וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאי עוז מאמנת אישית: אהבה והגשמה עצמית

בשיתוף טאי עוז, בשיתוף טאי עוז

21.7.2020 / 15:53

שיטת NLP מאפשרת לאנשים רבים לשנות את הדרך שבה הם חושבים או מתנהגים על מנת להצליח לעשות שינויים משמעותיים, להתפתח וליצור חיים טובים יותר. שוחחנו עם אחת מהמאמנות המובילות לשיטת הNLP בישראל, טאי עוז, לשיחה מעוררת השראה על כל מה שנדרש כדי לחוות את החיים אחרת

טאי עוז. יח"צ,
טאי עוז/יח"צ

טאי עוז הינה מדריכה אישית להעצמה ואהבה עצמית המתמקדת במימוש עצמי. בחמש השנים האחרונות, טאי מנהלת קליניקה מצליחה שבה היא מלווה אישית ובדיוק רב מאות אנשים בכל חודש ועוזרת להם לחיות את החיים כמו שמגיע להם - חיים מלאים, בעלי משמעות ואהבה.

החיים לא תמיד האירו פנים אל טאי, שהגיעה אל התחום בעקבות משבר אישי ונפשי שחוותה בסמוך לשחרורה מהצבא. בעיצומו של המשבר, טאי הופנתה על ידי הוריה למאמנת NLP, שבאמצעות ליווי קפדני ותמיכה רגשית סייעה לה להתגבר על המשבר. טאי מתארת את הטיפול כתפנית הדרמטית של חייה, מה שהוביל אותה לשנות ייעוד בחיים וליצירת תחושת שליחות לסייע לאנשים נוספים.

"במסגרת הטיפול התוודעתי לשיטת הNLP וליתרונות הרבים שיש לה להציע." מספרת טאי "למדתי איך לאהוב את עצמי ואיך להסתכל על החיים בצורה אופטימית ולסגל לעצמי מחשבה חיובית. השינוי שחל בי העיר בי את הרצון להעביר את זה הלאה לאנשים נוספים."

טאי עוז. יח"צ,
טאי עוז/יח"צ

מי האנשים שיכולים לקבל מענה במסגרת האימונים האישיים?

כל אדם שחווה קושי או משבר וזקוק לסיוע בתחומים שונים, החל מאדם שחדל להאמין ביכולת שלו למצוא זוגיות או לפתח קריירה ועד לאנשים שמוטרדים ממחשבות רבות או התעסקויות מיותרות ולא מצליחים להתגבר על זה. אני לא בוחרת את הלקוחות שלי, הם אלו שבוחרים אותי. אני מקבלת כל אדם שמוכן לתהליך, מתוך אמונה שכל אחד יכול להצליח בעזרת הכוונה מתאימה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה כוללים האימונים האישיים?

סדרת האימונים שלי נבנית אישית לפי תכנים המותאמים לכל אחד. המפגשים בנויים בדרגות שונות בהן כל אחד עולה בהתאם לקצב שלו. לאחר שיחת היכרות טלפונית אנו נפגשים בקליניקה שלי לתהליך מדויק של מספר מפגשים על פי הצורך, במהלכם אנו עוברים תהליך משמעותי עד להשגת התוצאות הרצויות. בנוסף למפגשים, אני זמינה עבור הלקוחות שלי כל העת, לכל מענה נדרש.

טאי עוז. יח"צ,
טאי עוז/יח"צ

מהי השיטה שבאמצעותה את מובילה אנשים להצלחה?

החל מהפגישה הראשונה אנו מתחילים בתהליך מדויק של עבודה על שינוי הרגלים של המוח. במהלך התהליך, ללא מאמץ מיוחד מצדם ובטכניקות מדויקות עבורם אני מסייעת לאנשים לשחרר את ''תרמיל העבר'' שמעכב אותם מלהתקדם קדימה וגוזל מהם משאבים רבים. לבסוף, אנו בונים תשתית חזקה ויציבה של ערך עצמי גבוה הנובע מתוך אהבה וקבלה עצמית, להכנסת אושר, שלווה והשגת הצלחה יוצאת דופן בכל תחומי החיים.

אחד התחומים בהם את מתמחה הינו מציאת זוגיות. מהו הקושי הגדול איתו מתמודדים אנשים שלא מצליחים למצוא זוגיות?

"אחד המכשולים הגדולים ביותר במציאת זוגיות בימנו קשור בכך שאנשים רבים יוצאים לדייטים כדי לקטלג ולא כדי להכיר באמת. במהלך האימונים אני מלמדת את הגבר או האישה כיצד להגיע לדייט נקיים מקטלוגים, ומתוך מקום כנה ואמיתי במטרה להכיר את הבן אדם שעומד מולי, לא משנה מה ייצא מזה. לשמחתי הרבה, אני מוזמנת להמון חתונות של מתאמנים שלי שהתגברו על המשוכה בעקבות יישום הכלים שרכשו במהלך האימונים שלנו."

הייחודיות של טאי כמאמנת אישית טמונה בעובדה שהיא נמנעת מלהכתיב את הדרך למתאמנים שלה, אלא מסייעת להם להתוות אותה בעצמם "אני מקפידה לא לומר לאדם מה נכון עבורו ומה לא. לאורך כל התהליך אני מסייעת לו להגיע אל התשובות בעצמו ולמצוא את הדרך הנכונה עבורו, גם אם זה יקח מעט יותר זמן. המטרה שלי היא שהלקוחות שלי ידעו להסתדר בכוחות עצמם, וכאשר הם מוצאים את התשובות בעצמם זהו צעד ענק אל עבר המטרה. מבחינתי הצלחה היא בכך שלקוחות לא חוזרים, זה מעיד על כך שהם סיגלו לעצמם את היכולת להתמודד בעצמם."

בנוסף למפגשים, טאי מטפחת עמוד אינסטגרם בו היא מעניקה לקהל העוקבים שלה טיפים מדוייקים להצלחה בתחומים רבים בחיים.

הייתה לנו שיחה מרתקת עם אישה מעוררת השראה, בסיומה טאי ביקשה להעביר מסר חשוב.

''ואהבת לרעך כמוך'' אומר תאהב את האחר כמו שהיית רוצה שהוא יאהב אותך וכשטוב לנו, אנחנו טובים, אז בואו נעשה שיהיה לנו טוב."

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף טאי עוז, בשיתוף טאי עוז
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully