. כייף לקבל פידבק משופטות בינלאומיות. אבל הפידבק הגדול שלי הוא מהתלמידות ומהלקוחות שלי", סיפרה לי נועם והוסיפה: "היה הרבה רעש סביב התחרות הזאת ונרשמו אליה מלחימות הריסים הטובות בארץ. באותה תקופה גרתי באילת והגעתי כאנדר דוג לתחרות ודווקא בגלל זה היה לי חשוב להוכיח מה אני שווה".

על הלחמת ריסים היא סיפרה לי: "הלחמת ריסים היא התחום החם ביותר בעולם האסטתיקה והיופי. שיטה שהלכה והתפתחה עם השנים ביחד עם העליה במודעות העצמית, שמה את הריסים בקדמת הבמה. היום כל אישה רוצה להראות במיטבה בלי הצורך בהתעסקות יום יומית בכך. הלחמת ריסים הוא הפתרון המושלם למראה נקי ומטופח לאורך כל היום".

בשונה מהדבקה הלחמת הריסים מתבצעת על כל ריס וריס בנפרד. יש כמה שיטות להלחמת ריסים מהמראה הטבעי והעדין ועד למראה הדרמטי ביותר. חשוב לציין שבניית המניפות נעשית בשיטה ידנית. זו עבודה שמצריכה המון ריכוז ודיוק. הלחמת ריסים צריכה להעשות כל 4-5 שבועות לערך. משך הטיפול בין שעתיים לשלוש שעות תלוי בשיטה שהותאמה עבור הלקוחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נועם גדסי. יח"צ,
נועם גדסי/יח"צ

בזכות ההצלחה והניסיון שצברה נועם פיתחה שיטת עבודה ולימוד ייחודית משלה איתה היא מעבירה לעשרות תלמידותיה. בנוסף פיתחה נועם קו מוצרים של ריסים ודבקים על שמה.

הקורס נעשה במפגשים אישיים שבמהלכו מעבירה נועם את כל סודות המקצוע כך שבסיומו אפשר תכף ומייד להתחיל לעבוד בתחום. בין היתר הנושאים הנלמדים הם הכרת מבנה הריס והעין, מחזוריות הריס, התאמת עיצוב ביחס למבנה העין ותווי פניה של הלקוחה, טכניקות עבודה ועיצוב, אלרגיות, הגיינה ועוד.

הלימוד המעשי מתבצע על בובה ולאחר מכן על 2 מודליסטיות לתירגול אפקטיבי.

"בקורס אני מעבירה לתלמידות שלי את כל הידע והכלים הנדרשים בכדי להצליח בתחום. מבחינתי קורס מוצלח זה קורס שבסיומו התלמידה יום למחורת תתחיל לעבוד". סיפרה לי נועם.

בסיום הקורס מוענקת תעודת הסמכה מקצועית וערכת חומרים ואביזרים מפוארת במיוחד לתחילת העבודה. לאחר הקורס הליווי של נועם הוא 24/7, היא זמינה לכל שאלה, עזרה ותמיכה מקצועית ומנטלית. "ההצלחה של התלמידות שלי היא ההצלחה שלי וזוהי תפיסת עולמי. יש לי סיפוק גדול לראות את התלמידות שלי מצליחות ומגשימות את עצמן והשמיים הם הגבול" אמרה נועם.

הייתה לי פגישה מרתקת עם בחורה צעירה, מקצועית ומבריקה שבשתי ידיים בנתה לעצמה קריירה מזהירה וכיום מלווה גם אחרות להצלחה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני: 050-998-9914


לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נועם גדסי, בשיתוף נועם גדסי
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully