וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו את המזגן המתאים ביותר עבורכם

בשיתוף אבגור אביזרים, בשיתוף אבגור אביזרים

21.7.2020 / 16:40

קניית מזגן דורשת בדיקה מעמיקה לפני הרכישה מאחר ומדובר בקנייה חשובה ולא זולה. פגשנו את בנימין לקן, מנכ''ל "אבגור אביזרים בע''מ", החברה המובילה בישראל למכירת ושיווק מזגנים, לשיחה שתרכז עבורכם כמה בעיות שכיחות בנוגע לקנייה זו

אבגור מזגנים. יח"צ,
אבגור אביזרים/יח"צ

בנימין, איך בוחרים מזגן ומה חשוב לברר לפניה הקניה?

"ראשית, בחירת מזגן לסביבת המגורים חייבת להתבצע בהתאם לצרכי הקירור או חימום, כאשר צריך לקחת בחשבון גם את מספר וגודל חדרי השינה, גודלו של חלל האירוח המרכזי בשטח המבוקש, סוג המבנה ואפילו האזור בו אתם גרים. צריך להבין כי שני השיקולים המרכזיים ביותר הם סוג המזגן ותפוקתו''.

תוכל לתת דוגמה?

"בהחלט. מזגן גדול, שצריך למזג חלל קטן יחסית, יעבוד בהפסקות. כלומר הוא יפסיק את פעולתו כשיגיע לטמפרטורה מסוימת ולאחר זמן יחזור ויפעל. הדבר יגרום לבלאי ולהקטנת היעילות. בהתקנת המזגן יש לקחת בחשבון את עומס החום בחלל שרוצים למזג, כלומר יש להתחשב בכמה גורמים: גודל החלל, מספר החלונות ושטחם, כיווני הקירות, האקלים באזור, הימצאות או אי הימצאות של מכשירים פולטי חום בחדר, בידוד הקירות והחלונות, מספר האנשים שצפויים לשהות בחדר וכדומה".

אבגור מזגנים. יח"צ,
באתר החברה/יח"צ

איזה סוגי מזגנים יש?

"סוג המזגן הרצוי: מזגן עילי , מזגן מיני מרכזי , מערכת מולטי (מדחס אחד על כמה יחידות מאייד) ומזגן נייד".

מה הפרקטי ביותר?

"מזגן עילי מאחר והוא לא תופס מקום בחדר, מיקום ההתקנה שלו גמיש יחסית, וניתן להתאים מזגנים עיליים בעלי תפוקות שונות לחללים השונים בבית".

מה לגבי הסוגים האחרים?

"מזגן מיני מרכזי מיועד למיזוג של מספר חדרים או חלל אחד גדול. למיזוג של מספר חללים בעלי צרכים שונים, כדאי לבחור שילוב של שני סוגי מזגנים. לדוגמה, מזגנים עיליים לחדרי השינה, ומיני מרכזי ליתר החללים בבית. אם זמני השימוש ויתר צורכי המיזוג אינם חופפים בחדרים השונים יתאים מספר דומה של מזגנים עיליים עצמאיים''.

ומה לגבי העוצמה של המזגן?

"עוצמת הקירור או החימום של המזגן היא תפוקת המזגן. התפוקה היא כמות הקור או החום שנוספה לחלל בשעת עבודה אחת. התפוקה נמדדת ב BTU -, ככל שהחלל גדול יותר תידרש תפוקה גבוהה יותר, גם אם הדירה חשופה במידה גבוהה לשמש או אם למשל יש בדירה מספר גדול של קירות חיצוניים או חלונות רבים''.

אבגור מזגנים. יח"צ,
אבגור אביזרים/יח"צ

אחרי הכל, למחיר יש שיקול מכריע.

"נכון, לשיקולי המחיר יש להעריך את צריכת האנרגיה הרצויה וההתקנה כמובן. בחירה לא נכונה של מזגן קטן לחלל לא מתאים עשויה לגרור עלויות גבוהות בצריכת האנרגיה לכן רכישה של מזגן זול יותר לא בהכרח תהיה ההחלטה הנבונה. יש מזגנים במחירים של כ-1,100 שקלים ועד כ-66,000 שקלים למזגנים תעשייתיים גדולים. כל אחד, על פי הצורך שלו".

צוות המומחים שלנו יצא לשטח בעקבות הדברים של בנימין לקן והחליט להגיע לחנות ''אבגור אביזרים בע''מ" (מנחם יקואל 7 , בת ים( אשר עוסקת במיזוג אוויר ואספקה טכנית. חברת אבגור פועלת בתחום מיזוג אוויר למעלה מ 15 שנים ומעניקה שירות אישי, מהיר ויעיל לכל לקוח. בחברה שמים דגש על השרות גם לאחר מכירת והתקנת המזגנים, או כל מוצר, בכל בעיה או שאלה. כאמור, החברה מעניקה שירות מוקפד גם לאחר הרכישה וההתקנה. במקרה שנדרש תיקון ברכישת מוצרים נלווים או במקרה שעלו ללקוח שאלות נוספות שהוא לא קיבל עליהן מענה בשלבים הקודמים. בנוסף, תוכלו לבצע את כל הליך הרכישה דרך אתר החברה שמספק את כל ההסברים, ההכוונה והייעוץ, החל מהרגע הראשון ועד השלמת רכישת המזגן המבוקש.

חברת אבגור מעניקה שירותי מכירת מזגנים ללקוחות פרטיים, קבלנים, חברות, מפעלים ולגופים ציבוריים (שירותי בריאות כללית, צה"ל, עיריית בת ים, בתי חולים ועוד). בנימין לקן אמר בנושא: "אנו לא מפלים בין לקוח פרטי הרוכש מזגן עילי קטן לחדר השינה לבין קבלן הרוכש 36 מערכות מיזוג אוויר מיני-מרכזי לבניין חדש. אנו נותנים את אותו הייעוץ והשירות, תמיד באותה מידת אדיבות ויעילות''.

בעיצומם של החודשים החמים ביותר בשנה, צוות "המומחים" שלנו הגיע למסקנה כי באבגור תזכו למחיר המשתלם ביותר בישראל, כאשר השירות כולל הובלה חינם לכל חלקי הארץ.

טלפון: 03-5539033

פקס: 15335539189

כתובת:

מנחם יקואל 7 , בת ים .חנייה חינם !

שעות פעילות:

ימים א'-ה'- 07:00-18:00
ימי ו'- 07:00-12:00

לאתר

בשיתוף אבגור אביזרים, בשיתוף אבגור אביזרים
  • עוד באותו נושא:
  • מזגנים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully