וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו עולם חדש של חוויות מיניות: ''סקס בייסיק"

בשיתוף סקס בייסיק, בשיתוף סקס בייסיק

21.7.2020 / 15:17

מחפשים לגוון את חיי המין שלכם? רשת חנויות סקס בייסיק מביאה בשורה חדשה אל עולם הסקס הישראלי, ובאמצעות שיווק מוצרים נגישים וחדשניים פועלת להנגשת התחום בישראל עבור הציבור הרחב

סקס בייביק. יח"צ,
סקס בייסיק/יח"צ

בשנים האחרונות ישנה פתיחות משמעותית בכל הקשור לעולם חיי המין בישראל. אם בעבר הסקס היה סוג של טאבו, שמתבצע במחשכים וכמעט ולא מדובר בשיח הציבורי, כיום אנו עדים לפריחה בתחום. אחת הראיות (ויתכן שגם הסיבות) לכך היא הצלחתן האדירה של סדרת הספרים והסרטים המוצלחת "50 גוונים של אפור". העלילה מתמקדת במערכת יחסים מינית המתפתחת בין סטודנטית למיליונר, כולל סצנות נועזות במיוחד שפיתחו בקרב רבים צורך להכיר את עולם יחסי השליטה והגיוון בחיי המיטה. בנוסף, תערוכות סקס רבות מתקיימות חדשות לבקרים ברחבי העולם, בהן מוצגים מוצרים חדשים שלוקחים את עולם חיי המין אל מחוזות פורצי גבולות.

עורכי המערכת הנועזים ביותר התגייסו למשימה, ויצאו לבדוק עבורכם את חנויות הסקס המובילות בישראל. לאחר חיפוש יסודי הגענו אל רשת חנויות הסקס המובילה בישראל "סקס בייסיק". הרשת פועלת קרוב לעשור ומשווקת את כל מוצרי המין החדשניים ביותר עבור זוגות שמחפשים לגוון את חיי המין שלהם, נשים, גברים ואף מתמחה במוצרים מעולם השליטה BDSM.

הרשת מונה כיום כשלושה סניפים, שניים מתוכם נמצאים בעיר חיי הלילה והתענוגות של ישראל, אילת - סניף 4PLAY במרכז התיירות החדש, וסניף נוסף המותאם עבור הציבור החרדי Amore ברחוב עגור 3. סניף נוסף של Sex basic ממוקם בעיר באר שבע ברחוב הדסה 52 באר שבע.

בנוסף לסניפים הללו, לרשות הרשת חנות מקוונת לרכישת כל המוצרים בצורה דיסקרטית, כולל משלוח עם שליח עד פתח ביתכם.

בשיחה שערכנו עם בעלי הרשת, שמואל מור, הוא משתף אותנו באג'נדה שהובילה אותו לפתיחת הרשת בישראל "סקס בייסיק קמה על מנת להנגיש את תחום חיי המין לקהל הישראלי. כבר בפתיחת החנויות שמתי דגש על כך שהחנויות יהיו ממוקמות במקומות מרכזיים ובמרכזי תיירות ולא במחשכים או במקומות מבודדים."

שמואל מספר כי הוא הופתע במיוחד מההיענות של המגזר הדתי והחרדי לתחום "שמחתי לראות כי גם במגזר הדתי והחרדי ישנו ביקוש גבוה למוצרים הללו, במטרה לענג את חיי המין. לאור הביקוש התאמנו את סניף ''אמורה'' באילת למגזר החרדי על מנת לספק לו חווית קנייה ייחודית עבורו. הסניף לא פועל בשבתות ובחגים ובעל עיצוב מעודן יותר."

במהלך שיטוט בסניפי הרשת, נחשף בפנינו עולם חדש של תענוגות שגרם לנו להתרגש ולסור במהירות אל חדר המיטות על מנת לגלות עולמות חדשים. בין המוצרים המיוחדים שצדו את עינינו במיוחד:

סקס בייביק. יח"צ,
סקס בייסיק/יח"צ

FLAMINGO

ביצת רטט נטענת, אלחוטית, משולבת אפליקציית סלולאר לשליטה מרחוק גם במרחק של קילומטרים ארוכים. בעלת מגוון רחב של עוצמות ומקצבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ויברטור זוגי - C

מוצר ייעודי להנאה זוגית. ויברטור זוגי עם שלט רחוק בעל שני מנועים ו-10 מקצבים. שילוב של חדירה גמישה, בעל סיליקון רפואי ברמה גבוהה, עמיד במים לשטיפה ונטען.

AV-WAND

סקס בייביק. יח"צ,
סקס בייסיק/יח"צ

ויברטור דמוי מיקרופון שיוצר רטט עוצמתי יחסית לגירוי הדגדגן והשפתיים. בעל סיליקון רפואי, נטען, עמיד למים, בעל 10 מקצבי רטט ועוצמות, נעים למגע, קל לשימוש ושקט במיוחד.

ויברטור לגבר לגירוי נקודת ה ג'י של הגבר בשילוב שלט רחוק.

סקס בייביק. יח"צ,
סקס בייסיק/יח"צ

עורכי המערכת הגיעו מלאי חששות אל חנויות הרשת, ושמחו להכיר עולם עשיר בתענוגות שיש לחנויות ''סקס בייסיק'' להציע. מומלץ במיוחד עבור זוגות שמחפשים לגוון את חיי המין שלהם, אפילו בשלט רחוק.

"סקס בייסיק"

סניפי אילת:

4PLAY רחוב עגור 7

Amore רחוב עגור 3

סניף באר שבע:

Sex Basic רחוב הדסה 52

לרכישה

לפרטים נוספים חייגו 08-6105843

בשיתוף סקס בייסיק, בשיתוף סקס בייסיק
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully