וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף פרטי אבי מלמד: חוויה קולינרית בלתי נשכחת עד הבית

בשיתוף אבי מלמד, בשיתוף אבי מלמד

21.7.2020 / 16:18

השף אבי מלמד , בעל ניסיון של 23 שנים במטבח המקצועי, מגיע לבתי הלקוחות ומבשל עבורם ארוחה שהיא חגיגה של טעמים חוויתית עם שף פרטי

אבי מלמד. איתי סליקטר,
שף אבי מלמד/איתי סליקטר

לאחר 13 שנות ניסיון במסעדות הטובות בארץ, החליט אבי מלמד לצאת לעצמאות ובשנים האחרונות הוא שף פרטי המגיע לבשל במגוון אירועים בביתו של הלקוח. על תחילת דרכו בתחום הוא מספר בהרחבה "האהבה לבישול ולמטבח התפתחה אצלי כבר מהילדות. החיים הובילו אותי ללמוד אדריכלות ולעסוק בתחום. לאחר מספר שנים הרגשתי שאני רוצה לעסוק במה שאני אוהב, והתחלתי לעבוד בתור עוזר טבח במסעדה. עם הזמן והניסיון שצברתי התפתחתי, והתחלתי ללמוד משפים בכירים כדי להתמחות במגוון סגנונות בישול . הקפדתי לעבוד במסעדות שיש בהן מה ללמוד מבחינת טכניקות, ומאכלים מהעולם."

לפני כ 10 שנים , אחרי הניסיון העשיר שצבר, החליט אבי לפתח את הקשר האישי עם הסועדים ופנה לבשל ארוחות פרטיות בבתי הלקוחות. כיום השף מבשל ארוחות פרטיות מושקעות בבתים הפרטיים של הלקוחות, כשלכל אחת מהן נבנה תפריט ייחודי על פי התאמה לסגנון האירוע וסוג האורחים.

אבי מלמד נחשב לאחד השפים הפרטיים מהוותיקים בישראל. בשנת 2010, כשהתחיל את דרכו כשף פרטי היו בארץ מספר מועט של שפים פרטיים, עוד לפני שהעניין הפך לטרנד לוהט. מאז צבר אבי קהל לקוחות רב שממליץ עליו מפה לאוזן, ולחלק מהם הפך להיות שף הבית.

מנה של אבי מלמד. איתי סליקטר,
מנה של אבי מלמד/איתי סליקטר

הניסיון הקולינרי הרב שצבר אבי במטבחים השונים בא לידי ביטוי במנות שהוא מגיש לסועדים בארוחות הפרטיות. בעל האירוע יכול לבחור את המנות שיוגשו בארוחה מתוך התפריטים השונים. החל מתפריט איטלקי חלבי הכולל מנות פתיחה מגוונות, ממשיך בסלטים יצירתיים, וכמובן פסטות טריות ודגים . תפריט בשרי עשיר הכולל מנות ביסטרו כגון פילה בקר, ואנטריקוט מיושן ולצידם תוספות שנבחרות בהתאמה. אחת ממנות הדגל של התפריט הבשרי שזוכה לשבחים בקרב הסועדים הינה סנטה עגל בציפוי קראסט פיצוחים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סנטה בציפוי קראסט פיצוחים. אלי מלמד,
סנטה בציפוי קראסט פיצוחים/אלי מלמד

בכל האירועים מוגשת לסיום הארוחה קולקציית קינוחים מרהיבה, המורכבת מטעמים שונים ומוגשת בצורה ייחודית.

"במטרה לוודא שהלקוחות שלי יהנו מאירוע מושלם, אני מקפיד להביא חומרי גלם טריים בהתאם לעונה ולתפריט הנבחר רק ממקומות איכותיים איתם אני עובד ."

כדי ליהנות מארוחה מושלמת, השף מלמד מגיע לאירוע עם כל המצרכים לארוחה יחד איתו, כך שמארגני האירוע לא יצטרכו לטרוח כלל, אלא רק לחכות לאורחים או למועד הגשת הארוחה וליהנות מאירוע חוויתי עם אהוביהם.

ה"אני מאמין" של אבי הוא יחס אישי וקשוב הרכבת תפריט המותאם אישית לאירוע. "הלקוחות משתפים אותי בהעדפות של אורחיהם, האם ישנן רגישויות לחומרי גלם מסוימים, וכך מרכיבים תפריט מנצח יחד עבור האורחים שלהם ."

מנה של אבי מלמד. אורי שחר,
מנה של אבי מלמד/אורי שחר

אבי מקיים ארוחות שף לאירועים שונים, החל מחגיגות ימי הולדת וימי נישואין, לבר\בת מצוות ומסיבות רווקים ורווקות . לאירועים הללו הלקוח מקבל תפריט רחב עם מגוון אפשרויות שמתאים לסוג האירוע והאורחים. התפריט נבנה יחד עם אבי בהתייעצות כדי שיוכל להעניק מניסיונו לכל לקוח את מה שמתאים, ולתת מענה לאורחים.

"כדי שהארוחה תהפוך לחוויית שף פרטי עשירה ,אני מגיש בעצמי חלק מהמנות ויוצר שואו המשרה אווירה חברותית וקלילה. במהלך האירוע אני מעניק לסועדים יחס אישי, כולל הסברים ושיחה קולינרית עכשווית למי שמתעניין. אני מאמין באוכל איכותי בגובה העיניים וחשוב לי מאוד שירגישו את נוכחות השף לא רק באוכל, אלא גם באווירה."

שף פרטי אבי מלמד

ליצירת קשר 050-8116881

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אבי מלמד, בשיתוף אבי מלמד
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully